Prima product

Vlotte service en levering, prima voor elkaar

Mat past perfect

Er is geleverd wat er beloofd is. Mat past perfect. Geheel op maat.

Keurig

Volgens afspraak

Uitstekend!

Product snel en netjes geleverd.

Altijd goed passend

Hoe simpel kan goede service zijn!

Op zoek naar een kofferbakmat voor mijn Kia CEED 2022 ben ik bij Mattenloods.nl terecht gekomen. Daar waar de Kia dealer nee moest verkopen, had Mattenloods.nl wél een kofferbakmat voor mijn auto. Op de website staat dat je je vragen ook via whatsapp kan stellen. En warempel, op de donderdag van Hemelvaart kreeg ik binnen een paar minuten antwoord op mijn vragen. Bestellen gaat simpel, bestelbevestiging keurig via e-mail. Levering was wat minder, maar daar kon Mattenloodds.nl niets aan doen. Typisch iets voor non PostNL bezorgdiensten. De mat past precies met de kofferbakvloer in de laagste positie en dat was precies wat ik graag wilde hebben. Is er dan niets negatiefs te melden? jawel. 1 puntje. Niet echt negatief: De kofferbakmat stinkt enorm ale je deze uit de verpakking haalt. ook weer via whatsapp contact opgenomen en keurig binnen een paar minuten antwoord gekregen. De kofferbakmat heb ik bijna een week in weer en wind buiten laten liggen en toen was de geur weg. (wellicht iets om op de website te vermelden) Kortom: Dik tevreden over Mattenloods.nl

Top service en goede producten

Snelle levering en goede service De matten zijn uitstekend

Mooi product. Heel passend advies

Had via een kennis al gezien dat het mooie matten zijn. Bij ontvangst had ik de mat verkeerd in de auto gelegd. Even een berichtje versturen en gelijk het juiste advies.

Top product

Mooie passende matten snelle levering

Afspraak is afspraak.

Zeer tevreden over het product, goede kwaliteit prijs verhouding. Top service en nazorg.

Goed contact snelle levering

Goed contact keurig verpakt snelle levering

Pikobelloooo

Alles zo als beloofd

Makkelijk besteld. Zat iets vertraging op de levertijd maar na 1 telefoontje was het contact goed en is alles soepel verlopen. Prima service!

Goed, snel en kwalitatief niets op aan te merken

Duidelijke site, snelle bestelwijze en geleverde artikel voldeed aan de verwachting.

Goede kwaliteit matten en snel geleverd

Goede matten. Ik bestel hier volgende keer weer.

Snelle service en goede prijs-kwaliteit

Binnen een uur de mat voor mijn Volvo kunnen afhalen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle afhandeling. Mag past precies en is stevig! Stuk goedkoper dan via Volvo zelf.

Snel en passend

Snelle levering, goede prijs tov automerkprijs en past goed. Geen penetrante rubbergeur en het ziet er naar uit dat het goed beschermt, zeker tegen vloeistoffen omdat er een licht opstaand randje aan zit.

Perfecte fit

Mat voor Peugeot 5008 besteld, sluit naadloos aan en goede stevige kwaliteit.

Uitstekende service!

Via WhatsApp de juiste koffermat gekocht voor mijn Peugeot Traveller L3. Levering naar het buitenland ging vlot. Aanrader!

Prima Service!

Door een foutje verkeerde item ontvangen. Contact gehad via de ap... gelijk opgelost. 1 week later de juiste mat via de post. Top geregeld.

Perfect.

Matten voor mijn Volvo v40 passen uitstekend.

Snelle levering/ mooie kofferbakmat

Mooi passende kofferbakmat voor mijn BMW 3 serie. Ben er blij mee!

Uitstekend geholpen

Op de website kun je vragen stellen via een ap, werkte perfect kon daarna mijn aankoop doen en vervolgens een snelle levering. Tevreden klant

Top product en top levering

Aanrader deze firma.

Goede rubberen mat, prima service

Goed persoonlijk contact na probleempje met de vervoerder. Opgelost prima

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!