Goede service en levering

Makkelijk site, scherpe prijs en klantcontact naar wens

Makkelijk en snel

Super snelle levering en goede kwaliteit spullen!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Wij zijn zeer tevreden over de hangstoel. We genieten heerlijk in de xl olijfkleurige hangstoel bij onze olijfboom. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zeer tevreden, snel geleverd, erg behulpzaam, degelijke kwaliteit!

Het kwam binnen de termijn en werd via whatsapp op de hoogte gebracht van de dag en het uur. De levering, de man was erg vriendelijk en behulpzaam. Het pakket was erg goed verpakt en het is echt goede kwaliteit! Zeer tevreden!

Zeer tevreden snel geleverd

Alles ok

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Mooie en degelijke zandbak

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Makkelijk te bestellen duidelijke snelle communicatie De meisjes gaan goed kunnen spelen deze zomer met hun nieuwe zandbak

Great product and high service for delivery

Great product and high service for delivery

Sympathieke levering, snel

Levering zoals beloofd, het product degelijk ingepakt tegen beschadiging. Aardige chauffeur.

Zandbak

We Miste een schroef en de gevreesde sparingen voor de scharnieren die waren niet zo netjes . Ook voor dat ik hem heb gekocht app contact gehad maar geen respons. Miss een leermoment

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

Zeer prettig geholpen

Deze mensen weten hoe je service geeft. heel goed.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering. Houten Zandbak besteld.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prima plantenbakken zelfde vorig jaar ook al eens gekocht, in totaal derde keer dat we hier bakken gekocht hebben, heel tevreden

Super product, netjes geleverd

Super netjes geregeld

Snelle en duidelijke communicatie, goede foto.'s en prima spullen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prettige service en fijne bezorging

Erg tevreden over mijn bestelling. Het product was gemakkelijk te bestellen, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en deze werd vervolgens keurig bezorgd door een erg vriendelijke en behulpzame bezorger. Het zat er goed ingepakt, dus nu genieten van onze heerlijke hangstoel.

Proma

Had op maandag een klok besteld en op woensdag al afgeleverd. Was goed verpakt en op de afgesproken tijd geleverd. Had een vraag over de klok en die werd goed en snel beantwoord .

Zeer mooie hangstoelen

2 mooie hangstoelen besteld. Vooraf vragen over en kreeg snel reactie. Ze werden goed verpakt geleverd. Duurde een paar dagen maar ook dat werd duidelijk gecommuniceerd. En hangen nu prachtig te pronken in mijn tuin.

Afhandeling/Verzending is goed

Teleurstelling dat een week later de zandbak 10,00 goedkoper is!

Fantastische service!!!

Ik ben super blij van de geleverde services: *Website zeer gebruiksvriendelijk. *Levering binnen de vooropgestelde termijn *Berichtje om mij te informeren of de levering *Levering ook tot in mijn appartement *Top kwaliteit Ik kan hen enkel maar aanbevelen.

Zal zeker aanbevelen.

Hele duidelijke site. Goede kwaliteit producten. Fijne communicatie over bezorging. Snel geleverd. Eigen bezorgservice,vriendelijke bezorger. Producten heel netjes verpakt. Nette prijzen Zal deze winkel zeker aanbevelen

mooi kwalitatief product,

Mooi artikel en stevige constructie. Netjes ingepakt voor levering.

Goede ervaring

Fijne klantenservice.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Mijn bestelling werd vlug geleverd. Alle onderdelen netjes verpakt, goede communicatie over leveringsdatum.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Frame standaard voor een hangstoel besteld. Snelle levering en standaard was goed verpakt. Prima kwaliteit.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen