Pluspunten

service en afspraken nakomen

geen

Pluspunten

Kwaliteit is goed

Pluspunten

Wij hebben 10 jaar geleden onze eikenhouten- en laminaatvloer bij van Manen gekocht. De service was toen al excellent. Vorig jaar hebben we helaas waterschade gehad op 1 vd slaapkamer. Ons laminaat was niet meer leverbaar. Door het goede meedenken en expertise van van Manen hebben zij het laminaat uit een washok gebruikt om de slaapkamer opnieuw te leggen. Dit is heel mooi geworden en wij zijn super blij met deze, veel goedkopere oplossing t.o.v. nieuw laminaat. Wij zouden van Manen aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

bedden en vloeren onder een dak, en in een deel te koop

mail versturen naar mijn Gmail adres ging niet goed. Daar heb ik bij andere bedrijven nooit last van.

Pluspunten

Mooie vloer , perfect afgewerkt

Bij de offerte waren de uitgezochte plinten niet meegerekend . Dat was prijstechnisch een tegenvaller .

Pluspunten

heel prettig contact, personeel dat de vloer heeft gelegd was heel voorkomend

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima levering

Helaas ben ik niet tevreden over de kwaliteit van het parket. Er zitten op meerdere plekken grote opgevulde knoesten, die opvulling ziet er heel nep uit (een grote bruine vlek in de knoest). Ik heb hier melding van gemaakt incl foto’s, maar kreeg de reactie dat dit er gewoon bij hoort. Het is oprecht heel erg lelijk en ik zou dit bedrijf dan ook niet meer aanbevelen (door kwaliteit van parket en de after service daarna)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Afspraken worden nagekomen, goede communicatie. De vloer is prachtig en goed gelegd

De plinten zijn niet netjes gemaakt en hiermee hebben ze zich makkelijk afgemaakt.

Pluspunten

Vriendelijke en deskundige advisering

Geen

Over Van Manen Vloeren

Van Manen Vloeren is in de jaren ’90 opgericht aan de Voltastraat in Barneveld. Hier werden naast vloeren ook haarden en keukens verkocht. Door de enorme groei van het bedrijf is in 1997 een geheel nieuw pand gebouwd op de huidige locatie: Dr. Willem Dreeslaan 2 te Barneveld. Op deze locatie vindt u onze zeer ruime toonzaal van ca. 350 m² als onderdeel van het inspirerende Woon Thema Centrum (WTC) met een totaal winkeloppervlak van ca. 7.000 m². Het WTC is voorzien van vele parket-, vinyl- en laminaatvloeren, aangekleed met diverse woonstijlen. Wij zijn gespecialiseerd om, zowel met particulieren alsook met architecten en projectontwikkelaars, samen de meest mooie projecten te realiseren!