Prima product uitstekend afgeleverd

Stipt op tijd werd de stoel keurig thuis afgeleverd in een goede verpakking!

Vriendelijke personnel, heel behulpzaam

Mooie, comfortable, stevige hangstoel. Personnel was heel vriendelijk en Oplossingsgericht.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Bezorgt snel en producten zijn zoals op foto en beschrijving

Prima service! Snelle bezorging Keur verpakt Goede ervaring

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Perfecte levering

Vriendelijke persoonlijke levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Wij hebben een houten kinderspeelhuis besteld. Werd binnen 1 week netjes thuis afgeleverd!

Snelle actie

Een vlotte afhandeling met zeer positief resultaat

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik heb een hangstoel besteld, en deze is super ! De klantenservice was heel goed , vriendelijk!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede kwaliteit en snelle levering

Poppenwagen is van goede kwaliteit en eenvoudig in elkaar te zetten. Levering was zeer snel!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik kan niet anders zeggen dat alles top is De levering was snel, kon goed worden afgestemd dmv een whatsapp een foutje werd snel en goed hersteld Het product was prima Kortom voor herhaling vatbaar

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Hello.very nice,good cuality and good service.thanks

Goede klantenservice

Ik kocht een poppenhuis en bij het uitpakken was de doos in de doos al opengescheurd. Een hobbelpaardje was stuk en er waren krassen aanwezig in het huisje en enkel lichte beschadigingen. Klantenservice reageerde meteen en heeft 3 oplossingen aangeboden. Goede en snelle communicatie! Wanneer je snel een oplossing vind kan je leven met enkele tekortkomingen. Ik ben dus zeer tevreden over deze webshop!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Een echte aanrader!! Een prachtige mooi afgewerkte hangstoel, hij zit heerlijk!! En hij werd een paar dagen eerder geleverd dan de afspraak. Top!!

Professioneel en correct

Duidelijke website, goede bezorging

Prima adres voor betrouwbare levering van spullen die net wat anders zijn dan anders. Met zorg geleverd, tijdig en goed verpakt dat niet beschadigd.

Goed geregeld

Goede ontvangen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Wederom een perfecte vlotte en fijne afhandeling, alsmede vriendelijk contact aan de telefoon.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Anders

Geweldige service

De beste meneer kwam aan in de ochtend, en wist vrijwel zeker dat het niet door de deur kon, wij in de stress want natuurlijk moest de beste man er weer snel vandoor, hij kon ons een kwartiertje geven, en wij alles regelen of we dingen hadden zoals een touw zodat die via het raam kon, (eerste verdieping) en ja dat kon met een beetje puzzelwerk, de beste man ging ook op zijn tenen staan om nog maar net te zorgen dat ik vanuit het raam de stoel omhoog kon trekken. Ik ben die meneer ook super dankbaar want het was wel even een klus!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Keukentrapje besteld..prima kwaliteit, goedkoop en supersnel geleverd!

Goed en snelle levering

Eggy stoel besteld

Eerste keer besteld e is netjes laten weten wanneer en ook op die dag afgeleverd en het product ziet er keurig uit. Ik ben er blij ee met deze bestelling voor het eerst. Dankjewel :)

Goede ervaring

De bestelling geplaatst en twee dagen later was het product binnen. Wel vond ik het product op de foto's groter lijken, dan in het echt.

Uitstekend. Goede en snelle service

Uitstekend.goede snelle service

Oké

Beschrijving klopt niet

Installeren van t batterij in de sensor duo prullenbak kreeg ik niet voor mekaar. Heb de klantenservice gebeld wat ik moest doen. De beschrijving was niet duidelijk.. De medewerker had uitgelegd wat ik moest doen maar er zat geen beweging in op t laatst is t lipje afgebroken. Ik heb een email gestuurd met het kapotte lipje op verzoek van de medewerker die ik een paar uur daarvoor had gesproken. Ik wacht nu af wat er gaat gebeuren. Ik heb nog geen gebruik kunnen maken wat ik heb besteld

Communicatie is erg goed

Zeer vriendelijk bedrijf

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen