goede service na wat slechter begin

Hangstoel besteld, op tijd geleverd maar met verkeerde onderstel. Een week later is deze omgeruild. Dit ging vriendelijk en gemakkelijk.

Wow was dat snel

Zaterdag besteld , maandag geleverd. Kleine beschadiging , geen probleem. word mee terug genomen en volgende dag kwam al het vervangstuk.

vlotte levering

mijn opbergbox was snel geleverd helaas retour moeten doen omdat het te klein was.

prachtig !!

Mooi en werkt goed stabiel, blij mee!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

We hebben het nog niet eens ontvangen

Ik heb het product niet eens ontvangen. Dus geen idee

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooie stoel die goed zit

Fijne stoel met goede kussens.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Mooie kwaliteit

Snelle levering, mooi product, goede prijs/kwaliteit verhouding

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Had een medium basket hangstoel besteld, die te klein was. Zonder problemen geruild voor large, echt zonder problemen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Aardige bezorger met humor en mooi op tijd.

Snelle bezorging en heel. Goeg verpakt9

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en vlotte klantendienst

Na een klein probleem met mijn betaling werd mijn levering geannuleerd. De klantendienst was vlot bereikbaar, vriendelijk en correct. Opnieuw besteld, en de volgende middag al geleverd. Fijn zo!

perfect

hangstoel besteld keurig op tijd geleverd en uitstekende kwaliteit

Goed!

Fijne Ervaring

Alles ging volgens afspraak.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle, nette aflevering en product naar wens.

Duidelijke website, goede communicatie na bestelling over levering. Levering op tijd en het product is naar wens. Wat wil je nog meer. Ik raad dit bedrijf aan.

Fantastisch van a tot z

Altijd gedroomd van een hangstoel en kwam zo op de website van Season DM. Bestelling verliep vlot. Ik had echter een artikel te veel besteld en reeds betaald. Klantenservice was super vriendelijk en behulpzaam. Bestelling werd aangepast en het bedrag onmiddellijk terug gestort. De levering verliep vlekkeloos. Ook weer super vriendelijk. Alle onderdelen waren heel goed verpakt zodat ze niet beschadigd geraakten bij transport. De stoel is helemaal wat het beloofde te zijn op website. Top ervaring!

goede snelle afwikkeling

uitstekend

Helemaal top!

Geweldige stoel, topservice en aardige gasten. Season DM is zijn beoordelingen waard.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Je krijgt wat er staat. Vriendelijke service en contact. Op ander moment bezorgd dan in eerste instantie afgesproken was. Wel goed over gecommuniceerd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

prima product met prima levering

Website was duidelijk, prima prijs, ziet er ook uit als een prima product. Prima snelle levering Was een cadeau voor iemand die er blij mee was

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Geweldige service prijs kwaliteit verhouding prima

Hele goede service snellelevering en het artikel is precies wat ik er an verwachtte

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Geweldige service degelijk verpakt en goed beschermd

Niet verwacht dat levering zo snel kwam product mooier als op afbeelding zeer goede kwaliteit ben er mee in mijn nopjes

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

zeer tevreden, goede service!

Heel blij met mijn nieuwe hangstoelen. Het contact met de klantenservice was heel persoonlijk en prettig. Bezorging ook keurig op tijd, met vooraf een telefoontje. Ik ben erg tevreden!

Uitstekend.

Snel, prijs/kwaliteit prima.

Aanrader

Keurig en netjes geleverd.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen