Veel voetbalbeleving van de bucketlist kunnen schrappen!

Voor mijn zoon zijn 16de verjaardag waren we op zoek naar een topmatch. Deze vonden we op voetbaltrips.com. Het bleek een heel betrouwbare site te zijn. Alle communicatie verliep vlot, zoals beloofd werd. Ook werd er snel gereageerd als we een vraag hadden. De zitplaatsen waren goed gelegen niet te hoog in het stadion. We kozen uiteindelijk voor een champions League wedstrijd Dortmund tegen Chelsea . Vele voetbal belevenissen van onze lijst kunnen aanvinken. Zo zongen we met heel het stadion, you'll never walk alone, zagen topspelers aan het werk, kregen live de hymne van de CL te horen... En we zijn supporter geworden van Dortmund. Wat een geweldige sfeer. En die ' gelbe Wande' met de megagrote tifo... Magische avond beleefd. Merci aan het team van voetbaltrips.

Duidelijke website en goede afhandeling

Lossen kaarten gekocht voor een wedstrijd in de Premier League. Duidelijke informatie en tijdig alle informatie ontvangen. Werkt prima zo!

Perfect geregeld

Met 3 kameraden een top weekend gehad. In Milton Keynes de Red Bull fabriek bezocht, wedstrijd MK Dons en "Darts". Alles van A tot Z perfect geregeld. Vlucht, taxi, hotel, tickets, bereikbaarheid.... Niks op aan te merken. Jammer is het dat Milton Keynes an-sich niet echt een "ziel" heeft. Tip zou daarom zijn om een combi te vinden met premier league ( of championship) wedstrijd in London. Desalniettemin : Wij boeken een volgende keer zeker weer bij jullie.

Herinneringen maken

Geweldige ervaring en wat een sfeer in het Anfield stadion van Liverpool. Dit om nooit meer te vergeten. Prima plekken op The Kop. Toegang ging snel en simpel met de digitale kaartjes zonder gedoe. Communicatie met het team van voetbaltrips.com was prima. Ik kreeg snel (binnen 1 dag) antwoorden op vragen per mail. Prima service dus. De volgende buitenlandse voetbalwedstrijd zal ik zeker via voetbaltrips.com gaan boeken.

Onvergetelijke ervaring rijker!!

Alles soepel verlopen en geen enkel moment stress gehad. Tickets ruim op voorhand ontvangen via mail. Top reis en zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig voetbalweekend

Samen met mijn zoon een super voetbalweekend gehad in Manchester. Zaterdag rondleiding in old Trafford was geweldig, ‘s middags naar Wigan Athletic-Luton Town. En zondags naar Manchester City tegen Wolverhampton. In een woord super en top geregeld voor voetbaltrips.com!

Alles was top geregeld

Bij zoveel de vlucht, het hotel en ook de toegang tot stadion hebben we geen enkel probleem gehad. De bijlage waarin duidelijk omschreven stond hoe de transfers tussen de verschillende onderdelen het beste gedaan kunnen worden was erg handig.

Prima geregeld en top ervaring om mee te maken!

Alles goed geregeld en top om eens mee te maken

Nieuwe ervaring rijker

Als voetballiefhebber was ik al vaker naar de Premier League geweest. Maar nog nooit in Londen en Fulham leek ons een geschikte eerste kennismaking. De wandeltocht van het metrostation naar het stadion was al een ervaring op zichzelf. En tussen de mooie woonwijken lag plots het stadion! Nadat we door de smalle poortjes heen waren gekomen, begon het avontuur. We hadden plekken op rij 1 en zaten enkele meters van de middellijn vandaan. de plaatsen waren fantastisch en alles gebeurde van heel dichtbij. Wij komen hier zeker terug!

Prima plaatsen, en snelle reactie

We zijn afgelopen maandag bij Liverpool - Everton geweest. Geweldige sfeer, goede plaatsen en goede, snelle service als je iets vraagt. Al met al een aanrader.

Onvergetelijk weekend

Voetbaltrips onwijs bedankt voor de fantastische ervaring die ik heb gehad bij Man City-Aston Villa. Een fantastische wedstrijd gezien voor een scherp prijsje.

Unieke ervaring en heel vertrouwd!

Eerste keer Arsenal geboekt. Was een van de goedkoopste en voelt goed en vertrouwd; Nederlandse site, fijne communicatie en noodnummer beschikbaar. Alles top geregeld, konden makkelijk naar binnen en alles klopte. Beetje jammer dat ze gelijk speelde maar toch haha. Gaan nu de volgende tickets bestellen voor wedstrijd in Valencia.

Een must voor elke voetbal liefhebber

Alles is prettig verlopen. Het contact met voetbaltrips tot aan de thuiskomst. Met de pasjes/kaarten verliep het ook vlekkeloos.

Onvergetelijk

Het was altijd al een droom om samen met mijn zoon naar Liverpool te gaan. In de eerste plaats voor het voetbal, maar zeker ook voor de muziek (the Beatles) en de pubs. Die droom is uitgekomen, mede dankzij Voetbaltrips. Een eenvoudig hotel, maar wel op een perfecte locatie (bij Albert Dock). Alles was prima geregeld en we hadden een mooie plek in het stadion. Ik zou het precies weer zo doen.

Van zo dichtbij een goede wedstrijd beleven!

Wij gingen met z'n 5e naar Man City - Aston Villa. In overleg met voetbaltrips.com hebben we eerst de stadion kaartjes gekocht om zeker van te zijn dat we samen zaten, dat was gelukt. Ook nog eens 3 rijen van het veld vandaan!! Wat een ervaring was dat! Ook was het hotel goed geregeld en kregen we van te voren alle informatie die nodig was. Inchecken ging soepel en hoefde we alleen nog het vliegtuig in te stappen. Super weekend gehad :)

Een erg goede voetbalervaring

Voetbaltrips.com heeft onze reis afgemaakt. De tickets waren optijd binnen en de communicatie was altijd erg goed. Ik zou ze zeker aanbevelen

Geweldig geregeld

Alles was perfect geregeld en hebben 0 problemen gekend deze trip naar Engeland.

Top ervaring

Heerlijk genoten van een Engelse potje voetbal. Alles goed geregeld geen problemen met kaarten ondervonden! Zeker voor herhaling vatbaar.

Een uniek voetbalweekend!

Eigenlijk werkt het heel simpel. Je koopt de tickets voor de zone waar jij wilt zitten. Een aantal dagen voor vertrek ontvang je deze in de mail. Heel simpel! De plekken waren uitstekend. Hebben twee wedstrijden bezocht in zone 1. Zaten op mooie plekken tussen het thuispubliek. Hebben een unieke ervaring gehad.

Top geregeld

Voetbaltrips.com heeft alles perfect geregeld voor ons uitje naar Tottenham Hotspur - Manchester City. Van hotel, tot de vlucht tot de wedstrijdtickets, alles klopte.

Zorgvuldig, persoonlijk wanneer het moet en accuraat

Drie jaar geleden de wedstrijd al geboekt. Persoonlijke mail ontvangen om de wedstrijd te bevestigen. Vervolgens kwam Corona. Alles werd geannuleerd. We kregen keurig bericht dat de kaartjes op later tijdstip gebruikt konden worden. Vervolgens kwam er ziekte en overlijden er bij. Nu na drie jaar onze trip naar Londen gemaakt en de wedstrijd bezocht. De kaartjes werden op tijd verstuurd met ook de nodige instructie zodat wanneer er problemen ontstonden er gebeld kon worden. Dit hebben wij als zeer zorgvuldig ervaren. De entree verliep dan ook zonder problemen. De zitplaatsen was prima. Na afloop op nieuw een mail met de goede informatie. Kortom een organisatie waar we zeker nog een keer gebruik van gaan maken wanneer we de kans krijgen en een leuke wedstrijd voorbij zien komen. Met vriendelijke groeten Silvia schotman en Frank Hofland

Supergaaf!

Ik heb samen met mijn zoon van 12 een leuke voetbaltrip voor ogen gehad. De jongens van Voetbaltrips.com hebben alles perfect geregeld, zodat wij lekker van onze reis konden genieten. Alles van begin tot eind was goed geregeld (vlucht, hotel, tickets etc.) waardoor wij zich volledig hebben kunnen richten op het onderdeel 'Genieten'. Al met al top geregeld, dus wat mij betreft een dikke 5 sterren!

Vanaf het begin al via de mail goed contact, mooiere plekken gekregen. Top ervaring en bedankt voor alles.

Geweldige ervaring!

Onze plaatsen waren op de 1e rij net achter het doel. Geweldig om de spelers en kansen van zo dichtbij te kunnen bewonderen! Wordt zeker herhaald.

Een onvergetelijke ervaring!

De trip is erg goed bevallen. Het bestellen van de kaartjes ging soepel en eenvoudig. Ook de meegeleverde instructies waren helder (en belangrijk), dus dat was top. Entree naar het stadion verliep vlekkeloos.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.