Info over levering klopt niet

Product is goed, maar de info over de levering klopt niet. Heb zelf een mail moeten sturen waar het bleef en kreeg toen ineens een mail dat het onderweg was

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

goed zoals het moet!

mooi zoals op foto.zit goed.1min puntje de touwen van de hangstoel komen los aan de onderkant.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik had eerst de verkeerde maat besteld. Heb ik erheen gebeld keurig te woord gestaan. De bestelling werd geanuleerd door de winkel. En toen kon mn bewind de XL maat bestellen.nadat ze het geld terug geboekt hadden. En de goeie maat is bij mij geleverd . Dus ik ben erg blij dat alles goed gegaan is.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Goed product, goede communicatie, goed geleverd

Keurig en snel geleverd

Mooie vuilnisbak Keurig afgeleverd Superblij met mijn aankoop Heel snel ontvangen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

snelle levering goed telefonisch bereikbaar

Snelle reacties op vragen

De site is echt slecht te bereiken. Heel vaak geprobeerd maar telkens als antwoord dat de site momenteel niet bereikbaar was. Daar kreeg ik een slecht gevoel bij. Via mailcontact via marktplaats toch gelukt en ik ben blij dat ik ze besteld heb. Super mooie egg stoelen en prima mailcontact.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Heel mooi en goed materiaal en goede service

Bijna goed

Geen terugkoppelingen over hoe een wat met de zending. De foute kleur kussens erbij. Deze zijn ook goed. Maar wel 'n aandachtspuntje. Verder ben ik tevrede. Groetjes jolanda

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

top service voor aanvaardbare prijs

Fantasische service

We wisten dat de stoelen nog niet beschikbaar waren toen we bestelden; binnen een week na de beschikbaarheid hadden we ze binnen. Toen 1 kussen bleek te ontbreken was een mailtje voldoende om binnen een paar dagen dat kussen alsnog te ontvangen. Super! De egg chairs zitten heerlijk trouwens!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prachtige eistoel voor in de tuin goed verpakt. Erg blij mee!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product en snelle levering

Schommelstoel zoals omschreven. Goede instructies om het in elkaar te zetten en een snelle levering

Goed!

Houten opbergbox voor tuinkussens. Alleen maar lelijke en best wel dure opbergboxen te vinden op het internet. Of uiteraard erg duur. Hier een betaalbare grote MOOIE opbergkist gevonden. Gemakkelijk in elkaar te zetten. Ik ben tevreden. Vanwege dat het pakket wat groter was weet je vooraf al dat de levering iets langer kan gaan duren. Maar ook dat was binnen 3 dagen geregeld. Ik ben tevreden.

Prima product en service

Vriendelijke afhandeling, goede service

uitstekend!

Bedankt voor de vlotte afhandeling

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Uitstekende service en snelle levering

Ik had een vraag betreffende de voorraad van een kussen voor een hangstoel, en ik werd zeer goed geholpen. De kussen werd al binnen 2 dagen geleverd.

goed ,vriendelijk en snel geleverd

goed ,vriendelijk en snel geleverd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Anders

Alles helemaal prima

Snelle levering, product voldoet aan verwachting, top communicatie. Wat wil je nog meer.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zaterdag besteld 2de pinksterdag geleverd. Vriendelijke man die het kwam bezorgen . Ben zeer tevreden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en goede kwaliteit

Vriendelijke heer die die mijn product heeft afgeleverd. Heeft mee geholpen om het in de inkomhal te zetten omdat het te zwaar was.

Goede prijs-kwaliteit-service

Nette aflevering korte levertijd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Foto's en omschrijving komen overeen met de geleverde producten. Kwaliteit lijkt goed, we hebben het product pas 2 weken. Klantenservice uitstekend, heldere communicatie, duidelijke planning. Ik kan ze aanbevelen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Wel jammer dat ze eerst in beek Limburg stonden want postcode stond er toch duidelijk bij. Via WhatsApp wel snelle reacties dus alles uiteindelijk goed opgelost. Wel 1 tip, de stang was netjes beschermt verpakt maar we hebben nu plakband resten er op zitten die er nu niet meer af willen. Dus misschien iets anders bedenken?!?!

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen