snel geleverd

Super snelle levering

Fijne handige kar

Juiste en snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

De haspelwagen is niet van een goede kwaliteit dat valt mij tegen ook gezien de prijs

Top quality!

Perfect!

Prima.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

voldoet volledig aan mijn verwachting

Prima prijs kwaliteit verhouding. Solide setje dat lang mee zal gaan en weer en wind bestendig is. Bestellen, betalen, afleveren vlekkeloos.

vlugge levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Snel bezorgd. Goede prijs

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, afhandeling retour prima

Had schommelstoel besteld ,ziet er mooi uit, maar te smal voor mij. Retour aangemaakt. En deze is snel afgehandeld. Dat is ook service.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Twee tafels besteld.......binnen 24 uur aan huis ,gratis geleverd!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Nog steeds niets ontvangen

Ik wacht nog steeds op levering!!!

Bestelling niet compleet.

De bestelling is niet compleet. Is telefonisch niet te bereiken en via mail krijg je geen antwoord.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product ziet er goed uit en voldoet aan onze eisen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Aangetast en krom door regenwater

Helaas trekken aan het einde van deksel van de opbergbox, 3 plankjes voor een deel krom. Komt door regenwater vermoed ik, maar daar zou de box tegen bestand moeten zijn. Ik ga maandag contact opnemen met de verkoper Season Discount Market hierover. Kom ik later wel weer terug met de eventuele oplossing en beoordeling.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Heel toffe set van vouwtafel en bijhoren0de banken, mooi van kleur, in 1,2,3,geinstalleerd.. Heel makkelijk op s winters op te bergen, heel compact... Dus tevreden klant! Kathleen

Snelle juiste levering

Ik heb een bolderkar besteld en deze werd snel op de afgesproken tijd en op het juiste adres afgeleverd. Bedankt

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede ervaring en goed product

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Heel goed snelle levering helemaal top..

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Snelle levering!

Snelle levering en super goed kwaliteit. Ik ben als klant enorm tevreden. Super!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Anders

Snelle levering en wat ik besteld had klopte volledig met de omschrijving!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Blij met m’n nieuwe hangstoel!

Op de site vond ik het niet helemaal duidelijk dat je uit meer kleuren kussens kon kiezen dan dat bij de hangstoel vermeld stond. Uitleg per mail ontvangen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Netjes bezorgd, maar matig product

Hangstoelstandaard gekocht, netjes thuisbezorgd door het bedrijf zelf. Maar de afwerking van het product is matig. Volgens Season DM is de standaard ook binnen te gebruiken, maar door scherpe lasspetters op de buizen is hij zonder extra bescherming niet binnen te gebruiken, omdat dit flinke krassen op de vloer veroorzaakt. Ik bied Season DM graag gelegenheid om met een oplossing te komen.

Snel geleverd!

Ruime keuze en snelle levering.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, goede communicatie!

Snelle levering. Goede communicatie qua aflevering

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen