Zeer tevreden over de snelle levering en het artikel. Via de mail goed op de hoogte gehouden over de bestelling en de bezorging ervan.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Op tijd geleverd en kwalitatief goede artikelen voor een scherpe prijs

Prima artikel voor een scherpe prijs

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel maar kwaliteit laat te wensen over

Zandbak besteld voor m’n zoontje. Hij was er op tijd. Maar de kwaliteit is om te huilen. Tijdens het monteren spleet het hout al. Het is erg zwak hout. Ook zit er geen deksel bij de zandbak die ik heb besteld. Heb ik natuurlijk zelf voor gekozen maar deze zandbak wilden we omdat het water bakken erbij heeft. Dus voor €40 aan hout en montage nog zelf een deksel moeten maken. De volgende keer kies ik toch voor een kwalitatief sterker product. Ik beveel het enkel aan omdat ze een breed assortiment hebben en snel leveren maar de zandbakken zou ik niet meer kopen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Jammer dat als je twee artikelen besteld tweemaal zend kosten krijgt en dat het voor Belgie duurder wordt (stond niet vermeld) Pqas bij de afrekening duidelijk

Top levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

De egg chair ziet er schitterend uit. En moet zeggen dat de manier ze de stoelen verpakken is uitzonderlijk goed. Was echt onder de indruk hoe goed het verpakt was. Petje af. Zeer goed geholpen met verzenden. Bestel hier zeker weer.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Niet wat wij ervan verwacht hadden.

Ik heb een xxl winkeltje met wagentje, met mijn vriendin voor onze dochter besteld, er staat een xxl winkeltje. Maar het komt binnen als een tafel model, ook is het wagentje veel en veel te klein. En kapot, ook waren er 2 dekseltjes van de speelgoed toetjes kapot, en het plastic is super slecht alles valt steeds er van af. En het is gewoon niet te doen, ook is de kassa geluiden niet echt goed. Na 5 keer klikken komen er rare geluiden uit. Ook met nieuwe batterijen. Dit is echt super zonde van ons geld en tijd, en ons meisje is erg verdrietig! Voortaan gaan wij hier niet meer bestellen! Iedereen eigen mening maar ik zeg koop het xxl winkeltje niet het is het niet waard!

Goed en snel

De staander voor de hangstoel door eigen vervoer geleverd Snel en goed verpakt De standaard is stabiel aanrader de large verise is iets hoger

Snel en klantgericht

Tuinmeubel besteld en kon binnen 1 week geleverd worden. Afspraak voor levering via Whatsappje. Praktisch dat korte lijntje. Mooie stoel, heel blij mee

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel geleverd volgens afspraak ! Top !

Leuke , originele zandbak . Mijn kleinzoontje zal blij zijn met het Paascadeau ! Besteld op het laatste moment en daags nadien geleverd ! Top !

Goede snelle service

Standaard was goed ingepakt, werd bezorgd zoals afgesproken

Super service!!

Echt een top service. Snel en duidelijk antwoord ook retour sturen verliep erg makkelijk en soepel.

Perfect correct

Vlugge levering en goede info ivm track en treace

Super goed en mooi!

Snelle service en goede zorgvuldige service! Hangstoel was zeer goed ingepakt en de bezorger was heel behulpzaam en professioneel. Hangstoel is erg mooi (nog mooier dan het plaatje) en van zeer goede kwaliteit. Zit lekker en staat mooi in de tuin! Dank voor alles!

Goed product, kwaliteitsbezorging

Ik heb een frame voor een hangstoel gekocht. Deze werd goed ingepakt bezorgd. Product ziet er stevig en degelijk uit en de bezorging was vriendelijk! Ik ben zeer tevreden!

Perfect en snel

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Fijne website. Snel bezord en goed verpakt. En tevreden met het produkt.

Goed!

Kwaliteit is goed. Snelle bezorging.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle en correcte levering.

Snelle levering en goed overleg over tijd en plaats . Keurig verpakt en voor zover nu ervaren goede prijs/kwaliteit !

super stoel goede bezorging

super

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product in perfecte staat. Binnen één werkdag geleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed verpakt en hele snelle levering!

Goed verpakt en hele snelle levering

Alles prima

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Een snelle en correcte levering.

Zeer goed.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen