Alles top geregeld! Aanrader!

Alles wordt heel duidelijk doorgesproken, leuke persoonlijke communicatie met voetbaltri.com! En super geregeld! Mocht je twijfelen om een voetbaltrip te gaan doen, regel het bij Voetbaltrips.com. Zij geven je advies en je kan je wensen kenbaar maken! Top bedrijf!

Goed geregeld allemaal!

Zeer prettige ervaring opgedaan.

Een top reis naar een top wedstrijd!

Ik ben met 2 vrienden naar de wedstrijd Manchester City - Tottenham Hotspur geweest. We hadden geweldige plekken en de prijzen voor de tickets waren heel reëel.

Geweldig geregeld

Voor de wedstrijd Crystal Palace - Newcastle, 1 kaartje gekocht via Voetbaltrips. Goed geregeld, duidelijke uitleg, gemakkelijk via de telefoon de kaart kunnen gebruiken. Goede service en ga zeker nog een keer via Voetbaltrips, kaarten kopen!

Grandioos

Alles was goed geregeld. Fantastisch om mee te maken. Komen hun afspraken na.

Top en snel geregeld!

Donderdagavond bestelt vrijdag, in huis voor een wedstrijd van de zaterdag. erg fijn.

Levering van tickets verliep soepel

Zeer goed geregeld allemaal!!!!!

We hebben een zeer goed geregelde plezierige reis naar Londen gemaakt en via Voetbaltrips.com kaartjes voor de wedstrijd Chelsea - Bournemouth ontvangen en zij hebben ook de stadiontour geregeld . Goed geregeld allemaal!!!!!

Top ervaring ondanks het 0-0 gelijkspel

We zijn met 5 personen naar Liverpool - Chelsea geweest. Dit was absoluut een geweldige ervaring om mee te maken. Ondanks het gelijkspel was het een belevenis om dicht op het veld te zitten en de supportersgroepen van beide kanten mee te maken. Wij hadden de kaarten via voetbaltrips.com geregeld. En zaten verdeeld over 2 rijen bij elkaar. Ik kom zeker nog een keer terug om kaarten voor een andere wedstrijd te regelen.

Vriendelijk en vlot contact! Tickets waren prima in orde!

Vriendelijk en vlot contact! Tickets waren prima in orde!

Wat een fantastische belevenis

We hebben een prachtig weekend gehad en genoten van de sfeer, zowel voor, tijdens en na de wedstrijd. Alles is soepel verlopen omtrent de tickets en het geboekte hotel. Eea is door jullie keurig geregeld, hier zijn we heel tevreden over.

Perfect geregeld. Perfecte ervaring!

Prima hotel op toplocatie. Vlucht verliep soepel en de wedstrijd was top. Winst voor Chelsea!

Zeer klantvriendelijk en proactief!

Ik ben zeer te spreken over de ervaring met jullie. Los van het feit dat het een ontzettend gaven wedstrijd was. Jullie service is iets waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Toen ik de mail stuurde over de tickets die ik nog niet ontvangen had heb ik netjes en snel reactie gekregen. Vervolgens is er door jullie een paar dagen later weer een mail gestuurd met de vraag ik ze inmiddels al ontvangen had. Die pro actieve houding kan ik erg waarderen. Toen op de dag dat we weg gingen en bijna op de boot stonden werd ik gebeld door jullie. Jullie boden je excuus aan voor het ongemak en gaven een heel goede en duidelijke beschrijving van hoe nu verder, aangezien ik nog steeds geen tickets had. De houding en pro activiteit die jullie hierin tonen is van enorme klasse. Op deze manier ging ik de reis met een positief gevoel tegemoet. Ik begrijp dat jullie niks kunnen doen aan het feit dat ik de tickets nog niet had en dat de club daar verantwoordelijk voor is. Maar in plaats van dat jullie die houding aannemen zetten jullie je echt in om alles perfect te regelen voor de klant. Dat is in dit geval zeker gelukt.

Mooie ervaring en goed geregeld.

Werd goed geholpen door voetbaltrips en heb hierdoor een hele mooie ervaring in Parijs mee gemaakt, bij een wedstrijd met veel sterren op een veld.

Wat. Een. Weekend. Eentje voor in de boeken!

Ontspannen voetbaltrip doordat alles prima geregeld was en een spannende voetbalwedstrijd met een fantastische ontknoping.

Via voetbaltrips twee tickets gekocht voor de wedstrijd mancity- Chelsea. Het was fantastisch! De sfeer was geweldig en mooi om zo een wedstrijd van dichtbij mee te maken. Dank Voetbaltrips voor de goede organisatie! Er komt zeker een volgende keer!

Zeer goed en duidelijk geregeld

Ik boek al een paar jaar bij voetbaltrips.com Alles is duidelijk en veilig dat is belangrijk met voetbal tickets er zijn een hoop nepaanbieders en dat zou zo’n trip zeer treurig maken. De tickets zijn altijd ruim op tijd binnen. Ook de complete reis verzorgen ze goed ik zou iedereen hier aanraden zijn reis te organiseren.

Mooie voetbaltrip in een geweldige ambiance!

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Chelsea-Manchester City. Met mijn zoon op pad. Top.

Heel blij met de ervaring en ook goede klantenservice

We zijn naar het WK darts in Londen geweest, doordat voetbaltrips doorstuurde dat ze hier ook kaarten voor hadden terwijl we een voetbalwedstrijd in die week gingen bijwonen: Tottenham- Aston Villa. WK darts was super! Tottenham-Aston Villa hadden we problemen om binnen te geraken, we konden wel direct hulp krijgen toen we naar het noodnummer hebben gebeld. Gelukkig waren we 1u op voorhand ter plaatsen, de hulp duurde 30 minuten waardoor we nog tijd over hadden. Anders had dit wel voor problemen kunnen zorgen om de match tijdig te beleven. Plaatsen tijdens de match achter de goal waren een hele leuke ervaring doordat je zo dicht bij het veld kon zitten.

Top op alle vlakken

Onlangs de wedstrijd Liverpool - Wolverhampton beleefd en uiteraard was dit een fantastische ervaring. Moet je zeker 'eens' beleefd hebben, Anfield Stadion ... Tickets ging perfect en de zitplaatsen waren meer dan TOP! Hartelijk dank en wij komen zeker terug bij jullie, mijn zoon en ik. Patrick Jacobs

Top. Helaas niet de plek gekregen waar op hoopten. Maar was alsnog prima.

Goede en duidelijke communicatie voor en na de wedstrijd.

Goede en duidelijke communicatie voor en na de wedstrijd. Afspraken werden goed nagekomen, tickets werden op tijd verstuurd en de plaatsen kwamen overeen met de beloofde plaatsen. Een aanrader.

Snelle service en goede prijs/kwaliteit

De website is duidelijk en simpel te gebruiken. Makkelijk navigeren naar gewenste wedstrijd. Prijzen zijn duidelijk en in goede verhouding. Service voor en na de reis/ losse wedstrijd is uitstekend

TOP stadion plaatsen

Van begin tot eind goed geregeld. Enigste min punt was de bereikbaarheid van het Crystal Palace stadion met het openbaar vervoer op een doordeweekse avond.

Helemaal top

Perfect geregeld! Tickets besteld voor Chelsea op boxing day. Mooi optijd geleverd via de mail. Achteraf nog mail gehad hoe onze ervaring was,dat geeft je een prettig gevoel. Tot de volgende keer

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.