Geweldig voetbalweekend

Voetbaltrips is goed bereikbaar en helpen goed als er problemen zijn. Er is een goede communicatie.

Prima geregeld allemaal

Wat hadden wij een geluk met de wedstrijd. 7 goals en alle 3 de sterren van PSG gescoord

Betrouwenswaardig en professionele communicatie

Ze houden hun belofte ivm stoelen naast elkaar, wat niet evident is. Ook snelle en efficiënte communicatie via e-mail.

Altijd goed geregeld.

Als je een voetbalreis wilt maken dan kan ik voetbaltrips.com van harte aanbevelen. De tickets op tijd in huis. Eventueel een combi reis van twee wedstrijden in een weekend plus hotel ook geen probleem voor de mensen van voetbaltrips . alles wordt perfect geregeld.Ik kies zeker de volgende keer weer voor Voetbaltrips.com.

Mooie ervaring, goed geregeld!

Voor een zorgeloos wedstrijd bezoek gewoon hier je tickets bestellen!

Fantastische voetbalervaring !

Heel mooie plaatsen ,enorme sfeer in het stadion,alles was zeer goed geregeld ,verkiezen enkel volg keer om met de trein te reizen is iets gemakkelijker kwestie van transport en bereikbaarheid ,dichter bij het centrum .wij raden iedereen aan om met voetbaltrips te boeken ,goede en snelle service !tot een volgende keer!

Goeie communicatie en erg goed geregeld

Erg goede communicatie, duidelijk en vriendelijk

betrouwbaar

Goede opvolging van de bestelling en mijn berichten.

Een super ervaring!

Het was een super ervaring! Het hotel was op een geweldige locatie, vlakbij beide stadions. De wedstrijd viel wat tegen door het verlies van Liverpool maar de sfeer op ‘the kop’ maakte veel goed. Al met al top!

Als bayern fan topuitstap

Barca vs bayern Het hotel was proper, goed ontbijt en goeie locatie. De vlucht ging vanzelf. En de wedstrijds was top , goeie plaatsen en snel binnen en buiten . Als bayern fan was het een topuitstap.

Zeer geslaagd, professioneel en voor herhaling vatbaar

Nadat een eerdere voetbalreis geannuleerd werd, maakte ik van mijn voucher gebruik voor een nieuwe voetbaltrip naar Barcelona. Dit werd vakkundig door jullie opgevolgd. Ik werd voortdurend op de hoogte gebracht van de afleverdatum van de tickets. Die werden dan ook op tijd doorgestuurd. We ondervonden geen enkel probleem bij de scanning van de tickets aan de ingang en beleefden een geweldige voetbalervaring. Ik werd ook op de hoogte gebracht dat er nog geld op de voucher staat en we kijken al uit naar een volgende voetbaltrip met jullie diensten.

Geweldig !

Voetbaltrips heeft alles tot in de puntjes verzorgd. Het contact met dit bedrijf is zeer soepel verlopen, waarbij de reacties continue binnen 24uur gegeven werden en we goede adviezen kregen over de invulling van onze reis. Daarnaast hadden we bij beide wedstrijden ook nog super goede plaatsen. Een absolute aanrader en wat mij betreft de beste partij waar ik zaken mee heb gedaan op het gebied van (buitenlandse) voetbaltickets!

Fantastisch Fulham

Een avondje Fulham via Voetbaltrips; een fantastische ervaring. Samen met negenjarige zoon genoten van een van de oudste stadions, gevuld met ouderwets positieve, humoristische fans.

Genieten met hoofdletter G

Het was voor mij en mijn zoon een supergave ervaring om de sfeer bij een Engelse wedstrijd mee te maken. Dit komt mede door de goede, duidelijke en betrouwbare communicatie rondom het regelen van de kaartjes. Erg fijne ervaring.

Superplek tijdens uitverkochte Champions League wedstrijd!!!

Voetbaltrips.com communiceert duidelijk en snel. Dat geeft een goed en zeker gevoel. We hadden plekken op rij 1 tijdens Tottenham Hotspur - Sporting Portugal. Supergoed te volgen, alles vlak voor je neus, plus op de 4 grote schermen. Echt een hele mooie ervaring!!! Kaarten waren duur, maar als je dan gaat, dan maar goed. Volgende buitenlandse wedstrijd, zeker weer met Voetbaltrips.com

Fijne site en zeer betrouwbaar

Fijne site waar we de voetbal kaartjes gekocht hebben, daarnaast een fantastische wedstrijd gehad!

Prachtige ervaring. Smaakt naar meer!

Alles is prima verlopen. Zeer goed geregeld en zeer duidelijke uitleg overal bij. Gaan in de toekomst zeker nog beroep doen op jullie.

Ondanks een 0-0 wedstrijd enorm genoten

Na lang twijfelen op het laatste moment kaarten besteld voor Dortmund-City.Alles goed geregeld, en mooie plekken.Kost wat maar dan heb je ook wat.

Het waren drie geweldige dagen!

Alles was fantastisch geregeld en goed aangegeven. Helaas viel alleen het hotel iets tegen. Erg kleine kamer en sanitair erg oud en klein! Verder een topervaring!! Gaan we nog een keer doen!

Tickets op tijd geleverd , goede communicatie.

Mooie plaats, super wedstrijd voor een goede prijs!

Omdat ik altijd al een keer naar Arsenal wilde gaan in het Emirates en via de reguliere weg het vrijwel onmogelijk is om kaarten te krijgen, heb ik een kaart gekocht via voetbaltrips.com. Voor een zeer interessante prijs hebben ze voor mij een kaart voor Arsenal - Nottingham Forest geregeld. Plaats was goed en service was zoals je mag verwachten! Zeer tevreden

Makkelijk en goed geregelde voetbaltickets

Het was een geweldig weekend met een goede reis, goede wedstrijd en uitstekend weer. De service rondom de kaarten die door jullie zijn geleverd waren top.

Top reis en ervaring gehad met uitstekende en duidelijke organisatie

Super trip geweest met mijn zoon. Onvergetelijk en uitstekend georganiseerd.

Bijzonder groots

Geweldig om tussen de supporters van Dortmund te zitten en het hart van de club te voelen.

Alles was goed geregeld leuke prachtige wedstrijd met mijn zoon gezien ga zeker nog een keer hier kaarten kopen

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.