Speciaal op een goede manier

Dortmund Ajax was een oefenmatch maar daar was weinig aan te merken. 80 000 supporters in het stadion is ook anders dan wij gewoon zijn in België. Ik heb bij Voetbaltrips de tickets betaald en alles netjes tijdig ontvangen. Geen enkel probleem gehad.

Geweldige ervaring en top service!

Wat hebben wij een super leuke ervaring gehad bij Voetbaltrips! De communicatie van te voren was super duidelijk en super vriendelijk en en enthousiast. Hierdoor was precies duidelijk wat we konden verwachten. We hadden ook geweldige plekken. Ik zou voetbaltrips voor 100% aanraden. Nogmaals bedankt voor deze geweldige dag!

Mooie voetbalreis gehad in Londen

Mooie voetbalreis gehad in Londen. Goed geregeld door voetbaltrips. Hotel royal park was prima voor dit soort reisjes.

Top geregeld

Met mijn zoon van 12 jaar voor het eerst naar een wedstrijd van Borussia Dortmund geweest. Voorafgaand aan de wedstrijd goede communicatie en de tickets werden ruim voorafgaand aan de wedstrijd toegestuurd. Het was een mooie ervaring.

Perfect verzorgde voetbal trip

Prachtige ervaring om een voetbalmatch bij Arsenal mee te maken. De happening was perfect verzorgd, de tips met omschrijvingen, de vliegreis, hotel en plaatsen in het stadion. Geweldig om dit nog een keer over te doen.

Ze zijn egt hulpzaam en antwoorden snel, tickets snel gekregen

Topervaring in Liverpool!

Met mijn 14-jarige zoon een wedstrijd van Liverpool F.C. bezocht. Gecombineerd met een stadiontour in Anfield en een heerlijk weekend in de prachtige stad was dit een onvergetelijke ervaring voor ons beiden.

Topvoetbal op Anfield LFC

Prachtig stadion en geweldige sfeer

Wat een goed georganiseerde en bereikbare organisatie waardoor alles perfect verliep. genoten!

voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!

Een weekend Londen met het gezin moest uiteraard worden gecombineerd met een bezoek aan een voetbalwedstrijd! In het geval van mij en mijn 9-jarige zoon werd dat Fulham-Manchester City. Uit alle aanbieders van kaarten gekozen voor Voetbaltrips omdat de aanwezigheid van een fysiek kantoor in Nederland die ook gewoon op de website staat vermeld, betrouwbaar voor mij over kwam. En ik kan niet anders zeggen dan dat alles perfect is verlopen! Kaarten en duidelijke uitleg kwamen ruim op tijd binnen, plekken in het stadion waren perfect en ook na afloop ontving ik keurig een mail met de vraag of alles naar wens was verlopen. Kortom, ga zo door en dan meld ik mij zeker nog eens voor een nieuwe wedstrijd!

prima geregeld

Tickets om moeten zetten i.v.m. de coronaperiode, Alles toch prima geregeld !

Super gaaf was geweldige onvergetelijke dag .

We hebben super leuke dag gehad en ze hebben mega hun best gedaan om drie stoelen naast elkaar te krijgen . Mijn zoontje en ook wij hebben echt genoten . Wat een geweldig stadion! Ik zou iedereen aanraden om daar een keertje een wedstrijd te gaan kijken en tickets te kopen bij voetbaltrips.col Super bedankt voor de goede service voetbaltrips.com. Volgend voetbalseizoen gaan we zeker nog een keertje een stadion en een wedstrijd van een andere club kijken .

Zeer betrouwbaar, betrokken, benaderbaar en deskundig.

Een cijfer 10 lijkt overdreven. Niettemin komt hen dit toe, ik kan namelijk geen enkel punt bedenken wat niet correct is verlopen. Vooraf een prima contact, zowel per mail alsook telefonisch. Adequate/ter zake doende antwoorden gekregen op mijn vragen. Zoals afgesproken (!) werden de tickets een week tevoren per mail verzonden, mét uitleg (bijvoorbeeld een te bellen noodnummer, mocht dit ter plaatse bij het stadion aan de orde zijn) en ook na het bezoek van de wedstrijd werd gevraagd hoe het is verlopen met de tickets én de voetbalbeleving zelf. Marketingtechnisch heeft men de zaken dus op orde, maar mijns inziens zeker ook vanuit oprechte interesse! De medewerkers weten waarover ze praten, hebben veel ervaring, zijn betrokken en hebben het beste voor met hun klant. Als het handelt om het bijwonen van voetbalwedstrijden waarvoor zeer moeilijk tickets kunnen worden gekocht, schakel ik Voetbaltrips.com zeker weer in.

Eenvoudig naar een mooie wedstrijd

Online bestellen ging makkelijk. Wel behoorlijk prijzig. We kregen tussendoor af en toe een infomail. Uiteindelijke tickets (mail) kwamen wat laat en moesten ook geprint. Dat was niet heel duidelijk vermeld. OV in Dortmund was gratis met ticket. Sfeer in stadion was super, uitslag ook ;). Kortom, een onvergetelijke ervaring. Meer info over OV / parkeren zou fijn zijn.

De organisatie doet wat het beloofd

Voetbalreis naar de wedstrijd Liverpool-Fulham geboekt voor 2 personen. De reisbescheiden ontvingen we op tijd, en de tickets digitaal 2 dagen voor vertrek, met duidelijke beschrijving hoe te handelen. Hotel was erg eenvoudig, maar schoon en voor 1 nachtje prima te doen. Fijn was dat we redelijk laat terug vlogen, zodat we de ochtend voor terugvlucht nog een stadiontoer konden doen. Prima ervaring.

Uitstekend geregeld

Alle goed geregeld en prima op tijd

Geweldige ervaring!

Door het vluchtschema bijna 2 volle dagen in Liverpool geweest met als hoogtepunt de wedstrijd op Anfield. Vooraf kregen we de boeking eerst niet zoals we wilden maar hierop werd door Voetbaltrips snel en goed gehandeld. Alles rondom verblijf en tickets wordt netjes op tijd verzonden waar nodig met een duidelijke beschrijving. Wij gaan een volgende keer zeker weer gebruik maken van Voetbaltrips.com

Magische ervaring op Anfield!

Op 30 april 2023 naar Liverpool - Tottenham Hotspur geweest. Wat een wedstrijd! Uiteindelijk won Liverpool het knotsgekke duel nog in de blessuretijd met 4-3. Anfield is magisch. Nooit eerder zoiets meegemaakt. Onvergetelijke ervaring! Voorzieningen (eten, drinken, toilet etc.) in het stadion zijn erg goed. Wel jammer dat er na de wedstrijd geen ereronde is en dat je binnen 10-15 minuten het stadion moet verlaten. Verder apart dat het stadion van Everton om de hoek ligt bij Anfield. We hadden 4 geweldige plekken in het stadion; langs elkaar op rij 10 op lange zijde, vlakbij uitsupporters. Voetbaltrips.com bedankt! Ook erg tevreden over de communicatie in de weken vooraf de wedstrijd.

Super weekend!

Hele snelle communicatie, goede zorgen en de manier voor een prachtige voetbaltrip!

Correcte afhandeling en goede opvolging

We hebben 2 kaarten besteld voor Borussia-Eintracht Frankfurt. Ik had eerst nog een paar vragen en deze werden in de chat snel, vriendelijk en perfect beantwoord. We hadden mooie plekken op de 5e rij, bij de cornervlag. Met 81.000 toeschouwers een uitverkocht huis die na de winst zagen dat BVB de 1e plek van Bayern had overgenomen. Supersfeer. Onvergetelijk. Bedankt Voetbaltrips!!

Onvergetelijk!

Het was geweldig! Alles was top geregeld en we hebben genoten van de wedstrijd. We hopen volgend seizoen weer een nieuwe voetbalreis te boeken.

Snel, goed en betrouwbaar

Tickets los besteld, aangezien wij dat weekend al in de UK waren. Tickets worden digitaal aangeleverd, op tijd en dus betrouwbaar. Je betaalt wel de hoofdprijs.in combinatie met reis lijkt het gunstiger.

Mooie ervaring

Eind april geweest bij Chrystal Palace-Everton. Rechtsteeks kaartjes kopen was niet mogelijk, want je moet member van de FC zijn. Voetbaltrips bood uitkomst. Wel stuk duurder, maar hé! Het bijwonen van deze wedstrijd was erg leuk. Goede sfeer, erg dicht op het veld, geen netten, en geen vervelende incidenten zoals in NL recentelijk. Met de kaartjes was het even spannend. Bij de poort konden we niet naar binnen, want geen barcode. We werden verwezen naar de box Office, daar kregen we alsnog papieren kaartjes en konden naar binnen. Beetje saaie pot, geen doelpunten, maar publiek en gezang is precies wat je hoopte.

Geweldige ervaring en perfect geregeld!

Perfect geregeld onze trip naar Manchester en het bijwonen van de wedstrijd Manchester United-Aston Villa op 30 april 2023 op Old Trafford. Voor herhaling vatbaar.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.