Prima service, snelle reactie op vragen, goede ondersteuning

Het bestellen en uiteindelijk via de telefoon ontvangen van de kaarten werkte prima. Bij vragen waren medewerkers per telefoon bereikbaar en in staat me goed verder te helpen. Tickets waren niet goedkoop, maar de ervaring is onvergetelijk.

Alles was goed geregeld: Het vliegtuig, hotel en het belangrijkste: de wedstrijd!

Top geregeld

De communicatie via de mail was goed, het leveren van de kaarten (digitaal) mooi op tijd en werkte perfect. Kortom zeer tevreden en we hadden geluk met de wedstrijd Liverpool - Manchester United .. historisch 7-0. Top weekend gehad!

Goede service bij geweldige wedstrijd!

Samen met 2 vrienden ben ik via Voetbaltrips.com naar de wedstrijd Manchester United - Barcelona geweest. Het was een geweldige ervaring, maar vooral een goede service. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd, de kaarten kwamen uiteindelijk pas op de wedstrijd binnen, maar ook hier werd duidelijk over gecommuniceerd. Dat is heel belangrijk zodat er geen wantrouwen op komt. Overall een geweldige ervaring, ik zou zo weer naar een wedstrijd gaan!

Topervaring. Mooie plaatsen naar elkaar en geen enkel probleem om het stadion binnen te komen.

Chelsea - Leeds 4 maart 2023, east stand upper tier, U5.

Fantastische ervaring!

Voor het eerst via Voetbaltrips een wedstrijd geboekt: Liverpool vs Manchester United. Ik vond het heel spannend op deze manier (dure) tickets te kopen, maar geheel onterecht. Ik ben steeds heel adequaat en vriendelijk geholpen en toen de kaartjes eenmaal gekocht waren, ben ik van tevoren geïnformeerd wanneer ik over de e-tickets kon beschikken. Het is allemaal super verlopen. We hadden goede plekken in het (uitverkochte) stadion; hoog, maar wel ter hoogte vd middenlijn en we konden de TOPwedstrijd goed volgen. Ook na de wedstrijd is er per mail contact geweest over onze ervaring. Ik heb zowel het contact als de koop vd tickets als zeer goed ervaren en kan Voetbaltrips zeker aanbevelen.

Een fantastische ervaring!

Samen met mijn vader ben ik naar Liverpool-Manchester United geweest. Het was een droom die eindelijk uit is gekomen om naar Anfield te gaan! De service rondom de tickets was ook prima. We hebben de tickets op tijd gekregen en wanneer wij vragen hadden was het makkelijk om via de site contact op te nemen.

Professioneel en snel

Tickets snel gekregen na betaling. Toegang tot het stadion verliep vlot. Professionele organisatie.

Top!!!!

Service was uitstekend! Prachtige plek hadden we. Psg stadion is een aanrader voor jullie allemaal!!

Onvergetelijk voetbalweekend!!

Complete voetbalreis voor 2 personen geboekt naar Liverpool - Manchester. Alles uitstekend geregeld. Heldere en snelle communicatie. Prima plekken in het stadion en gezellig hotel in het centrum van Liverpool. Bij een volgende trip komen we zeker bij jullie terug!

Wat een geweldige ervaring

Super netjes geregeld Snelle reactie bij vragen En wat een beleving niet te beschrijven

Alles goed en snel geregeld. Mijn vraag werd snel en vakkundig beantwoordt. En met een wedstrijd als deze heb ik sowieso niks om te klagen

Top service! en een top wedstrijd

Ik kan niks aanmerken op mijn ervaring met jullie. makkelijk bereikbaar via whatsapp, duidelijke uitleg over de reis en het ticket en vooral een vlekkeloze en geweldige voetbal ervaring!

Mooie voetbal ervaring bij Arsenal

Met mijn zoontje Arsenal bezocht. Hele spannende wedstrijd. Scannen van de tickets ging heel snel. We hadden prima plekken bovenin het stadion. Wij hebben genoten!

Top Geregeld, mooie voetbaltrip gehad!

Team voetbaltrips.com doet goed hun best!

We zijn met onze zoon naar arsenal bournemouth geweest. Wat een wedstrijd en wat een totaal andere beleving dan het voetbal in Nederland. De kaartjes kregen we ruim op tijd via de mail met uitleg en ook bij het stadion verliep alles goed. We hadden perfecte plaatsen aan de lange zijde ( wel erg hoog) en hebben een onvergetelijke dag gehad

We hebben genoten!

Alles tot in de puntjes verzorgd door het team van Voetbaltrips. Van vluchten tot hotel tit wedstrijdtickets. Geen problemen gehad met inchecken, alles klopte en we hebben met Fulham-Leeds en Arsenal-Everton 2 heerlijke potjes kunnen bezoeken. Voetbaltrips is een echte aanrader!

Top zicht Signal Iduna Park (Borussia Dortmund-RB Leipzig)

Naast dat dit een topwedstrijd was echt top kaarten gehad met uitstekend zicht. Signal Iduna Park mag zeker niet ontbreken om een keer te bezoeken als voetballiefhebber. Zoals altijd bij voetbaltrips.com goede service vooraf in onder andere communicatie over het ontvangen van de tickets. Zeker een aanrader als je zorgeloos een wedstrijd wil bezoeken!

Make dreams come true

Goed geregeld! Goed contact met de heren.

Mooie voetbaltrip gehad.

Alles was goed geregeld en de communicatie was duidelijk! Daardoor een prachtige wedstrijd van Bayern mogen zien.

Geweldige wedstrijd, geweldige ervaring, geweldige service!

Met het hele gezin naar London geweest met kerst, een grote wens was om op boxingday een wedstrijd van Arsenal te bezoeken. Het werd dus de Londense derby Arsenal - West Ham United. In de laatste week nog een update gedaan. We zaten in het midden op de tweede ring, goede plaatsen. Met rust 0-1 achter en uiteindelijk 3-1 gewonnen. Wat een geweldige ervaring en een topwedstrijd. De tickets werden doorgemaild en alles was heel goed geregeld, om nooit meer te vergeten.

Topervaring

Alles weer altijd goed geregeld! Grtjes

Fantastisch!

Een fantastisch druk voetbalweekend! Ik besef nog maar amper wat ik allemaal beleefd en gezien heb. Een unieke ervaring voor een enorme voetbal liefhebber als ik. Ben echt al regelmatig geweest in Engeland om voetbal te kijken, maar 4 potjes in 1 weekend is wel heel uniek.

We zijn bij Liverpool - Wolves geweest op 1 maart 2023. De sfeer op The Kop was fenomenaal. Tickets keurig geregeld door Voetbaltrips.com.

Goed voor elkaar

Wij hebben alleen wedstrijd kaarten gekocht voor Manchester united tegen Barcelona. Digitale kaarten op tijd ontvangen. Wij zaten in blok N4401 wel hoog maar prima plekken. En wij hadden het geluk op een hele mooie wedstrijd. Wij gaan zeker nog een keertje.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.