Alles volgens afspraak

Een dure maar betrouwbare partner. Afspraken en voorwaarden zijn helder en worden nagekomen.

Leuke ervaring zonder problemen

We hebben een leuke ervaring gehad in München. Tickets waren makkelijk te regelen en netjes volgens afspraak optijd bij ons. De organisatie zorgt voor extra informatie rond de wedstrijd en zijn bereikbaar mocht er iets niet goed gaan. Plaatsen in het stadion waren goed. Al bij al een uitstekende keuze om hier te boeken. Voor deze prijs heb je een leuke ervaring zonder zelf vanalles te hoeven regelen.

Beste voetbalweekend van mijn leven

23 jaar lang, heb ik, samen met een van mijn beste vrienden, gewacht om Arsenal live te zien spelen. Om onze dromen waar te maken, hadden wij, na heel lang twijfelen, besloten om beroep te doen op voetbaltrips. Vanzelfsprekend, is het altijd een risico om online tickets te kopen voor voetbalwedstrijden, maar bij voetbaltrips werden er onmiddellijk goede afspraken gemaakt. Belangrijker, deze werden ook nageleefd. Ik had niet enkel telefonisch, maar ook via mail meerdere malen contact opgenomen met voetbaltrips. Na mijn bestelling, werden de tickets tijdig (2 weken op voorhand) bezorgd. Wij geraakten niet enkel zorgeloos binnen, maar zaten ook naast andere Nederlanders tussen de 62.000 supporters. Normaal gezien laat ik nooit zulke lange recensies achter, maar ik vind dit een minieme moeite in return voor een van de beste weekends van mijn leven. Hoewel ik reeds aan al mijn voetbaliefhebbers voetbaltrips heb aangeraden, doe ik dat via deze weg nogmaals, omdat men hier voor de zekerheid betaalt (alvast heb ik geen enkel probleem ondervonden). Ter info zijn wij op 11 februari 2023 Arsenal-Brentford gaan kijken, voor de geïnteresseerden bezorg ik graag de view van onze zitplaatsen in categorie 2. C’MON YOU GUNNERS!

Super service, alles was perfect geregeld!

Veel dank voor de goede service

Alles conform afspraak, geen aanmerkingen.

Prima geregeld.

Zeer goed geregeld, enorm genoten! Kortom een aanrader voor elke voetbalfan.

De gehele trip is fantastisch geregeld door voetbaltrips.com! Samen met mijn zoon de wedstrijd Manchester United - FC Barcelona gezien. Een dierbare herinnering voor altijd!!!

MEGA VETTE COMPLEET VERZORGENDE ERVARING

Vanaf het eerste contact met voetbaltrips kreeg je gelijk een veilig en gerustellend gevoel van hun wijze adviezen tot goede kennis van wat er moest gaan gebeuren. Dit alles werd ook werkelijkheid in Londen toen we de wedstrijd Arsenal-Manchester city bezochten. Perfect gelegen hotel met genoeg te doen er om heen en niet ver van het stadion. Oftewel een aanrader voor iedereen een MUST TO HAVE!

Een onvergetelijke wedstrijd!

Samen met mijn zoon naar een wedstrijd van PSG-Lille geweest. Het was echt helemaal fantastisch. Met 2 doelpunten van Empabe, 1 van Neymar en het winnende goal van Messi. Kon niet beter. Alles was goed geregeld. We konden zo het stadion in met de tickets van voetbaltrips.com.

Betrouwbare site voor liefhebbers van voetbaltrip.

Reeds 2 X via deze site tickets besteld en telkens probleemloos binnen geraakt. Prijzen zijn echter wel aan de stevige kant, anders zou ik wel nog meer trips bestellen. Kurt

Vriendelijk, accuraat, goed geregeld!

Bij vragen ed. kregen we snel antwoord en altijd vriendelijk! Super leuke en goed verzorgde voetbaltrip gehad naar Liverpool!

Mooie plaatsen boven in het stadion

Prima afspraak mee gemaakt

Fantastische ervaring en mooie plaatsen in het stadion!

Wij waren naar een wedstrijd van Tottenham geweest via Voetbaltrips.com. Aanrader! Mooie plekken in het stadion en zeer goede communicatie wat betreft de tickets. Zeker voor herhaling vatbaar.

Onvergetelijk

Mooie unieke wedstrijd, kaartjes wel duur maar allemaal goed geregeld

Onvergetelijk

Wij hebben erg genoten van de voetbalwedstrijd. Alles is soepel verlopen wij zijn enorm blij. Eerste keer een voetbal wedstrijd meegemaakt. Mijn zusje is een grote fan van de Spurs. Haar geluk is niet te breken. Dit is een onvergetelijke ervaring en daar heeft jullie fijne service aan deel genomen. Bedankt hiervoor!

Snelle reactie op de mail, duidelijk antwoord op de vragen Goede plaatsen in het stadion

Zeer goed en accuraat

Mijn voetbalweekend Londen met twee wedstrijden perfect geregeld.

De moeite waard!

Erg fijne communicatie van te voren gehad om alles duidelijk en goed te regelen. Het is een erg fijn gevoel om snel en duidelijk een antwoord te ontvangen over je wensen en wat er allemaal wel en niet haalbaar is. Wij hebben ontzettend genoten van de wedstrijd, precies zoals we hadden gehoopt en dit zullen we waarschijnlijk ook vaker willen doen! Onze dank is groot voor deze top service.

Prima geregeld

Kaarten op tijd reageren snel en vriendelijk op mails

Top service en mooie prijs kwaliteit verhouding

Top voetbaltrip

Geweldig leuk weekend gehad in London, genoten van zowel de stad als de wedstrijden. Alles was goed geregeld, dus daar hebben we geen omkijken naar gehad

Fantastische belevenis

Kaarten kopen ging heel vlot. Mooie plekken hadden wij. Wel ruim van te voren in het stadion zijn want het is allemaal heel druk. Op de weg er naar toe en om het vak (Gelbe Wand) in te komen. Heel erg genoten.

Ik ben een groot voetbal liefhebber en vond het geweldig. Het stadion, de mensen het kleinschalige ik hou er van! Zeker een aanrader en ook ik ga dit vaker doen!

Onvergetelijk

Het loste onze verwachtingen in. Het hotel was basic maar ok, de ligging prima. We hadden het geluk dat de match van hoog niveau was. De organisatie was perfect

Topdagen in Barcelona (tegen Manchester United)

Twee hele mooie dagen gehad in Barcelona, waar we (mijn zoon van 18 en ik-moeder) de wedstrijd tegen Manchester United gezien hebben (2-2) Alles liep geheel volgens plan en voorspoedig, de vlucht, het hotel en natuurlijk de wedstrijd Van buiten vonden we het best een ouwe bak, veel beton en stalen trappen, maar een keer binnen is het wel indrukwekkend, wat een beleving! En als onafhankelijk toeschouwer een mooie eindstand Met de Hola Barcelona kaart konden we alle openbaar vervoer gebruiken en dat is zeker een aanrader, alle bezienswaardigheden in 2 dagen gezien en heerlijk (Tapas) gegeten Hotel was eenvoudig, maar schoon en prima bedden, ontbijten deden we om de hoek

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.