top

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Abusievelijk verkeerd bezorgd, maar uitstekende klantenservice

Artikel werd op verkeerd adres bezorgd, maar dankzij snelle en adequate reactie klantenservice was dat snel opgelost. Beetje vreemd dat je het artikel daar dan zelf moet ophalen. Gelukkig was het dichtbij.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zeer snel geleverd, prima verpakt, uitstekende tracking

Gewoon top in alle opzichten: communicatie, kwaliteit, snelheid.

Alles volgens afspraak

Duidelijk, snel en prima afhandeling van de bestelling in zijn geheel

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

supersnelle en perfecte levering en afwikkeling

Product wat ik had besteld paste niet bij mij, kon zonder problemen geretourneerd worden en het bedrag werd ook meteen daarna teruggestort.

Kwaliteit en service

Op tijd en persoonlijke melding voor levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Komt afspraken na, op tijd, alles keurig.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super product en zeer snelle levering

Mooi kussen geleverd. Zorgvuldig verpakt. Staat echt super mooi in mijn hangstoel.

Retour zonder gezeik

De hangstoel die wij hadden besteld wouden we retour zenden omdat hij te klein was. Dat was geen probleem. De koerier heeft hem weer netjes opgehaald en de verzendkosten kregen we terug. Heel fijn dat dat zo is gegaan!

Snelle en goede service

We hadden ons bestelde product met 5 werkdagen in huis

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product en info geweldig. Jammer van de pakketbezorger.

Prima product. Komt overeen met de opgewekte verwachting. Jammer dat Season DM gebruikt maakt van DPD als pakketbezorger. Dat gaat bij ons regelmatig niet goed.

Heel mooie hangstoel

Ik bne erg tevreden met de nieuwe hangstoel

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product alleen de hoogte van 1.90m die in de omschrijving staat van totale hoogte, klopt niet is 1.98m. Met wat moeite onder de overkapping gekregen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en prima service

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zeer snelle beschikbaarheid van het product. Hulp bij het afhalen. Het product is zeer degelijk verpakt en van goed kwaliteit!

Heel tevreden klant

Ik ben heel tevreden met het aangekochte product. De communicatie verliep vlot. Ook de afspraken omtrent de levering verliepen goed.

Betrouwbaar en snel

Ik ontving het product snel en het was zoals omschreven. Helaas moest ik het toch retourneren, ook dit ging heel soepel met duidelijke instructies. Ik zou een volgende keer zeker weer bij ze bestellen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product ziet er goed uit en alles is volgens afspraak verlopen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en product heel goed verpakt. Heel tevreden. Een aanrader.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede, duidelijke én persoonlijke communicatie en service.

De gewenste hangstoel was niet voorradig, Via e-mail en later zelfs WhatsApp werden wij op de hoogte gehouden. Toen de stoel voorradig was werd er dan ook snel een afspraak gepland voor levering. En het allerbelangrijkste, de stoel zit heerlijk!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super meubel, hele goede service

Ik heb de hangstoel besteld en had nog een vraag ivm het product en werd snel en goed verder geholpen. De dag van levering paste het uur niet voor mij en kon ik kiezen voor een andere dag op een beter tijdstip of een andere plaats om te leveren. Zeer goede en snelle communicatie. Het meubel was snel ineengezet en super stevig. Al veel complimenten gehad over de hangstoel en ik raad het zeker aan!

Keurig snel geleverd

Top ding

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, goede service!

Vriendelijk en behulpzaam

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooi product en snel geleverd

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen