Prima geholpen en snel geleverd.

Zeker een aanbeveling voor familie kennissen en onze vrienden.

Onprofessioneel

Een grote teleurstelling. We waren voornemens om ruim 300m2 aan vloeren af te nemen bij dit bedrijf. Twee keer in de showroom geweest en daar leek alles deskundig. We ontvingen een offerte en wilden daar verder over praten. Tijdens een telefoongesprek concludeerde de verkoper zonder nader te informeren dat we niet geïnteresseerd waren. Meldde dat hij de offerte uit het systeem zou halen en verbrak de verbinding. Dit heeft een vervelende indruk en vooral vieze smaak achtergelaten. Gemiste kans voor Van Manen Parket!! Overigens hebben we elders dezelfde vloer voor een veel aantrekkelijkere prijs gevonden.

Keurig advies tijdens aankoop; uiteindelijk annulering en schofterige afhandeling.

Bij de aankoop vriendelijk en prima advies en overleg over vloeren en offerte. Na de schouw en inmeting geen schouwverslag en ineens kregen we 1,5e week voor het leggen te horen dat we fors meer moesten betalen vanwege het toch moeten inschuren en andere lijming door een andere ondervloer. Fouten werden niet erkend, er werd omheen gedraaid en geprobeerd de fout bij de koper neer te leggen. Het al aanbetaalde bedrag wilde men niet terugstorten en er werd gedreigd met juridische stappen. nare telefonische behandeling. Uiteindelijk maar helft van aanbetaald bedrag teruggekregen. Nooit meer Van Manen Parket!

Topresultaat!

Goed advies en ruime keuze. Vriendelijke en deskundige verkopers en parketleggers. Schitterend eindresultaat!! Meer dan tevreden.

Geweldig bedrijf zeker een aanrader.

Een geweldige ervaring om met dit bedrijf Zaken te doen. De levering maar zeker het aanbrengen van de vloer is vakwerk. Zeer vriendelijke mensen.8

Correct en snel

In zeer korte tijd hebben zij het na de aanvraag het geheel opgepakt en uitgevoerd. Compliment.

Pluspunten

Goed geholpen bij het maken van een keuze, vervolgens duidelijk een afspraak gemaakt over de levering , die levering en leggen van het product was fantastisch een aardige man die wist wat hij deed

niks

Pluspunten

Prima personeel en na vraag meteen bereidheid tot eventueel repareren.

Pluspunten

netjes, goed overleg

nvt

Pluspunten

Klantvriendelijk Flexibel Meedenkend en oplossings gericht Vakkundig Sterk communicatief

Geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Dhr Straatman is een goed en zeer behulpbaar persoon

Aardig zijn! Klanten centraal stellen. Proberen te helpen ipv stoicijns eigen koers varen

Pluspunten

Kordaat, meteen helderheid over prijs van de vloer, goed bereikbaar voor vragen. Vloer ligt er prachtig bij!

Pluspunten

Constructief meedenkend, kundig, nette afwerking, komen afspraken na

Pluspunten

1. Advies over wijzigingen en onderhoud aan onze bestaande vloer en de uitvoering daarvan waren uitstekend. 2. De vloer ligt er nu voortreffelijk bij. Met de gewijzigde kleur die uitstekend past. Met dank aan jullie adviseuse!

1. Helaas heeft er door enkele onzorgvuldigheden tussen verkoopmedewerker en persoon die onze woning zou bezoeken (o.a. door vakantie van de laatste) lange tijd gezeten voor zaken goed geregeld werden. Ook nog met diverse rappels van mijn kant....

Pluspunten

Werk is zorgvuldig uitgevoerd. Vloer ziet er weer prachtig uit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

alleen maar positief over Van Manen Parket

Pluspunten

Goede service, aardige en nette mensen. Zeer kundige vloerenlegger.

Pluspunten

Onze vloer is heel netjes en vlot gelegd door een vakman. We genieten dagelijks van deze mooie vloer

Pluspunten

Goede service. Vakkundig en correct personeel.

Niets

Pluspunten

Prettig contact Goed advies over vloer Goede service; we mochten nog even nadenken over welke kleur het zou worden, maar verder werd alles al ingepland.

Vooraf meer details over planning. Moest in een verbouwing passen en nu hebben we in de planning een hele week moeten reserveren voor het leggen van de vloer.

Over Van Manen Vloeren

Van Manen Vloeren is in de jaren ’90 opgericht aan de Voltastraat in Barneveld. Hier werden naast vloeren ook haarden en keukens verkocht. Door de enorme groei van het bedrijf is in 1997 een geheel nieuw pand gebouwd op de huidige locatie: Dr. Willem Dreeslaan 2 te Barneveld. Op deze locatie vindt u onze zeer ruime toonzaal van ca. 350 m² als onderdeel van het inspirerende Woon Thema Centrum (WTC) met een totaal winkeloppervlak van ca. 7.000 m². Het WTC is voorzien van vele parket-, vinyl- en laminaatvloeren, aangekleed met diverse woonstijlen. Wij zijn gespecialiseerd om, zowel met particulieren alsook met architecten en projectontwikkelaars, samen de meest mooie projecten te realiseren!