Kwaliteit voor alle prijzen

Goede communicatie betreft leveren ,duidelijke omschrijving van de producten

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Top product voor top prijs

De hangstoel is precies zoals op de site staat. Goede service toen ik telefonisch contact opnam en levering zoals stat beschreven binnen 5 werkdagen. Zeer tevreden.

Mooie hangstoel & goede communicatie

Wij zijn erg er blij met onze mooie hangstoel. De informatie op het internet klopt met wat geleverd is. De kussens van de hangstoel zijn ook erg mooi en comfortabel. Helaas is de hangketting vrij kort. Ik heb niet op het internet vermeld gezien hoe lang de ketting is wel zag ik een optie staan voor een langere ketting. Dit raad ik aan als je het zonder standaard besteld .

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering. En je krijgt wat ze aanbieden.

Lang gewacht

Ik heb een prachtige stoel besteld En het duurde erg lang voor ik hem thuis kreeg. Heb er twee keer achteraan moeten bellen. Waarbij ik de eerste keer niet serieus werd genomen. Gelukkig de tweede keer wel. De stoel heeft niet het merkje zoals op de foto op de website. De verpakking was ook beschadigd. De SMS over het tijdstip van bezorgen heb ik niet gehad. Ik zou hier nooit meer bestellen. Ik denk dat als ik niet gebeld had mijn stoel nooit was gekomen. De telefoniste zei de eerste keer ohhh hij ligt nog in het magazijn geloof ik.

Levertijd 1 dag. Na 1 week nog niets ontvangen

Kan het product niet beoordelen omdat deze nog niet is ontvangen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en fijne service

Bij bestelling per abuis afhalen op locatie aangevinkt ipv bezorgen. Telefonisch contact opgenomen en bezorging laten aanpassen. Daarna via app bezorgtijden doorgekregen. Bezorger was stipt op tijd!

Doen wat ze beloven

Snelle levering, goed product tegen aangename prijs

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Snel in goed ingepakt!Top

Niets op aan te merken, zou bedrijf aanbevelen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prima product, goed telefonisch contact met bedrijf, tevreden met de aflevering et

Prachtige eggy schommelstoel besteld. Voldoet aan alle verwachtingen. Twee keer telefonisch contact met Season DM gehad. Netjes en adequaat geholpen. Man die de stoel afleverde was heel vriendelijk en bracht het pakket tot achter in de tuin. Enige jammere: de regenhoes die ik erbij heb besteld, reikt niet tot de grond. Hierdoor is de ronde stalen voet niet afgeschermd bij regen/ tegen vocht.

heel snel, mooi product

zoals t hoort, snel, goede communicatie

Top alles goed geregeld

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Alles prima.

Goede bedrijf.

uitstekend

Had de stoel besteld terwijl hij uitverkocht was.., en een datum over bezorging afgesproken. De stoel kwam eerder dus fijn.. Goed en netjes verpakt, met niet al t veel materialen. Heel goed gedaan vond ik.

Supersnelle levering, groot assortiment

Supersnelle levering binnen 24 u door DPD, groot assortiment met leuke prijzen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Zeer goede communicatie,

Op de vragen die ik had heb ik snel antwoord gekregen. Men heeft me ook op de hoogte gehouden waar en wanneer er geleverd werd toen ik niet thuis was. Ben fan!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Snelle service en klantendienst

Mijn levering kwam 2 weken sneller dan verwacht, dit werd met dmv een sms van de klantendienst gemeld. Zeer aangename communicatie.

Alles prima

Keurig netjes bezorgd door vriendelijke bezorger van het bedrijf. Bezorger gaf nog netjes uitleg over hoe het frame gemonteerd moest worden, terwijl er ook een beschrijving bij zat.

Fantastisch!!!!

Hele mooie en fijne stoel. Boven verwachting! Stoel zou eigenlijk pas 30 juni leverbaar zijn maar had hem 26 juni al binnen. Product was goed verpakt dus ook zonder beschadigingen geleverd gekregen dat is ook wel eens fijn. Complimenten ook voor het kussen. Mooi dik kussen en lekker zacht. Echt een topper, ben er heel blij mee!

Fijn en mooi product.

Hele fijne samenwerking. Goede service. Er was iets mis met mijn product, men heeft het gelijk opgelost. Ben zeer tevreden en raad Season Dm producten zeker aan.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prima service en goede nette levering

Ik zou niet zo snel zo’n stoel online bestellen maar vond dit model erg mooi . Tot nu toe is alles prima verlopen duidelijke site en snelle levering en alles netjes verpakt dus geen kans op beschadiging.

Hele goede service

Fijne producten en goede service

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooi kussen, jammer van de vlekken

Hierover hebben wij e-mail gestuurd maar nog geen reactie op teruggekregen. Hopelijk op een goede afwikkeling.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Goede communicatie

Wordt goed gecommuniceerd over de levering. Kwaliteit hoge producten.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen