Slecht

Ik heb nadat de bestelling was uitgepakt er een zijkant van het poppenhuis niet goed ,en heb jullie gebeld. Toe kreeg ik het advies om een foto te sturen , we hebben er opgezet wat verkeerd was .Maar ik krijg geen reactie van jullie . M. Ledder

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zeer snelle levering en goed contact

Na bestelling een sms gekregen met levering tijdvak. Bij aflevering instructies gekregen.

helemaal top

Ruim voldoende

Mooi verpakt en stevig en juist afgeleverd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Scherpe prijzen voor alle artikelen

Zelfde artikelen ergens anders zijn duurder. Als je besteld vanuit België moet je wel geduld hebben. Leveringsdatum is langer dan gezegd bij de bestelling

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super mooi product geleverd.

Leveren duurde alleen ietsjes langer dan aangegeven.

Prima voor elkaar

duidelijke omschrijving, goede prijs, snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Artikel snel geleverd en bevalt uitstekend

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Er werd op tijd en goed verpakt onze zending gebracht.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Vlotte bestelling, zeer snel geleverd.

Snelle levering.

We hebben een tuinslang haspel met 30 meter slang gekocht. Levering keurig op tijd. Aangezien we hem pas volgend jaar nodig hebben zit het allemaal nog in de doos. Maar ziet er prima uit. Gunstige prijs voor een mooi product.

Goede bestel site

Was goed verpakt

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Makkelijk zoeken op de site en snel bezorgd.

Gebruiksvriendelijk en vlot.

Snel en alles precies!

Heb ik goed ervaring gehad. Ik ben tevreden over de producten e snelheid van de bezorging.

Goed product, fair price

Snel verzonden, functioneert uitstekend. UItstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel en netjes geleverd ondanks vakantie.

Zitkussen voor onze hangstoel besteld. Op website netjes vermeld dat de levering wat langer kon duren ivm vakantie. Even goed in 2 dagen geleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Great price and one day delivery

Great price and one day delivery.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Levering snel en overzichtelijk, niet gekregen van verwacht

Het up to date houden van de levering, zeer goed. Niet als tweede kans artikel besteld, maar toch beschadigingen en het artikel paste niet goed in elkaar. Op internet opgezocht hoe je de wieldoppen moest bevestigen, dus geen beschrijving bijgeleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Eerlijk over levertijd, jammer van de keuze van vervoerder

Levertijd zou 4 tot 5 dagen duren ivm vakantie. 2 augustus (eind vd middag) bestelling geplaatst. 4 augustus door SeasonDM aangemeld bij DPD. Uiteindelijk pas op 11 augustus geleverd. Mede door DPD.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

top product, snelle levering!

ik heb een kinderkeuken besteld. de levering was binnen 2 werkdagen al geregeld en het product zelf is top. de bouwinstructie is erg duidelijk, de prefab stukken zijn goed voorbereid, de gaatjes zijn vooraf op de juiste plekken en netjes recht gemaakt. alles klopt gewoon. dikke aanrader!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Netjes afgeleverd en snelle bezorging.

Pakket kwam binnen drie dagen na bestelling binnen.

Waardeloos

Ligbed besteld ze hebben een verkeerde ligbed gestuurd kan gebeuren ik netjes gelijk terug gestuurd nu begint de ellende 1 keer bericht gekregen van ze nu niks meer . Ze zouden de juiste ligbed opsturen krijg gewoon geen reactie meer op mijn mail waardeloos.

Op tijd geleverd

Maar verkeerde huis nr van de buren doorgegeven op briefje .alles wat beloofd is kwam goed aan

Goed geleverd

Goed geleverd en kwaliteit produkt

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Super vriendelijk en reageren snel!

Super blij met onze egg stoel! Deze werd goed verpakt en netjes afgeleverd. Er wordt snel gereageerd wanneer je een mail verstuurd, zelfs in het weekend! Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen