Zeer fijne shop met zeer goede producten en snelle verwerking en verzending

Zeer blij mee, prospolis en koningen gelei zijn ondersteunend bij mijn COPD

Goede, lekkere en natuurlijke producten. Heerlijk! Mijn bestelling was al na 15min verzonden. Tot snel!

Top product en snelle verzending

Super tevreden

Snelle levering en lekkere honig.

Altijd goed

De producten zijn geweldig goed. Het bestelproces is eenvoudig. Ik heb nergens iets op aan te merken. En raad honingonline bij iedereen aan.

Geweldig produten

Het zijn geweldige produkten . Echt top ..snelle service. Goed verpakt raad het iedereen aan Grt

Ik bestel mijn gezichts crème bij jullie Deze is zo fijn ik wil niks anders meer

Geweldige producten, nette en snelle verzending

De producten zijn geweldig. Al lange tijd bestel ik graag bij HONINGonline. De verzending is altijd netjes verpakt en supersnel in huis. Ik hoop hier nog lang te mogen bestellen :)

Super kwaliteit en klant staat op nr. 1

Zeer klantvriendelijk en producten komen goed verpakt aan. Ook uiteraard is de kwaliteit super. (De site op zondag vind ik persoonlijk ook een pluspunt)

Goed aanbod en interessante informatie

En natuurlijk erg lekkere rauw honing want daar gaat het om!

Correct

Alles was perfect in orde!

Heerlijk honing

Al vaker echte honing besteld bij de Valksche Bijenhof. Ik wil niets anders meer!

Super honing

Levering ging snel. Overzicht website is goed en uitgebreid. Zoveel keus .mijn favoriet is honing met kaneel. Ik begin elke ochtend met een mok warm water en kaneel honing. Voor de weerstand heb ik de Honey Vital, wat een contrast is ten opzichte van de honing met kaneel. Het is net een flinke hap salmiak maar goed voor een verminderde weerstand

Alles weer tiptop in orde

Makkelijk besteld, snel en correct geleverd

Goed verzorgd

Duidelijke site, goede communicatie over de bestelling

Heerlijke honing

Netjes bezorgd en het is een hele fijne honing

Topproducten en topservice

Heerlijke honing, netje verpakt en snel geleverd

Heerlijk!!

Heerlijke heidehoning besteld, krachtige smaak met n licht bittere "afdronk". Zo hoort honing te smaken!

perfecte service en snelle levering.

mijn pakket is met de grootste zorg ingepakt en verzonden. zeer snel levering van super goede kwaliteit producten.

Heerlijke en betrouwbare honing

Al jaren mijn favoriete shop voor honing. Heerlijke soorten en betrouwbare pure honing. Een absolute aanrader!

Goede webshop overzichtelijk Snelle levering

Perfecte levering en goede produkten

Ik heb een aantal proefpakketen besteld om allerlei soorten honing te proberen om later wellicht een grotere hoeveelheid van mijn favorieten te bestellen. Tot nu toe alleen de dennen honing geproeft en die smaakt heerlijk. Verder zijn de propolis en de gember bonbons ook een aanrader! Ik ben niet zo weg van de honingkoek.

Service was goed en snel.

De prijs waard, heerlijk!

Heidehoning gekocht omdat dit veel gezonde mineralen bevat, maar ook zo heerlijk. Een sterke zoete smaak met een bittertje op het eind. De prijs zeker waard!

Harskamperweg 1

3774 JN Kootwijkerbroek

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!