zoals altijd, prima geregeld en geholpen

Digitaal een bestelling doen en de graszoden liggen klaar en er is hulp bij het inladen. Zeer tevreden met de afhandeling

Prima service!

Netjes op tijd en juist geleverd. Zelfs nog een zode extra voor het geval dat...

Vriendelijke en goede/gerichte service

Op advies van boomkwekerij in Dongen gras online besteld en snel kunnen afhalen. Ter plaatse goede uitleg en informatie als ook hulp bij laden.

• Communicatie

Dik en vol mooi groen gras. Na een week al behoorlijk aangetrokken.

• Communicatie

Zondag eind van de middag besteld en maandag ochtend opgehaald

Als ik weer gras nodig hebt kom ik het zeker weer bij jullie halen. Heel mooi gras totaal geen onkruid tussen!

Super kwaliteit zoals altijd

De zoden zijn van perfecte kwaliteit, en beveel ze ook bij iedereen aan. Het is een volle en sterke mat waardoor ze bij het verwerken niet meteen scheuren. De jongens op de zaak hebben zelfs meegeholpen om ze te laden!

goede mat

netjes en op tijd geleverd. Grasmat rollen hebben kwaliteit. koelen helpt zeker

• Communicatie

Top kwaliteit graszoden en top service

Mijn gazon ligt er prachtig bij dankzij de mooie kwaliteit graszoden en de perfecte beschrijving voor aanleg en onderhoud. Ook het contact bij de bestelling en verdere vragen was erg aangenaam, en het advies was kundig.

Goede service mooi gras

Voor het eerst graszoden gelegd. Ging erg goed. Mooie graszoden goed te snijden. Groeit goed al na 6 dgn.

alles klopte

• Communicatie

Mooi gras en goed geholpen!

• Communicatie

Het lag niet aan Kuypers dat ze op bevrijdingsdag niet konden leveren

Door een misverstand zaten we op maandag 4 mei zonder de verwachte graszoden en een belletje naar Kuypers was snel gepleegd om een dag later toch nog gras te kunnen leggen. Helaas reed Transmission niet op 5 mei, dus 6 mei om 8 uur stonden de zoden voor de deur en het gras ligt er prachtig bij!

• Communicatie

Met behulp van een overzichtelijke website zetten jullie een soepele dienstverlening neer

Na raadplegen van de website met duidelijke informatie o.a. in de vorm van veelgestelde vragen wat de bestelling en het leggen van de graszoden een eenvoudige opgave.

super

super

Mooi stukje gras!

Een prettige site om te bestellen. Alles werd ook tijdig geleverd. Het enige “min-pintje” was dat enkele rollen wat gescheurd waren.

Topgras

Supermakkelijk om te bestellen Op het bedrijf snel geregeld (met alle maatregelen van kracht) Een collega die helpt inladen en 1 zode extra geeft omdat er bij een andere zode een scheur in zat.

• Communicatie

Zeer tevreden over de kwaliteit en service

Ik ben zeer te vrede met de kwaliteit van het gras en het advies dat mij bij het ophalen gegeven werd.

• Communicatie

Via de webshop besteld en dag en tijdstip afgesproken om op te halen. Bij receptie afgerekend, auto naar laadstation rijden. Daar werd door medewerker graszoden ingeladen. Terwijl hij daar mee bezig was zag hij dat de graszoden niet strak genoeg opgerold waren. Hij stelde voir nieuwe te halen. Dus alles eruit en nieuwe erin. Echt super gehandeld. Geeft vertrouwen in een voir ons onbekend bedrijf. Klasse!! Zeker een aanrader...gazon ligt er al goed bij ....

Prima materia asl

Netjes en snel geholpen met in achtneming van de RIVM voorschriften.

Gras ziet er goed uit.

• Communicatie

Werd gelijk gebeld of ze het de andere dag al moesten leveren Heel vriendelijk !!!

Goede kwaliteit

Makkelijk gelegd

Prima gras

Gras ziet er goed uit. En het ziet er naar uit dat het goed gaat komen. Duidelijke instructies bijgeleverd waren duidelijk.

• Communicatie

Snelle service met een top ondersteuning!

Erg behulpzaam bedrijf en meedenkend in het proces. Inmiddels ligt het gras er een ruime week in en groeit het als kool.

Alles volgens plan

Eigenlijk ging alles bij de bestelling goed. Het werd netjes aangeleverd, op de afgesproken datum. En het gras lijkt me van een goede kwaliteit. Het ligt er nu een halve week in en het ziet er tot nu toe heel gezond uit.

Gijzelsestraat 18

5074RS Biezenmortel

Over Gazonplus.nl

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Gazonplus.nl is webshop voor het doe-het-zelvers en een handelsnaam van Kuypers Graszoden B.V. Een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 [email protected]