Snelle en correct service

Snelle en correct service

Snelle levering!

Vanuit België besteld en werd inderdaad de volgende dag geleverd. Ik had het product dringend nodig en dat was ook de reden dat ik hier besteld had. De tafel is van goeie kwaliteit. Prijs/kwaliteit is top. Ik zal hier zeker nog bestellen. Super tevreden met snelle levering.

Service

Bij het leveren was de product beschadigd en kregen we een nieuwe gestuurd. Service is top!

Snelle service, prima kwaliteit

Ben heel tevredn

Goede snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Tevreden! Voor herhaling vatbaar!

Ik heb een 2de kansje gekocht. Trapladder die de eerste keer door iemand retour is gestuurd. Verzending heel snel gegaan en helemaal tevreden over het product!

Helemaal fantastisch ❤️

Hele prettige en aardige medewerkers (met klantenservice contact gehad over de bezorging van het pakket). Snelle verzending en duidelijke afspraken hierover. De bezorger was ook heel aardig en heeft het hele pakket (eggchair) netjes, 3 hoog de trap op, afgeleverd. Het verpakkingsmateriaal is van hoge kwaliteit waardoor er geen beschadigingen kunnen optreden tijdens het vervoer en aflevering. Kortom een fijne webwinkel!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Fijne stoelen en perfecte service

Het klantcontact voorafgaand aan de bestelling was erg goed. Er werd ook goed meegedacht. De stoelen zijn ook mooi en zitten goed.

Mooie hangstoel, fijne service

Eerst een hangstoel geleverd gekregen die te klein was. Zonder problemen en met terug storten van de verzendkosten is deze stoel weer opgehaald. De tweede keer hebben we de stoel gehouden. Ik durfde dan ook weer via seasondm te bestellen vanwege hun service

Perima

Super snelle levering .

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede aanbieding. Snelle levering.

Zeer tevreden over dit product.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Leuke site ! En snelle levering!

Geleverd conform afbeelding.

Top bedrijf

Tafel gekocht had 2 kleuren .Seasondm gemaild kreeg direct antwoord terug . Dat was voor mij al een dikke 10 En de service die ze boden was ook een dikke 10

snelle afhandeling

snel geleverd goede kwaliteit

Aanbeveling

Correcte service

een prettige ervaring

Het was gemakkelijk en prettig om in deze online winkel te kopen. Makkelijk een bestelling plaatsen. Ik had een probleem en ze namen heel snel contact met me op. De levertijd was ook erg belangrijk voor mij. Ik ontving het pakket de volgende dag.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Mooi product, en contact super

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Webshop met ouderwetse klantgerichte service!

Bestelproces prima in orde, maar als er desondanks toch iets verkeerd lijkt te gaan, wordt dit persoonlijk en klantgericht opgelost.

mooi product, goede service

Goede service toen bleek dat de levertijd langer was, er werd snel naar een oplossing gezocht.

perfecte keuze

Zeer tevreden over prijs/kwaliteit, zeer snelle en correcte levering.

Delivered sooner than expected

Payment went good, trustable platform, delivery was faster than expected and all was according to expectations. They have a big variety of products, colours, sizes and so on to choose from, plus all the details are clearly described before ordering.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product en fijne werknemers

De levertijd duurde helaas iets langer, maar na telefonisch contact, zijn de medewerkers snel tot een oplossing gekomen, waarbij ik binnen drie dagen showmodel (product) kreeg met daarbij 40 euro korting.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen