Goede ervaring

PSG-TOULOUSE was goed geregeld, en de kaarten om binnen te komen ging soepel. We zijn via de Thalys gegaan, wat ideaal is! Qua reistijd!

professioneel, info goed op tijd en behulpzaam.

Heel goede ervaring met Voetbaltrips. Ze beantwoorden al uw vragen, werken mee en denken mee. Wij zijn naar San Siro geweest voor de Derby. Wie graag internationale voetbalwedstrijden ziet : deze moet je gezien hebben om het te geloven. De hele wedstrijd lang was er een kolkende sfeer. Ongezien. en veilig, geen vijandigheden. supporters zaten door elkaar, gezinnen met kinderen. En vooral : veel passie bij de supporters.

Betrouwbaar en snel geregeld!

Weekendje Chelsea gehad. Kaarten geregeld via voetbaltrips en 4 dagen voor vertrek de kaarten digitaal gekregen. Prima geregeld.

Haller at ya boy!!

Sinds 2012 ben ik groot liefhebber van Borussia Dortmund en afgelopen zaterdag (4-2-2023) was het eindelijk zover: Een thuiswedstrijd van der BVB in het Westfalenstadion! Een fantastische ervaring, goede sfeer, veel vrolijke mensen (ook van Freiburg), maar vooral de eerste goal van Sebastien Haller sinds zijn terugkeer van die nare ziekte waren stuk voor stuk hoogtepunten! Een bijzondere dag en zeker voor herhaling vatbaar, met alle miljoenen die er door de Premier League worden uitgegeven is het voor bij eens te meer duidelijk: De Bundesliga is waar voetbal wordt gespeeld zoals het zou moeten zijn!

Prima plaatsen goed en duidelijk geregeld

Mooie ervaring!

Hele fijne ervaring gehad, alles optijd geregeld en goed voor elkaar.

Mijn voetbaltrip ging naar Manchester, de wedstrijd van Manchester United tegen Crystal Palace. Het was een prachtige wedstrijd en een fijne trip. Al het papierwerk op tijd en volledig ontvangen van voetbaltrips, waardoor ik me hier dus geen zorgen over hoefde te maken.

Was gewoon top!

Gewoon alles goed geregeld zoals het hoort, geen enkel negatief punt in alles wat er voor je geregeld is.

Het was super goed geregeld! Alles netjes op tijd!!

Mooie voetbaltrip met mijn zoon!

Mijn zoon en ik wilden samen graag een mooie wedstrijd zien, maar we waren niet erg flexibel in weekenden. Parijs leek ons hierdoor een mooie oplossing (goed aan te rijden en 3 mooie sterren in de basis van PSG!). We hebben genoten. We zaten perfect en ik was ook blij dat ik de kaartjes 1 graadje duurder heb gekocht, dan zaten we toch nog iets dichter op het veld. Alles was goed te zien en we hebben een leuke avond gehad.

Epische wedstrijd tussen Arsenal en Manchester United gezien met een winning goal in de laatste minu

Alles verliep zeer vlot met Voetbaltrips: heldere en snelle communicatie en de tickets voor de match gaven ons direct toegang tot het stadion. Kortom, een geweldige ervaring!

We hadden een mooie voetbalavond!

Naar FC Koln geweest. Tickets ruim van te voren besteld. Dan hoor je een tijdje weinig over de status van de aankoop. Ongeveer 10 dagen voor de wedstrijd de tickets gekregen. Het is ook goed gelukt om als groepje bij elkaar te zitten, zoals door ons aangevraagd.. Daarna op tijd tickets gekregen en alles verliep soepel ter plekke.

Echt top!

Unieke ervaring zo'n premier league wedstrijd. De 2 sterren waarvoor we kwamen, onze landgenoot de Bruyne en die bonk vooraan Haaland blonken uit. Vanop de derde rij aan de zijlijn zat je precies op het veld. Mijn 15 jarige zoon erbij maakte het echt een geweldige voetbaltrip

Superweekend in Londen met mijn zoon.

Alles goed geregeld met dank aan voetbaltrips. Rondleiding door het Stadion van Arsenal gedaan en het museum. En uiteraard de fanshop. Op zaterdag bij QPR- Swansea City geweest. Zondag via Wembley naar Arsenal gegaan en daar begon het echte feest. Waanzinnige wedstrijd tussen Arsenal en Manchester United gezien. Kortom een superweekend. Bedankt Voetbaltrips.

Een echte aanrader voor en top voetbalbeleving

Een goeie begeleiding naar een wedstrijd van Dortmund, een fantastische match gezien, en enorm hard genoten van het hele voetbal beleving Danku voetbaltrips !!!

Fantastic

Het was goed geregeld. Alles word duidelijk via de mail. En als je vragen hebt kan je ze altijd mailen, ze reageren heel snel.

Geweldige ervaring!

Geweldige ervaring gehad bij Manchester City!!!

Top ervaring.

Tickets op tijd digitaal ontvangen en voldeed aan wens.

Leuke voetbaltrip gehad en fijne service ontvangen.

Mijn ervaring is zeer positief. Goede plaatsen gekregen en fijne dag gehad met mn pa en broertje.

Alles was top geregeld en de wedstrijd was ook nog eens geweldig. Als je vragen hebt,wordt er gelijk gereageerd. Enorm goede service en alles was top uit gelegd en ook werden er goede suggesties voor de stad er bij gedaan. Wij hebben ons geen moment verveeld.

Geweldig.

Perfecte ervaring en goede service

Onvergetelijk mooi

Onvergetelijke dag! Alles verliep soepel bij het stadion, Dortmund is een leuke stad & het stadion is prachtig groot en mooi gelegen. 81.365 man zongen “You’ll Never Ealk Alone” na het eren van Pele. 4-3 score met om de beurt een goal en een gemoedelijke maar passievolle publiek. Echt onwijs gaaf!

Goed geregeld, zodat we er een topweekend van konden maken in Liverpool.

Alles was goed geregeld en daardoor hebben we lekker kunnen genieten van de voetbalwedstrijd en wat de stad Liverpool nog meer te bieden heeft, zoals de pubs met livemuziek.

leuk en makkelijk

Allemaal prima gegaan, fijne ervaring

Prima kaarten, alles prima geregeld

Wij hadden mooie plaatsen, tussen doel en cornervlag, op rij acht. Het waren e-tickets, deze waren mooi op tijd binnen, voorzien van de nodige informatie en toelichting.

Wat een fantastische ervaring!

Wij zijn vorige week naar Man City - Wolves geweest en hebben een geweldige dag gehad! Alles was goed geregeld, we kregen de kaarten ruim van tevoren en bij het stadion konden we ook snel naar binnen. Een aanrader!

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.