3 dagen Liverpool en uiteindelijk naar de wedstrijd op the kop. Alles goed geregeld, goede uitgebreide voorlichting over hoe je bij het hotel en stadion komt. Ook leuke tips over de stad zelf meegekregen. Kaarten kregen we op tijd via de mail binnen. Ook de nazorg was goed.

Top wedstrijd gezien. Kaartjes waren goed geregeld. Een aanrader

Geweldige wedstrijden Qatar

Bij voetbaltrips ‘uitverkochte’ kaarten bemachtigd voor WK. Ondanks FIFA vertraging alles meer dan goed gekomen. Altijd het vertrouwen gekregen van Voetbaltrips dat het 100% gegarandeerd was. Betrouwbare partij !

Uitstekende service, snelle , vriendelijke en duidelijke service. Zowel telefonisch als via de mail.

Voor het eerst voetbaltickets gekocht voor mij en mijn zoon. Ze hebben me echt bij de hand genomen en alles duidelijk en helder uitgelegd. De tickets waren ook snel en goed geregeld. Bij PSG stadion kon heel snel en makkelijk doorlopen omdat ticket ook gewoon duidelijk was. Ik zou zo weer bij ze boeken en een ander zeker aanraden. Personeel vriendelijk, snelle en duidelijke reactie ondanks mijn vele vragen.

Geweldige belevenis perfect geregeld

Met mijn zoon naar Manchester City geweest. Voetbaltrips regelde de reis, het hotel, en de wedstrijdtickets. Alles verliep perfect. Ontving in de week ervoor alles digitaal. Boarding was daardoor simpel, het hotel lag perfect in het centrum én was bekend met onze komst en met de QR code in onze digitale wallet liepen we zo het Ethiad stadium in. Daardoor kon ik met mijn zoon drie dagen een geweldige belevenis ervaren in Manchester. Een herinnering die voor ons beiden heel bijzonder en waardevol is. Het feit dat Manchester City verloor van Brentford (1-2) deed daar niets aan af :)

Goed georganiseerd van begin tot eind.

Voetbaltrips zorgt voor goede communicatie gedurende het hele proces. Ook de gegeven informatie voor de wedstrijd zorgden er voor dat we niet voor verassingen kwamen te staan en dat we echt een top ervaring hebben gehad.

Mooie wedstrijden

Mooie wedstrijden gezien met een prachtige sfeer. Een hele belevenis. Wat niet correct is dat jullie adverteren dat er hotel inclusief ontbijt geboekt is. Alleen heeft het hotel geen keuken en konden wij daar dus ook niet ontbijten. Dit ook al per mail aangegeven maar daar komt dan geen reactie op? Ik ga er vanuit dat wij hier nog een oplossing voor kunnen vinden. Groet Richard

Mooie ervaring

Mooie ervaring, dankzij de hulp van Voetbaltrips. Kaarten keurig geregeld. 2 x niet door kunnen gaan vanwege Corona, maar alles werd netjes afgehandeld en kaarten behouden.

Was geweldig

Kaarten ruim van te voren in bezit in mijn geval 8 dagen voor de wedstrijd Makkelijk te downloaden op je telefoon We kregen schitterende plekken Voor mij dus zeker voor herhaling vatbaar

Hele leuke ervaring

Met 4 vrienden een voetbal uitje naar Engeland gedaan. Leuke wedstrijd gezien, Brighton-Aston. Erg leuk dat na de wedstrijd de supporters van beide clubs door elkaar naar huis gaan, het kan dus gewoon.

Top geregeld

Top geregeld

Fantastische wedstrijd en alles piekfijn geregeld

Vrijdagavond met ons gezin van 6 personen naar een voetbalwedstrijd Monchengladbach tegen Dortmund. Informatie vooraf was duidelijk en de kaarten kwamen 1 week van te voren via de mail. Dus zonder zorgen naar het stadion. Mooi stadion met rustige fan omgeving. In het stadion erg leuke sfeer. We zaten op een goede plek aan de lange zijde. De wedstrijd was erg leuk om te zien met een 4-2 overwinning. Duitse teams voetballen toch met meer kracht en snelheid en we zagen veel minder "tikkie terug en tikkie breed"... Peter

Uitstekende service & tickets

Goed geregeld van 1e contact tot daags na de wedstrijd. Leuk, betrokken bedrijf met dito medewerkers. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar. Geen zorgen, geen gedoe, ontspannen kunnen genieten van de hele ervaring!

Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad bij inter- bologna

Ervaring was Top met 2 zoons naar Voetbalstad Liverpool

Alles was goed geregeld door Voetbaltrips, alleen jammer dat er 2 zitplaatsen achter een paal waren waardoor er 1 doelmond niet echt goed te zien was. Maar dit is dan ook wel weer de " charme " van een authentiek stadion

Prima service en uitstekend contact

Doordat alles goed geregeld is, is het voetbalplezier dubbel zo groot

Fantastische ervaring geweest

Alles was prima geregeld,geen problemen ondervonden.

Heb echt genoten van de voetbal trip. Goed geregeld allemaal.

smaakt naar meer

Als we op een vliegveld waren geland dichter bij het centrum was het een 10 geweest.

Niet goedkoop, wel goed geregeld.

Ik heb voor Arsenal - Chelsea en Tottenham Hotspur - Liverpool kaartjes geregeld via Voetbaltrips. Ik realiseer me dat dit 2 topwedstrijden zijn, maar goedkoop waren de kaarten niet. Daar ga ik ook niet over klagen, zeker niet, want de kaarten waren super en alles was goed geregeld en beschreven. Ook het contact was zeer vriendelijk.

Geweldige wedstrijd Manchester City - Fullham

We hebben genoten in Manchester , de kaartjes stonden zo op mijn telefoon , duidelijke uitleg was zo geregeld , ook bij het stadion werkte het goed , kortom Top geregeld !!

topservice vanaf vragen om bestelling en "nazorg"

gemaakte beloftes werden ingelost

Super!!

Heel toffe ervaring, ik ga hier zeker nog reizen boeken :-)

Zeker een aanrader

Fijne ervaring

Probleemloos

We hebben de wedstrijd Manchester City - Fulham bezocht en alles is volledig probleemloos verlopen. Alle beloftes zijn nagekomen. Ik heb geen andere organisatie kunnen vinden die vier plekken naast elkaar in het stadion wilde toezeggen, voetbaltrips.com deed dit wel. De tickets kwamen dagen voor vertrek al in de mail, dus dat was ook wel prettig. We hebben een super leuke trip gehad, mede dankzij voetbaltrips.com.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.