Snelle perfecte service

Vandaag besteld en morgen staat het bij je thuis. Ongelooflijk snelle service, Het pak was veilig verpakt. In deze corona-tijd is het zeer te waarderen van een veilige snelle levering.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Item came exactly as picture.

The chair was very well packed and delivered quickly. It is easy to assemble and very sturdy. We enjoy this chair with the whole family; you can't do much these days, so we read a book more often.. in our new hanging chair.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Social Media

Zeer tevreden als ook voor het artiekel.

Wat ik al zei perfecte bezorging goede verpakking gewoon super

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Betrouwbaar ! Kwaliteit ! Goede communicatie !

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zeer vriendelijk personeel en de hangstoel is van topkwaliteit.

Snelle reactie op vragen, snelle levering en ke kunt je bestelling goed online volgen. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en het personeel is klantvriendelijk. De hangstoel is boven verwachting en zit heerlijk!! Ik gebruik 'm binnen en buiten en het 2 kleuren kussens erbij gekocht. Aanrader!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Fantastische service en perfecte kwaliteit

Snelle persoonlijke levering in goed beschermmateriaal, de bezorger heeft netjes nog even op me gewacht omdat ik niet thuis was bij de levering.

prima service

alleen communicatie kan beter

Goede kwaliteit niet duur

Heel blij met mijn aankoop Snel bezorgd goede kwaliteit beveel het zeker aan

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prijs kwaliteit dik in orde

Duidelijke website. Goeie opvolging van het pakket

Mooi op tijd en snel

Een prettige ervaring ,vooral voor een eerste aankoop

Alles prima verlopen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooi product, supersnelle levering!

Super in service en product!

Prima service. Snel en vakkundig

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Mond-tot-Mond

Ik ga hier nog bestellen

Correct artikel Correcte snelle levering Goede prijs

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Hoe online toch persoonlijk kan zijn, een voorbeeld!

Ik wilde een hangstoel kopen in een winkel, maar had de openingsuren niet gecheckt en was gesloten. Anderhalf uur voor niets, maar dan heb ik toch even snel gekeken of ik online iets kon vinden. Gevolg, een nog mooier model gevonden bij Season DM. Via WhatsApp werd ik gecontacteerd om de levering af te spreken en dat was al de volgende dag! Vriendelijke man van Season DM zelf die heel erg hulpvaardig was. Product perfect ingepakt enin goede staat! Eenvoudig te installeren en vooral, een zeer gelukkige echtgenote!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super blij met mijn twee personen hang

Twee personen hangstoel besteld, ik kreeg een berichtje. Het klopte, stoel op de exacte datum bezorgd.. ik ben super blij mee l.

heel goed

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, goed verpakt en betalen met AfterPay

Ik heb hier een hangstoel besteld en ben hier erg tevreden over. Het product is netjes volgens afspraak geleverd (levering wordt afgestemd via Whatsapp), was erg goed verpakt en het product voldoet aan de verwachting. Aangezien het mijn eerste bestelling was bij dit bedrijf en het een duurder product is vond ik het ook fijn om met AfterPay te kunnen betalen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel bezorgd. Fijne hulp aan telefoon

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service, mooie grote stoel, goede kwaliteit voor een leuke prijs

Er zat een deuk in de stoel en enkele dagen later werd de mand opgehaald en vervangen. Mooie stoel en goede snelle service.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

Had een pedaalemmer besteld Die kwam beschadigd aan Maar hele goede service werd gelijk geregeld Zeer tevreden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Compact inklapbare tuintafel

Mooie, stevige en praktische tafel. Snelle en correcte levering

Snel Product in perfecte staat

Beetje bizar

We hadden een zitkussen voor hangstoel gekocht. Op het kussen waren in Bic cijfers geschreven en de koortjes om het kussen vast te binden waten kapot. Waarom wordt een artikel in deze staat verkocht? Heel bizar.. Meteen retour gestuurd.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen