Fijne service!

Ik heb op zondag 4-6-2023 een eierstoel besteld. Ik krijg heel veel updates en werd via WhatsApp op de hoogte gehouden. Dat was heel erg fijn!

Fantastische service

Heerlijke zetel om te genieten van het mooie weer. Prachtige service, geleverd tot aan de voordeur ook al was dit op de 2de verdieping van een appartement.

Goede en snelle levering

Na online bestellen goed op de hoogte gehouden en snelle levering.

Keurig en persoonlijk geregeld

Bijzondere service echt klantvriendelijk

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goed en snel

keurig!

Werd netjes op de dag zoals afgesproken geleverd en keurig achterom gezet! Goede levering en service!

Supergoed!

Her artikel was heel goed verpakt, zelfs de DHL bezorger was hiervan onder de indruk. De hangstoel is heel mooi en kwalitatief zeer goed. Duidelijke communicatie over bezorging. Ik raad Season dm zeker aan.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Fijne hangstoel, Vriendelijke service, bestelbevestiging kan beter

Na bestelling kreeg ik keuring een bevestiging via de mail, maar daar stond weinig in, geen informatie over de (verwachte) levertijd.

Perfecte levering!

'

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Hoefde niet lang op m'n bestelling tewachten .

Vriendelijke bezorger en de stoel was netjes en goed verpakt.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goed geleverd en fijn product

Bestelde een standaard voor een hangstoel, geleverd volgens afspraak, netjes een appje van tevoren en snel ik elkaar gezet. Tevreden!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle en correcte opvolging en afhandeling van de bestelling.

Bestelling ging vlot en was voldoende gecommuniceerd.

Heel tevreden

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van het bezorgen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel, vriendelijk maar helaas niet compleet

Mijn hangstoel is snel bezorgd door een zeer vriendelijke medewerker. Helaas ontbrak het door mij bestelde, bijbehorende kussen. Daar heb ik vooraf geen bericht over ontvangen, wat ik jammer vind. Nu een maand wachten totdat ik echt kan genieten van mijn hangstoel.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super service en goed product.

Vanwege omstandigheden kon ik niet op het tijdstip van levering aanwezig zijn, dezelfde dag kwamen ze gewoon nog een keer langs. Fijn contact via app en de bezorger was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

snel levering goede kwaliteit

snel levering goede kwaliteit top verkoper !!!

Snelle levering :-)

Snelle levering :-)

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

The awesome quality product!!!

The hanging chair I bought is of great quality, beautiful look and comfortable. Very happy about it. Also, its very well priced compared to other stores.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Veel keuze, product komt overeen met hoe het er op de website uitziet, lijkt van goede kwaliteit. Nette en snelle verzending, product was zorgvuldig verpakt zonder een overdaad aan verpakkingsmateriaal .

Goed geregeld

Tot nu toe geen problemen service was goed ze sturen je een Appje met bezorgtijd dat is fijn goede prijs kwaliteit ook bezorgkosten aan de hoge kant

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede snelle klantenservice, nette bezorger

Contact gehad met de klantenservice,meteen snel en duidelijk antwoord. Hele nette vriendelijke bezorger! Dikke 10

supersnelle levering

supersnel geleverd. goede communicatie. Top!

Top kwaliteit!

Schommelhang⁸bank is op tijd geleverd. Perfect verpakt. Zeer goede kwaliteit! Gemakkelijk in elkaar te zetten. Ik ben er heel blij mee, top!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooie hangstoel en vlg dag na bestelling bezorgd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen