Goed geregeld

Goed geregeld

Strak georganiseerd!

Wij hadden het totale pakket geboekt (zowel vervoer als voetbaltickets als hotelovernachting). We werden goed geïnformeerd, afspraken precies nagekomen. Kortom prima geregeld. Aanvullend werd ons nog de mogelijkheid geboden om kaarten voor WK darts te kopen, waar we ook graag gebruik van hebben gemaakt! Aangeboden Hotel was officieel 4-sterren maar dat moet je in London niet al te nauw nemen (aan de andere kant je hoeft er ook alleen maar te slapen)

Mooie belevenis

Samen met het gezin (4 leden) een paar dagen naar London met de kerst. Omdat onze 2 jongens gek zijn van (Engels) voetbal wilden we dat combineren met een voetbalwedstrijd op boxing-day van een willekeurige premiershipclub in London. Via de site van voetbaltrip konden we op het laatste moment nog 4 kaartjes bemachtigen voor de "derby" Cristal Palace - Fullham. De informatie met link naar de kaartjes kregen we circa een week voor de wedstrijd toegestuurd via de mail. De kaartjes waren simpel te downloaden op je telefoon. Op de dag zelf zijn we met het openbaar vervoer naar het stadion gereden wat goed te doen was. Ga wel op tijd heen als je vooraf de sfeer wilt proeven want het is zo een uurtje rijden vanuit het centrum. Hoewel het niveau van de wedstrijd ons tegenviel was de ambiance vooraf en tijdens de wedstrijd een mooie belevenis. Zeker iets wat we vaker willen gaan doen in het buitenland.

Fantastische beleving!

Fantastische ervaring.

Super ervaring gehad in Milaan. Alles top geregeld door voetbaltrips en snel contact! Zeer zeker de moeite waard

Zorgeloos!

Mooie plek in indrukwekkend stadion!

Alles perfect geregeld, waardoor we zelf amper iets hoefden te regelen

De wedstrijdkaarten zaten op mooie plekken, we konden makkelijk naar het stadion toe komen door de routebeschrijving. Ook het stadion in en terug ging soepel. Hotel was mooi en vluchttijden waren zoals beloofd; prima dus.

Fenomenaal

Ik ben met m’n zoon en kameraad naar de wedstrijd Inter Milan- Napoli geweest en dat was in één woord fenomenaal. Geweldige zweer, fantastisch stadion en een heerlijke stad. Vlucht goed geregeld en prima hotel. Echt een aanrader

Goede en snelle service, prijs versus zitplaats niet in verhouding

Goed geregeld allemaal, duidelijke en heldere communicatie. Vond de zitplaats versus prijs wel wat uit verhouding.

Brilliant

Great way to book a payable football trip. Also great customer support!

The only opportunity to get valid tickets for a Premier League football match

We have had a very good experience. The tickets were very easy to download and take with us in our digital wallet. No problem entering the stadium to enjoy the match. Communication with “voetbaltrips” was efficiënt and very clear. We enjoyed everything.

Top ervaring !

Erg leuke trip naar Londen gemaakt met als hoogtepunt de wedstrijd van Chelsea. Kaartjes waren goed geregeld vooraf zoals beloofd. Prima service dus.

Zeer positief, de aanvraag werd snel beantwoord met complete info Tijdens ons bezoek geen enkel probleem gehad, toegang tot stadion soepel verlopen, uitstekende plaatsen in het stadion en prijs verhouding hotel/kwaliteit goed

Top plaatsen en top geregeld

1 kaartje deed het bij het scannen niet. Na telefonisch contact hebben wij vrij snel een nieuwe QR code ontvangen waar we wel mee naar binnen konden. Helaas de aftrap gemist, maar een super ervaring gehad.

Super geregeld, erg betrouwbaar!

Samen met mijn vriendin naar een wedstrijd van West Ham tegen Brentford geweest. Ongeveer 2 weken voor aanvang kregen wij een mail of we voor €20 onze plaatsen wilden upgraden richting het veld en uiteraard hebben wij die optie genomen. Super snel mailverkeer en het was uitstekend geregeld allemaal! Chappeau!

Geweldige ervaring over het algemeen, teleurgesteld over het hotel

Wij zijn afgelopen december voor 5 dagen naar Engeland geweest, verzorgd door Voetbaltrips. 3,5 dag in Londen, daarna met de trein naar Manchester voor 1,5 dag en daar o.a. Man City - Everton bezoeken. Eigenlijk was alles aan de reis perfect, van vlucht tot wedstrijd, met name de plakken dan, 4e rij! Ook het hotel in Manchester was top. Alleen het hotel in Londen was erg teleurstellend, mega klein (je had nog geen vierkante meter om te staan), vieze kamer en erg duur. Over het algemeen beviel mijn tweede reis met voetbaltrips heel goed!

Een onvergetelijke wedstrijd van PSG met mijn zoontje.

Ik had allereerst vrijblijvend een offerte opgevraagd voor een volledige reis en besloot later toch zelf te rijden dus had geen vliegtickets nodig. Het aanpassen van het voorstel ging supersnel en was geen enkel probleem, heel fijn contact met Voetbaltrips. De kaartjes waren super, we hadden echt geweldige plaatsen en we kregen ze keurig ruim voor de wedstrijd per mail toegestuurd. Wat onze verwachting overtrof is de persoonlijke email die we kregen toen we inmiddels weer thuis waren met oprechte interesse hoe we het hadden beleefd. Heel attent, iets wat tegenwoordig niet meer normaal is bij de meeste bedrijven. Kortom, dikke pluim voor het klantcontact.

Betrouwbaar, attent en goede service

Goede ervaring, op tijd de tickets ontvangen , plaatsen naast elkaar. Ook snelle reactie na stellen van een vraag. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super ervaring om nooit te vergeten

Wij zijn met ons gezin naar Liverpool- Leicester City geweest. Vooraf op enkele vragen die we hadden direct en goed antwoord gekregen. Een week voor vertrek de kaarten digitaal ontvangen met duidelijke omschrijving hoe deze te gebruiken in de wallet. De plaatsen in het stadion waren veel beter dan vooraf gedacht, 12e rij lange zijde! Geweldige sfeer in en om het stadion en een leuke wedstrijd gezien. Voetbaltrips.com is een aanrader

Mijn ervaring met voetbaltrips.com is prima, ze doen wat ze beloven

Best tickets ever for the price, memorable!

Easy to book, everything worked great, tickets arrived in time, great spots! Couldn’t be any better!!!

Altijd dik voor elkaar!!

Fantastisch!!! Kijk nu al uit naar een volgende voetbaltrip !!

Snelle persoonlijke hulp en alles ging zoals toegezegd.

Na enig snel overleg per email en telefoon, kaarten gekocht voor boxingday. Kaarten kwamen conform afspraak prima op tijd binnen en de zit plaatsen waren zoals besproken. Dat de wedstrijd ook goed was was een bonus.

Everything as promised

Quick, reliable and trustworthy.

Goed geregelde voetbalweek

Wij hebben in 5 dagen tijd drie wedstrijden bezocht (Manchester United - Liverpool - Manchester City). We hebben voor losse tickets gekozen en zelf vluchten en dergelijk geboekt. Voetbaltrips is en was goed te bereiken, we kregen bijtijds antwoord en werden daarnaast goed op de hoogte gehouden. Zo kregen we voor een wedstrijd pas op de dag zelf kaarten maar werd daarvoor duidelijk gecommuniceerd. Ook verliep alles met scannen bij het station goed en hadden we geen probleem met de plekken. Als je echt goed zicht wil is het bij sommige wel verstandig om de duurdere categorie te nemen. Je geeft toch een groot bedrag uit voor deze dergelijke wedstrijden en dan is het fijn om te weten dat er snel en duidelijk gecommuniceerd kan worden.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.