Duur maar stevig en mooi !

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

goed product en procesmatig goed verlopen

alle gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Redelijk service

Het duurt wel lang totdat ik een bevestiging van mijn bestelling gekregen had. Daarna, hebben ze contact met mij via mail en ook via whatsapp berichtje ontvangen met de tijd van de bezorging. Dat maakte alles alweer goed!! Pakket is op tijd bezorgd, heel blij met mijn bestelling!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Top product en zorgvuldig ingepakt

Precies als op de foto en zorgvuldig ingepakt

sneller geleverd als verwacht

snel en correct meer info per mail gekregen ook snel!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goeie service en mooie producten

Na mijn bestelling binnen een week mijn bestelde hangstoel binnen gekregen. Helaas was de stoel beschadigd. Al snel contact kunnen krijgen met het bedrijf en snelle reactie gekregen en een passende oplossing aangeboden gekregen. Ik ben tevreden Ook wordt je goed op de hoogte gehouden met betrekking tot de levering van je bestelling

Fijne website

Fijne uitgebreide website en veel keus. Snelle levering.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prima levering en mooi op tijd.

Heel tevreden. Vriendelijke leverancier, belde ons zelfs op om te zeggen dat hij een half uurtje later zou zijn. Alles goed in orde. Tevreden over het artikel.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super, hele snelle service en ook klantvriendelijk, zeker een aanrader.

super goed

Goed, niet geforceerd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mijn ervaring is vriendelijke bezorger stoel goed ingepakt pracht stoel ben er erg blij mee.

Erg goed

Eerste bestelling bij Season was een bolderkar met opberghoes. 2x de bolderkarzak geleverd maar geen opberghoes, na een telefoontje werd de hoes meteen opgestuurd. Prima service

perfect

Een hangstoel voor mijn dochter besteld. Alle processen op de hoogte gebracht, van verzending tot levering. Bezorger was van Season DM zelf, een vriendelijke jongeman die ruim tevoren belde om aan te geven hoe laat hij bij ons zou zijn. Ter plaatse werd de stoel tot binnen geleverd en, gelukkig zonder doos maar met een keur aan anti-beschadiging middelen. De bezorger nog teruggebeld omdat wij iets niet konden vinden. Bleek in èèn van de pijpen van de stoel te zitten. Om een lang verhaal kort te maken, al met al perfect! Blij mee, vooral mijn dochter.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Zeer goede ervaring, goede communicatie en kwaliteit

Zeer goede ervaring, goede communicatie en kwaliteit

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooie kwaliteit en goede service!

Artikel werdt veilig, snel en netjes aan huis geleverd. De kwaliteit is super. Oogt heel mooi!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Lang gezocht naar een egg-hangstoel, gevonden bij Season Dm, kwalitatief hoogwaardige stoel met super mooie uitstraling tegen een goede prijs. Ook de service was goed, eerdere levering dan de afspraak was. Aan te bevelen firma.

Super stoel, goede service

Verkeerde maat besteld, zonder pr9blemen omgeruild

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goed contact, snelle levering!

Overal was de Havanna niet leverbaar maar hier wel.

top!

lekker snel, top geleverd, helaas wel bij mijn thuis adres, door een fout van mij eigen autofill waardoor prive en zakelijk adres door elkaar stonden. Een postcode checker op de website zou dit probleem kunnen tekkelen ;-) Verderhelemaal top, hoop nog lang plezier te hebben van de hangstoel!

tevreden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zwembad in de avond besteld en in de ochtend al geleverd. Vriendelijke bezorger die het pakket op de gevraagde plaats zette. Zwembad voldoet aan verwachting.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

perfecte levering en goed produkt

bestelling netjes verpakt en tijdens verzending goed op de hoogte gehouden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Eerste bestelling gedaan bij Season DM. Snelle levering van besteld product. Kan nog geen productbeoordeling geven (nog niet uitgepakt) en evt. aftersales Ging tot nu toe allemaal prima.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen