Aanrader

Ik raad ze aan

Perfecte levering

Nette mensen prima kwaliteit

Goede prijzen snel met leveren

Goede prijzen en kwaliteit

Geweldig!!!!

Communicatie was top, een nette verkoper die snel handelde en de juiste informatie aan ons door gaf. De bezorger, was ook een zeer nette jonge man die ons netjes heeft geholpen. Al met al, zeker een aanrader mijn vrouw en ik zijn in ieder geval tevreden.

Ben heel tevreden

Bestelling fijn op tijd gekomen. Heel blij mee.

Goede kwaliteit voor juiste prijs

Helemaal top bezorg service was boven verwachting

Mooi product

Product snel geleverd goeie kwaliteit

Afspraken niet nagekomen

De oude koelkast werd niet terug meegenomen en de levering werd op de verkeerde plek neergezet. Chauffeur heeft niet aangebeld en niemand van de eigenaars aangesproken (wel de tuinman die aan het werk was). Toestel maakt ook veel meer lawaai dan verwacht 'Db' staat niet in de technische.

Beste Ben, Allereerst vinden wij het jammer dat u heeft besloten ons minder goed te beoordelen, terwijl alles wel volgens afspraak is gegaan. Wij staan er in de Benelux om bekend dat wij kwalitatieve producten leveren, en onze bezorgservice wordt beschreven als één van de beste. Zoals wij eerder ook al per mail hebben doorgegeven heeft onze chauffeur u wel gebeld, meerdere keren zelfs, namelijk vier keer. Twee keer voor aankomst, en twee keer op locatie. Dit heeft hij op kantoor ook aan ons aangetoond, maar helaas gaf niemand gehoor. Eenmaal op locatie aangekomen was er niemand aanwezig, dat terwijl wij u de dag van tevoren duidelijk hebben gemaild met een aankomstschema. Toen niemand opendeed, en ook niemand de telefoon beantwoorden is onze chauffeur naar jullie tuinman gelopen die daar bezig was. Deze gaf aan dat hij de koeling gewoon weg kon zetten onder de overkapping, aangezien de eigenaar er niet is. Dit heeft de chauffeur ook netjes gedaan. Tijdens het bestellen vroeg u ons om twee koelingen retour te nemen, wij gaven aan dat dit geen probleem is, maar u deze wel zelf buiten dient te zetten. Ook dit is nogmaals duidelijk aangegeven in de mail de dag voor levering. Als dit niet gebeurt, en u uw telefoon en mails niet beantwoord. Kunnen wij helaas niet veel doen. Hier dient de klant zelf voor te zorgen, en als de eigenaar niet aanwezig is moet de chauffeur uiteraard gewoon verder, aangezien hij meerdere stops heeft. U vroeg ons een stille koeling te leveren, aangezien u de koeling in een stille ruimte wilde plaatsen. Wij hebben u uitgelegd dat wij enkel professionele koelingen verkopen voor groot gebruik, en dus geen muisstille koeling kunnen leveren. U wilde deze koeling, waarop wij aangaven dat deze altijd wel enigszins geluid zal maken. Uiteraard geen extreem geluid, maar wel het geluid van het koelen, daar ontkom je niet aan. Dit zijn professionele koelingen, met een zware compressor. Ik zeg altijd, van een professionele koeling die geen geluid maakt, moet u geen koel prestaties verwachten. Wij gebruiken topkwaliteit compressoren, die stevige prestaties moeten leveren. Aangezien de deur van professionele koelkasten continue dicht en opengaan, deze koelingen werken veel en zullen altijd geluid maken, uiteraard is dit geen koeling die u thuis heeft staan, de compressor daarvan kunt u ook niet vergelijken met een professionele koeling. Over het algemeen staan onze koelingen in drukbezochte ruimtes of drukke keukens. Het maakt niet uit welke koeling u koopt, zolang deze in een muisstille ruimte zal staan zal je hem altijd horen, dit ervaart u dan als irritant aangezien u enkel de koeling hoort en verder niets.

Ga zo door

Top service levering verliep zo als het hoort zowel onze rvs kasten als koelwerkbanken zijn van de verwachte kwaliteit. chauffeur was zeer beleefd en hielp ons een handje mee!

Levering was keurig, wrapping van het RVS was waardeloos

Levering en communicatie was goed. Het heeft ons minimaal 8 manuren gekost om de RVS kast te ontdoen van de bescherm-wrapping. WAARDELOOS. We hebben nu zelfs heel veel panelen nog niet ontdaan van de folie, omdat het niet te doen is. Hier moet echt iets anders op verzonnen worden.

Mooi apparaat

Super blij mee snel geleverd

ga zo door

koelkast besteld, koelkast werd binnen 2 dagen netjes door een zeer vriendelijke bezorger geleverd. ik werd netjes op de hoogte gehouden! En product is boven mij verwachtingen zeer hoge kwaliteit al met al zeker voor herhaling vatbbaar.

Goede en snelle service

Product zoals omschreven. Levering zoals omschreven.

Wonderful

Superblij met mijn nieuwe koeling. Het is een strakker en moderner koelkast van SIBERO. Ik had elders één gekocht die had niet eens een digitale display controler teruggestuurd en voor dit model gekozen ben er superblij mee en zeker voor herhaling vatbaar snelle service alles duidelijk ga zo door

Prima en vriendelijk geleverd volgens afspraak

Prima volgens afspraak, prima prijs

Volgens verwachting

Koelkast heeft een moderne uitstraling, en is van zeer hoge kwaliteit. goed geholpen aan de telefoon. Ook de bezorger was een goedlachse jonge die vriendelijk hielp met binnen zetten zeker voor herhaling vatbaar

Bezorging was perfect

Complimenten voor de bezorger. Hij belde van te voren hoe laat hij er was. Eenmaal hier aan gekomen was hij erg vriendelijk en zette hij de bestelde koelkast op de goede plek hier in de loods. Aardige jonge man!

Top service en snelle levering!

Op kerstavond bestelling geplaatst en de dinsdag na kerst geleverd door een keurige bezorger.

Fantastische en snelle service

Mijn complimenten aan de chauffeur. Ondanks de moeilijke bereikbaarheid en tijdelijke toegang van het pand is hij er toch in geslaagd om zich binnen de afgesproken tijd zijn levering bij ons te doen met een glimlach en tonen van waardering. Een pluim voor mij aan de chauffeur!

Great

Fast delivery en good costumer service. Product is working good, definitely will choose you guys again!!!!!!

Ongelofelijk goede service

Aardige chauffeur en verkoper bedankt voor juiste service

uitstekende service

kan mezelf geen betere partner wensen

duidelijke shop

webshop is duidelijk niet te druk en simpel. Ook het afhalen ging zonder problemen hebben eigen voorraad met kwalitatieve producten

Klantvriendelijk en bekwaam

Ik ben uitstekend en heel klantvriendelijk geholpen!

top koelingkie

mooi koelingkie gekocht hiero werkt zoals het moet toppieee houdoee

Plompertstraat 38

3087BD Rotterdam