Slechte verwerking en communicatie

Bij de bevestiging van mijn bestelling heb ik direct aangegeven dat het adres niet klopte. Hier is niets mee gedaan. Ben benieuwd waar mijn bestelling nu is. Ik heb ‘m in ieder geval niet en wil ‘m ook niet meer, had deze voor 25 juni nodig.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super goede en snelle service

Bij aflevering van mijn bestelling heb ik een andere kleur kussen ontvangen dan ik had besteld. Hier heb ik meteen contact over opgenomen. Het kussen in de bestelde kleur was niet op voorraad. Deze is nabesteld en heb ik snel toegestuurd gekregen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Vlot geleverd en product is als beschreven

Mooi product voor een goede prijs

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Koop voor eerste keer dus nog geen ervaring

Veel kleuren en goed verpakt en geleverd.

super service!

Snelle levering, product ontvangen zoals beschreven, geweldige service !

Produkt is nooit bezorgd

De bolderkar die wij hadden besteld is nooit bezorgd en seasondm zegt: jawel hoor, dat staat hier, hij is wel bezorgd. Veel plezier er mee. Verstuurd met DPD. Slechtste verzender ever en slechtste service.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Prima product en prijs-/kwaliteitverhouding.

De hangstoel ziet er prachtig uit en is van een zeer goede kwaliteit. Nergens heb ik een betere orijs-/kwaliteitverhouding gezien. Het was zeer zorgvuldig verpakt en geleverd. Het duurde even, maar daarvan werd ik wel op de hoogte gesteld Absoluut een aanrader.

Fijne afhandeling

Goed geholpen na een kleine storing.

Helsinki spa

Bestelling stond snel klaar, werd erg netjes geholpen bij afhalen. Scherpe prijs. Zeer blij met ons bad.

Mooie stoel, snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

heerlijk ervaring je zit tien keer mee ontspannen

Snel geleverd zeer degelijke kwaliteit. Gewoon genieten om er in te zitten. Beste aankoop die we gedaan hebben. Niet te vergelijken met andere schommelstoelen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede prijs, kwaliteit verhouding. Snel geleverd

Snelle levering,goed product!

Geweldige eerste ervaring

Ik kende deze website niet, maar door Google hier terecht gekomen. Bestellen was heel gemakkelijk, gratis verzending en snel geleverd ! Tevreden klant !

100% tevreden

product voldoet aan de beschrijvingen, en correcte levering met een duidelijke voorafgaande melding van tijdstip van leverening

Snel geleverd, goede service

Snel geleverd, goede service

alles vlot verlopen

bestelling en levering vlot verlopen. goede kwaliteit van product

Top ervaring!

De levering gebeurde snel en goed. Het geleverde materiaal is prima!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Het product voldoet volledig.

De standaard was zeer goed ingepakt. Zeer goede communicatie over de levering. Werd telefonisch op de hoogte gebracht toen ik niet thuis was.

nog niks ontvangen!!!

ik heb nog geen enkele feedback ontvangen ivm mijn bestelling; ik weet dus niet wanneer ik deze zal ontvangen... ze is al meer dan 1 week onderweg? misschien dat jullie dit eens nakijken aub? alvast bedankt... MVG Nele Osaer

Mooie zandbak

Perfect!

Zeer vriendelijk. Geven seintje wanneer geleverd zal worden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super product en levering!

Echt een top ervaring. Reageren gelijk op je vragen. Bezorging was ook top. Leveren het product met hun eigen service. Heel vriendelijk en beleefd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Via app wordt snel en netjes gereageerd. Vriendelijke (eigen) bezorging komt bezorgen op afgesproken tijdstip. Wij hadden de pech een enigzins kromme schommelstoel standaard te krijgen maar deze werd snel en zonder probleem geruild. Uitstekend geregeld.

Fijne service!

Ik heb op zondag 4-6-2023 een eierstoel besteld. Ik krijg heel veel updates en werd via WhatsApp op de hoogte gehouden. Dat was heel erg fijn!

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen