Alles gegaan zoals het moet!

Alles is gegaan zoals het hoort, chauffeur was ook heel vriendelijk. En kwalitatief materiaal!

Mooie stoel Snel geleverd Hele vriendelijke bezorger

zeer goede service

Na levering bleek er een beschadiging aan mijn hangstoel. Ik heb dit onmiddellijk gemeld en kreeg spoedig reactie met enkele opties hoe hiermee om te gaan; enkele dagen later is mijn beschadigde hangstoel keurig vervangen door een nieuw exemplaar; prima service

Super stoel en. Snel geleverd

Vlotte service

Goed contact bij leveren

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel en correct geleverd.

Mooi

Een mooi produkt Keurig verpakt en bezorgt

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Mooi product, goede communicatie, goede levering

Very nice experience

Contact with the client support is quick and helpful, delivery was quick. I recommend that store

goed materiaal

degelijk en snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product en redelijk snelle levering

Bestellen via de website verliep makkelijk en de ‘circa’ levertijd stond aangegeven. Uiteindelijk werd binnen deze tijd de hangbeugel afgeleverd. Zat goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. De stoel hangt inmiddels weer.

Nog niets ontvangen.

Season DMV heeft het pakket op 9 mei verzonden, maar DPD geeft aan het pakket nog steeds niet ontvangen te hebben.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Goed met een teleurstelling die hopelijk opgelost gaat worden

In eerste instantie was de service goed! De kussens in onze kleur waren er niet en een alternatief werd meegestuurd. Deze wilden wij niet dus kregen we de kussens in de juiste kleur nagestuurd. Opzich fantastisch, maar helaas was een rits kapot en op onze vraag hoe dit om te ruilen wachten wij nog op antwoord. Afhankelijk hiervan kan uit een 2,5 ook een 5 worden. Foutjes worden gemaakt, geen probleem, maar nu nog even goed oplossen.

Alles goed geregeld

Heel goed en betrouwbaar aanrader

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Eens gezeten en je wil nooit anders

Wat een super aankoop, netjes bezorgd door eigen mensen en dat merk je. Mevrouw zal ik hem even voor naar de plek brengen? Dat is service, hij zit heerlijk en we maken nu al strijd over wie er in mag, op naar een tweede!

Slechte service

Totaal geen service! Ik heb op zondag besteld, we zijn momenteel donderdag en ik heb mijn product nog steeds niet. Volgende dag geleverd? Iets van waar. Op mijn mail word ook niet geantwoord. Ik vraag lij af of ik überhaupt nog een product zal krijgen

Zeer tevreden.

Vriendelijke mensen.

Goed en snel geholpen

Klantgericht en snel

Hangstoel gekocht, binnen twee dagen geleverd. Wilde eigenlijk andere kleur kussens, deze waren niet op voorraad. Medewerker stelde voor om de stoel zonder kussens te leveren en de goede kleur (zouden later in de week weer op voorraad zijn) na te leveren. Heel erg goed en klantgericht meegedacht! Vriendelijke chauffeur van eigen bezorgservice wilde zelfs helpen de stoel achterom te dragen naar de tuin. Gewoon 5 sterren waard!

Mooie, praktische zandbak

De zandbak werd mooi ingepakt geleverd. Alle planken netjes genummerd zodat hij gemakkelijk te monteren was. Enig min-puntje : de planken die als zitje dienen zijn vrij licht, zodat als mijn kleinzoontje van 1,5 jaar op het bankje gaat zitten, deze doorbuigen. Ik weet niet wat het gaat geven, als zijn broertje erbij gaat zitten of wat als hij ouder is en meer weegt.

Slecht

Niet ontvangen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Alles ging goed! En nadat ik contact heb gehad over wanneer mijn bestelling binnen zou komen kreeg ik snel een reactie. Tip! Stuur mensen een mail waarin staat hoe het met de levering staat en hoe de weg van de levering gaat.

Mooie prullebak

Mooie design prullebak

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product is helemaal zoals verwacht, de bezorging door de externe partij was heel slecht

Het product is zoals omschreven op de website. De verpakking was heel goed. De prijs-kwaliteitsverhouding ook. De gekozen levering via DPD was heel slecht, het product was op een willekeurige plek afgeleverd zonder melding. Toevallig hadden meer buren dit waardoor het pakket toch bij mij terecht is gekomen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooie tafels .. en handig ..

Goede site .. goede uitleg ..top geleverd goed verpakt

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen