Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, snelle levering altijd fijn

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product goed en prijs zeer goed

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle reactie en levering binnen 1 dag.

Op woensdag besteld en donderdag binnen. Keurig verpakt.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Blij met aankoop, bezorging naar behoren

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Sensor prullenbak besteld. Maar bij het sluiten was het net of er een specht in huis zat. Geen discussies, maar binnen 3 dagen een nieuwe deksel ontvangen en die werkt perfect.

Schnelle Lieferung und hervorragender Service

Eine Reklamation wegen Transportschaden wurde schnell und zu meiner Zufriedenheit erledigt.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google und Google

Helaas

Nog niets ontvangen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Super tevreden met ons product en kwaliteit!

Wij zijn super tevreden zowel qua levering, als met het product en de kwaliteit ervan. Het gaat om een houten kubus-loopwagen en hij lijkt erg stevig tot dusver, zelfs voor onze oudste (5j) educatief omdat ze zo nóg beter leert klokkijken! :)

Goede service en fijn contact

Goede service en fijn contact

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooi en degelijk product tegen een nette prijs

Na lang zoeken deze geweldige prullenbak, afvalbak gevonden. Super product, niet te groot. En ook nog afval kunnen scheiden. Super,we zijn helemaal blij.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, goede communicatie en de stoel is top!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Dramatische slechte kwaliteit > slechte afhandeling van de RMA

De lasnaden van de stoel die ik heb besteld zijn zo slecht dat je als mens je niet veilig hoeft te voelen in deze stoel. Het gaat gewoon problemen opleveren! Daarnaast ziet het er gewoon niet mooi uit en voor de prijs van 300 euro verwacht ik dat de lasser, zijn papieren heeft gehaald. Dat heeft deze lasser niet, want je kan niet slagen voor je papieren in Nederland met deze kwaliteit! De RMA gaat zeer traag. Ik heb dus nu al een week een gigantische object in mijn huiskamer staan die ze maar niet willen ophalen voor de RMA. Een week later wacht ik nog steeds op een datum van ophalen!

Slechte communicatie, verder oke

Op de website staat dat grotere producten langer duren om te versturen. Keurig uitgelegd allemaal. Maar welke producten dan tot die categorie behoren is aan het gezond verstand van de consument zelf om te beoordelen, dat is lastig. Ik deed mijn bestelling, kreeg wel een bevestiging maar geen track en tracé terwijl voor qq uur besteld, morgen in huis. Gelukkig kon je d e klanten service appel, dat deed ik dus maar is nooit reactie op gekomen. Ik heb op vrijdag besteld en zaterdag een appje gestuurd. Op maandag kreeg ik geen antwoord op mijn appje maar wel een track&trace en dinsdag uiteindelijk mijn pakket. Als er per product vermeld wordt of het te groot is voor reguliere verzending dan had ik dat vooraf geweten en dat was wel zo prettig geweest. Nu heb ik in onzekerheid gezeten. Verder ruime keuze en scherpe prijzen.

Scherpe kwaliteits aanbiedingen

Hebben een Lambo loop auto gekocht voor onze kleinkinderen. Scherpe prijs voor een goed product en ook nog zonder verzendkosten geleverd. Snelle levering via Dpd. Top!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle reactie via email; Snelle levering en op een nette manier. De producten waren kwalitatief en zoals in de beschrijving.

P

Snelle levering, mooi product

Het bestelde product was snel geleverd. Er was geen extra doos eromheen, wat hier g9ed kon. Zo blijft er weinig verpakking over.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Zeer goede communicatie en een vlotte levering

De onderdelen worden goed verpakt om schadevrij aan te komen. Produkten en kleuren komen overeen met de afbeeldingen Levering ging vlot en er werd vooraf gebeld door bezorgers.

Beschadigd

Pak is toegekomen in mijn afwezigheid. De verpakking en hoes zijn geleverd beschadigd! Zeer teleurstellend! Zie foto's. Ik wacht op jullie reactie.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Prettig bedrijf

Je wordt goed geholpen en op tijd geleverd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super service, heel correct, snelle correcte levering

Blij met geleverde hangstoel

Prima product, prima levering!

Goed product, correcte levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Netjes op hoogte gehouden wanneer de levering zou zijn. Goed verpakt en vriendelijk afgeleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en stevige materiaal

Oranjestraat 47

5091BK Middelbeers

+31(0)132070955

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.