Perfect geregeld!

Met voetbaltrips kan je onbezorgd een mooie wedstrijd bezoeken. Alles tot in de puntjes geregeld. En ze doen wat ze beloven! De flexibiliteit bij het boeken van hotel, vlucht en plek in het stadion is ook heel fijn. Aanrader!

Top !!!!!!!!!!

Van boeking naar tussentijdse updates en ontvangst van de toegangskaarten is alles vlekkeloos verlopen. Vooraf een goede communicatie en uitleg heeft voor een fantastische middag gezorgd. Dat Liverpool ook het spektakelstuk tegen Tottenham wist te winnen zullen wij nooit meer vergeten. Wij hebben mede dankzij voetbaltrips herinneringen voor het leven gemaakt! Dank!!!

Alles was goed geregeld. Goeie zitplekken niks om aan te merken .. Zeker ga ik hier in het vervolg mijn tickets bestellen..

Top dienstverlening vanaf het 1e contact!

Snelle reacties op vragen. Klantvriendelijk. Meedenken. Proactief.

Van begin tot eind top geregeld!

Bij voetbaltrips kaarten voor Fulham - Manchester City besteld. Vanaf het eerste contact ben ik zeer enthousiast over voetbaltrips.com. Mails worden snel en uitgebreid beantwoordt. Je merkt dat er een heel enthousiast team je graag alles wil vertellen wat je maar wil weten. Uiteindelijk 2 hele goede tickets via de mail toegestuurd gekregen met duidelijke instructies. Plekjes net 1 rij voor de perstribune We hadden het geluk dat het goed weer was en dat het een leuke wedstrijd was. Al met al een top ervaring!

All smooth!

Great trip and match at legendary Anfield road.

Toppers

Alles was goed geregeld! Er was makkelijk contact te maken met de mensen achter voetbal trips. Binnen een paar uur reactie! Goede plaatsen in t stadion! Onze jonge zoons droo is uitgekomen We gaan zeker nog een x boeken via voetbaltrios!

Top ervaring

Mooie plaatsen, alles duidelijk via mail en/of telefoon. Vertrouwd.

een droom wat uit is gekomen

een droom wat uit is gekomen, Naar een wedstrijd van PSG te gaan om messi zien te voetballen , waar bij voetbaltrips mij heeft geholpen om er na toe te gaan.

Super geregeld!

Wedstrijd van Arsenal en Crystal Palace bezocht. Plaatsen waren super en Hotel zat super gelegen.

Voortreffelijk

Van a tot z perfect geregeld

Top geregeld.

Mooie trip naar Anfield gehad om Liverpool te zien met mijn zoons. Kaarten op "De Kop" , beter kon niet. Ervaring voor het leven.

Alles fantastich geregeld, en een gweldige wedstrijd gezien

Vanaf vliegveld naar het hotel was prima per trein te doen. Het hotel The Niu Loom in 1 woord fantastich, schoon, nieuw, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Pooltafel veel gebruik van gemaakt. Afstanden naar City stadion en centrum ongeveer 3km Naar Old Trafford was wat verder, de Bolt (een soort Uber) is een prima en betaalbaar vervoer als je geen zin hebt om te lopen. Samengevat: volgende keer zeker weer via voetbaltrips boeken. Ook hotel zou ik zeer aanbevelen. Alles verder top geregeld,

Een unieke ervaring

Indrukwekkend

Geweldig en onbeschrijfelijk

Mijn ervaring was geweldig en super om mee te mogen maken. Daarvoor wil ik voetbaltrips enorm bedanken voor het mede mogelijk maken van deze super voetbaltrip!

Prima geregeld!

Met 4 man een hele mooie trip gehad naar Liverpool-Nottingham met prima en schoon 3* hotel aan de rand van Sefton park. Goede support door Voetbaltrips in het voortraject met uitzoeken van wedstrijd, vluchten en hotel. Gewoon goed geregeld én voor een prima prijs! We komen zeker terug!

Awesome experience!

een geweldige ervaring met 2 wedstrijden in manchester! was top!

Geweldig!!

Super wedstrijd gehad!! Alles perfect geregeld.

Geweldige ervaring om een keer een wedstrijd op Anfield te zien

Ga zeker nog een keer met voetbaltrips.com

Ervaring was simpelweg TOP!

Alles verliep exact zoals aangegeven in alle mailverkeer dat vooraf ging aan de wedstrijd. Klaar en duidelijk. Heldere omschrijving van het te verwachten event, dat dan ook nog eens voor de volle 100% klopte. Dikke merci en doe zo zeker verder!!

Fantastisch!

Fantastisch voetbalweekend in Liverpool gehad. Veel informatie gekregen van Voetbaltrips.com vooraf en ook snelle reactie op de vragen per mail. Handige handleiding ontvangen voor het downloaden van de tickets en een attente reactie achteraf !

Niet meer verder zoeken!

Inmiddels 3 keer een trip met Voetbaltrips gemaakt. 2 keer naar Manchester/Liverpool en 1 keer naar Londen. Uitstekend geregeld, handige reistips voor stadsbezoek en prima hotels!

Goed georganiseerd en goede informatie berstrekking

Zeer prettige trip

4 tickets gekocht voor FC Barcelona. Mooie plaatsen bij elkaar en de tickets ruim op tijd binnen. Zeker een aanrader!

Helemaal goed, alles was prima geregeld! Als je kaartjes wilt, koop ze bij deze partij!

Goede ervaring, kaartjes ruim van tevoren ontvangen en de service was niks op aan te merken. Had via een vriend van ze gehoord en zal ze zelf nu ook bij andere aanbevelen.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.