Super geholpen!

De dame die me hielp was al op de hoogte waarvoor ik kwam. Alles was zo geregeld.

Mooie schoenen

Mooie leren schonen voor mooie prijs. Snelle levering en prima communicatie

Ik heb een goed keus gemaakt

Ik ben erg tevreden met deze schoenen

Mooie laarzen

Alleen de doos was kapot en helemaal ingedeukt aan alle kanten..

Snel bezorgd

Met zo mooi als op de foto’s, de bezorging was goed

Snelle, goede service!

Ik was zo blij dat de espadrilles van jaren terug weer te koop waren! Gelijk besteld. Ze zijn snel en netjes geleverd. Top!

Fijne winkel

Kom er vaak en soms koop ik ook wat

Zitten heerlijk en goed op maat.

Perfect via ophalen in de winkel, zeer vriendelijke verkoopster ook!

Mooie schoenen

Lopen heerlijk

goede service

Uitstekend geholpen en een hele klantvriendelijke meneer

snelheid was top

Fijne webshop, alles wordt keurig volgens afspraak geregeld!

Nog altijd hetzelfde goede aanbod en ook goede service!

Ik loop binnen bij de Lijnbaan vestiging en zie direct wat ik wil. Top Manfield!

Hele mooie sneakers

Goed en heel fijn geholpen .

Zowel het product als de verzending helemaal in orde!

Mooie sneakers bestelt in de sale. Snel verstuurd en alles was naar verwachting.

Goede verkoopster

Ondanks de drukte in de winkel in Hilversum vanwege de uitverkoop, had deze verkoopster oog en aandacht voor meerdere klanten tegelijk en was zeer vriendelijk.

Perfecte service

Zeer snel en zorgvuldig ben ik geholpen bij het terugbrengen van een beschadigde schoen en het daarvoor in de plaats krijgen van nieuwe.

Top service in filiaal Groningen

Zag bij de afgeprijsde schoenen Een mooi exemplaar Helaas mijn maat was er niet meer Meisje van de zaak ging kijken waar ze nog waren desnoods ander filiaal Eindelijk online besteld Mak ik niet veel mee zo een service Kan zien dat Manfield veel doet voor zijn klanten Top

Uitstekend geholpen in de winkel

De schoenen die ik wilde kopen vertoonden een aanzienlijk kleurverschil dat ook na poetsen (door medewerker in de winkel) te opvallend bleef. Ze heeft een paar online besteld en laten bezorgen, waarbij ze de korting van de uitverkoop doorberekende. Erg fijn!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Goede levering, snel en netjes verpakt!

Zoals die op site stond is die ook in het echt

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken!

Great customer service

I visited the store twice in one day. In both ocassions I had great a customer experience with the sales team. They were super helpful!

Top winkel

Geweldig ! :)

Zeer goed geholpen

Een winkel om terug te komen

Heuvelstraat 36

5038AE Tilburg

013 - 87 00 337

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.