Goede snelle service

Makkelijk bestellen,alles duidelijk en snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Op tijd geleverd, goed en mooi product.

Goede ervaring.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Op tijd geleverd, goed en mooi product.

Goede ervaring.

heel goed, duidelijke communicatie

Levering was te laat , maar ik heb een mooie compensatie gekregen

heel goed, duidelijke communicatie

Levering was te laat , maar ik heb een mooie compensatie gekregen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

mooi gamma, zeer snelle service

Zeer overzichtelijke site, heel snelle afhandeling en prima aflevering

Blij

Wij zijn heel tevreden mee, ook de bezorging ging prima en communiceren via WhatsApp ging goed.

N.v.t

N.v.t

Alles netjes afgeleverd

Het duurde vrij lang voordat de opdracht klaar was, heb een paar keer terug moeten zoeken in mijn mail om te kijken of er een status update was. Maar uiteindelijk informatie binnen over levering. Netjes alles binnen met zorg van de chauffeur

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Alles netjes afgeleverd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goede en snelle service

De klantenservice reageerde gelijk toen ik aangaf dat een pakket niet was aangekomen en heeft de aangelegenheid vriendelijk en snel afgewikkeld.

Goede en snelle service

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Hele fijne producten en communicatie!

Ik heb nu 2x iets bij Season DM besteld en de producten zijn van topkwaliteit. Daarnaast duurde de levering van de tweede bestelling iets langer, maar daar is goed met mij over gecommuniceerd. Hierdoor krijg je niet het gevoel dat je vergeten bent. Een aanrader!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Het contact met season DM verliep zeer vlot. Ook met het product ben ik zeer tevreden. Al met al een goede ervaring

Snelle service, goede prijs-kwaliteitsverhouding

De bestelling was snel binnen, je wordt goed op de hoogte gehouden over de bezorging van het pakket en het artikel heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen