Alles volgens plan

Eigenlijk ging alles bij de bestelling goed. Het werd netjes aangeleverd, op de afgesproken datum. En het gras lijkt me van een goede kwaliteit. Het ligt er nu een halve week in en het ziet er tot nu toe heel gezond uit.

• Communicatie

Mooi bedrijf. Zou er wel willen werken. Overzichtelijk schoon buiten en gras Greetsz

• Communicatie

Ik zou er zeker terug komen

Ik had 15 rollen en er waren er wel 3 kapot dat vond ik wel erg jammer. Maar je word ontzettend vriendelijk ontvangen, het word in je auto of kar gelegd dus ik heb mijn bestelling als heel positief ervaren. Verder logt het er nogaar een paar dagen op dus ik kan verder nog niks zeggen

top gras, top communicatie

fijne, heldere communicatie en nog belangrijker: goed gras! Mooie rollen, stevig en groen.

Superrr gras

We hebben al eerder gras van Kuijpers gehad en waren toen al super tevreden dus we hoefde nu niet ver te zoeken.

• Communicatie

Goede bezorgservice en goede graskwaliteit

Gras werd keurig bezorgd en werd ruim van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Grasmatten zijn van een goede kwaliteit waardoor het leggen hiervan zeer vlot ging.

• Communicatie

Fantastisch mooi gras en netjes bezorgd

Duidelijke communicatie, vakkundig geleverd en heel mooie kwaliteit gras.

• Communicatie

Mooi product met mooi resultaat

Al eerder grasrollen gehaald en blijf Er terug komen. Mooi product tegen een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel.

Tot nu toe geweldig

Gras opgehaald en dezelfde avond geplaatst. Gras ligt er nu 5 dagen in en is al een stuk gegroeid. Even nog afwachten tot deze aan de nieuwe grond vast groeit.

In 1 woord top

Goed, maar…….

Wat heeft het voor zin als je kan invullen welke dag de bestelling bezorgd kan worden, als het dan toch op een ander dag wordt bezorgt.

• Communicatie N.v.t.

Geweldig nette en zeer vriendelijke service.

Zeer aan te raden.

• Communicatie

Goed geholpen, medewerkster dacht mee en stelde zich flexibel op.

Last minute graszoden besteld om af te halen. Ter plekke kon ik de opdracht aanpassen, en later op de dag nogmaals. Ik kon de wals ivm vroege sluitingstijd zaterdag niet op tijd inleveren. Dat was geen probleem, en leidde niet tot extra kosten. Gewoon keurig geholpen dus.

• Communicatie

misschien is het gemakkelijk als je laat weten op welk tijdstip er ongeveer geleverd word is altijd gemakkelijk maar verder zeer tevreden ,ik moet al bijna maaien.

• Communicatie

Bestelling was zo geregeld! Ter plaatse afhalen was ook zo gedaan. Snel en vriendelijk geholpen. Goed voorbereid en zelf de zoden gelegd. Heel mooi gras als resultaat.

• Communicatie

Top gras, mooi diep groene kleur

Goede service en vooral mooie stevige grasmatten. Leuk dat de eigenaar zelf (beste heftruckchauffeur van Biezenmortel) op de heftruck zit.

• Levertijd N.v.t.
  • Communicatie

Goed geholpen en goed gras!

Aan de balie zijn we goed geholpen met een duidelijke uitleg hoe we het gras goed moeten houden. Bestellen en ophalen ging erg vlot!

• Communicatie

Mooi gekoeld gras en mooie levering

Website en bestelprocess is erg makkelijk. Samen met de aanleggids en onderhoudsgids kan er weinig mis gaan. Verbeterpuntje is om wellicht een mail de dag voor de levering te sturen wanneer er geen track en trace code gestuurd kan worden omdat het gras niet met de post gaat. Hierdoor heb ik de ochtend op de dag van levering nog even gebeld of de levering wel zou plaatsvinden. Keurig te woord gestaan overigens!

• Communicatie

Goed materiaal, vriendelijk en behulpzaam.

Ik beveel Kuypers Graszaden van harte aan.

Voldoende

Eenvoudig graszoden online te bestellen en via chatfunctie leveringsdatum aangepast. Op de dag van levering werd er rond 15 uur geleverd in plaats van het eerder aangegeven tijdslot tussen 10 en 12 uur. Hierdoor zat ik even te wachten. Tip: even een belletje dat het wat vertraging heeft.

• Communicatie

Goede, snelle en vriendelijke service!

Voor ons achtertuintje 25m2 gras en benodigdheden besteld bij Kuypers. Mijn vragen werden telefonisch vriendelijk, gezellig en goed afgehandeld. Daarna via de website besteld waarna ik meteen een bevestiging per mail kreeg. Alles de volgende dag keurig afgeleverd. Mooie, voedzame ondergrond en prachtig donkergroen gras. Echt nette prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn zeer tevreden. Mvg. Niek en Irene

Goed bedrijf

Super bedrijf !! Besteld en 2 dagen later de levering. Of je nu 1 graszode of 20 graszoden nog hebt ze staan voor u klaar

goede service

zoals bij eerdere bestellingen in het verleden goede service, graszoden stonden netjes klaar bij aankomst. Vind de kwaliteit deze keer wel veel minder dan normaal, veel bruine plekken en het gras was erg lang, eigenlijk al klaar om gemaaid te worden. nu het erin ligt is het na een week alweer netjes.

• Communicatie

Prima gras en het groeit als een tierelier.

Prima gras en het groeit als een tierelier.

• Communicatie

Eenvoudig graszoden online te bestellen

Ronduit prima ervaring. Minpuntje. Ik had vanwege een afspraak in de ochtend verzocht om de graszoden vanaf 13:00 uur te leveren. De graszoden kwamen om 11:00 uur. Ik heb een buurtgenoot moeten bellen om tot 13:00 uur een oogje in het zeil te houden.

Gijzelsestraat 18

5074RS Biezenmortel

Over Gazonplus.nl

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Gazonplus.nl is webshop voor het doe-het-zelvers en een handelsnaam van Kuypers Graszoden B.V. Een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 [email protected]