Gewoon goed gegaan. Niks op aan te merken.

Gewoon goed gegaan. Niks op aan te merken.

• Communicatie

Keurige levering en het ligt er al mooi bij!

Alles is super goed gegaan. Bestelling, levering!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Perfect product, zeer vriendelijk personeel.

Perfect product, zeer vriendelijk personeel. Bestelling lag keurig klaar. Personeel hielp met inladen.

• Communicatie

Heb wel teveel graszoden. Het is gewoon een recht stuk maar de calculator geeft er zomaar 2 m2 bij. Dat is enige wat jammer is

• Communicatie

Topproduct en dito service!

Alle benodigdheden eenvoudig online te bestellen, snelle levering door kundig en behulpzaam personeel en gras van topkwaliteit. Erg blij met het fantastische resultaat!

Prima advies en service

Zie boven

• Communicatie

‘S ochtends geleverd, precies volgens afspraak. Vriendelijke chauffeur.

• Communicatie

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle services. Kwaliteit top (tot dusver, maar ze liggen er pas 2 dagen in). Klein minpuntje is dat is de hoeveelheid aanlegmest aan de krappe kant was. Dit hangt natuurlijk van het strooien af, maar dan verwacht ik dat ze minstens 10-20% extra aanbevelen tov het aantal m2 graszoden.

• Communicatie

Makelijk af te halen en lagen netjes klaar

• Communicatie

Super service en correcte levering

Hele mooie kwaliteit grasmatten. Ik werd mooi een half uur van tevoren gebeld zodat ik niet de hele dag vrij hoefde te zijn. Alles was dik in orde 👍🏻👍🏻

• Communicatie

Mooi op tijd afgeleverd. Zelfs nog hulp van de chauffeur gehad.

Fantastische service!!

Medewerkers hielpen met inladen, ik kreeg zonder problemen een aanhanger mee, top!!!

Super hulpzaam

Ik had erg goede advies gekregen voor dat ik begon in de tuin en alles ging volgens afspraak.

Zeer goede service Nette graszoden Zeer goede chauffeur

Prima product, prima service

Top graszoden en algehele communicatie er omheen is top

Afgelopen week nieuw gras in mijn tuintje gelege (35 m2). Zowel het geleverde product als het contact met Kuypers verliep prima. Ik geniet van m'n nieuwe uitzicht!

Zeer goede service

Blijkbaar toch een foutje gemaakt met het opmeten van de tuin en dus rollen tekort. Op zaterdag gebeld en na sluitingstijd de ontbrekende rollen mogen halen, top!

Snelle en goede levering👍🏻

Op donderdag rond 21.00 uur besteld, volgende dag na 15.00 uur ophalen. Ging om 20m2. Prima service, uitleg en overlading in onze bus. Eerder hebben we hier ook al graszoden besteld, en dat is toen ook prima verlopen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke informatie op de website. Zowel om te bestellen als de informatie over het bedrijf en handleiding voor het leggen van graszoden.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Pro-actief en denken mee om de bestelling compleet te hebben. Bezorging zeer netjes en vriendelijk

Geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Konden ochtend bestellen en zelfde ochtend ophalen. Lag netjes klaar opnpallet. Werden netjes gebeld tegen uiterste ophaaltijd of we nog zouden komen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Levering keurig op tijd zelfs halve dag eerder ochtend dan verwacht ondanks druktr. Prima uitleg aan de telefoon hoe de graszoden te leggen. In het verleden ook al graszoden besteld toen ook goede service.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Klein probleempje bij de levering maar dat is prima opgelost door de chauffeur. Top!

Gijzelsestraat 18

5074RS Biezenmortel

Over Gazonplus.nl

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Gazonplus.nl is webshop voor het doe-het-zelvers en een handelsnaam van Kuypers Graszoden B.V. Een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 [email protected]