16h bestelling gedaan, dag erna om 11h levering...

Snel gelevert top

GEWELDIG!!

Het bestellen ging simpel, en de communicatie met de klantenservice ging makkelijk. Had besloten ivm levertijd om de jacuzzi zelf op te halen, was geen enkel probleem en de verrekening was snel gedaan. Ook op locatie werd ik erg vriendelijk geholpen en waren ze zeer behulpzaam. Is dus zeker een zaak waar ik als eerste kijk voor tuin artikelen! Dus helemaal happy!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super ervaring snelle levering goed verpakt goede kwaliteit

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product zeer slecht, wel snel geleverd

Levering was top, super snel! Maar het product voldoet niet aan de verwachting.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Wat een prima service bieden jullie! Via Whatsapp kreeg ik een bericht over de levering van mijn bestelling, terwijl dit óók via mail al was bevestigd maar dit was net even iets persoonlijker daar hou ik.van! Netjes beantwoord en op mijn verzoek 1 dag later leveren is prima geregeld. Afspraak binnen 3 - 5 werkdagen leveren is ook door jullie nagekomen, helemaal Top! Ik ga jullie zeker aanbevelen bij mijn vrienden/familie! Nu de jacuzzi nog plaatsen en ik ben blij! Bedankt!!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Top service komen afspraken na .

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel geleverd. Goedkoop. En het huisje wat ik kocht had een bodem, wat bij veel leveranciers niet is. Met eigen bezorger bezorgd. Dus geen verzendkosten. Wat bij andere bedrijven heel erg kan oplopen. Gewoon super!

Een goede ervaring!

Leuke betaalbare prijzen. En snelle levering.

Snel

Dag eerder dan was aangekondigd. Gelukkig was de buurvrouw thuis.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

goede ervaring, afspraken worden nagekomen.

Top, goede service

Super!!!! Service!!!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Bestelde product tijdig en conform beschrijving geleverd

Goede webshop, mooi product gekocht en precies volgens aangegeven tijdpad geleverd. Het was een pakket van meer dan 100 kg en de jongen van Season DM heeft hem zelfs tot in de tuin aangeleverd. Volgende keer bestel ik weer bij Season DM. Ze zijn altijd telefonisch bereikbaar en zeer kundig en klantvriendelijk. Een aanrader.

Middelmatig

Onduidelijke omschrijving en de gaatjes komen niet uit om de inbusbouten normaal te bevestigen dus staat alles een beetje uit de haak!! Maar ze zitten wel lekker!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Product snel geleverd en in goede staat

Super snel geleverd

Goed materiaal

Een super service

In 1 woord super gehandeld echt een Me kleinkinderen genieten volop

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en volgens afspraak

In mijn zoektocht naar een zwembad contact gezocht met Season DM. Bad besteld en dit werd de volgende ochtend al afgeleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering. Lage prijs.

Binnen 3 werkdagen geleverd met eigen vervoer. Goede prijs.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Klantgerichte service en goed product

Goed bereikbaar per telefoon voor advies tijdens het aankoop proces. Goede en vriendelijke service tijdens afhalen. Boven alles, een goed product dat eenvoudig in elkaar is te zetten voor een eerlijke prijs. Wij komen zeker terug.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en vlotte communicatie

De dag na mijn online bestelling, werd de hangstoel al geleverd. De communicatie over het tijdstip verliep heel vlot en ook de bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Echt top

S’avonds besteld volgende dag in huis

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Leuk

Gekocht voor me dochter haar 8ste verjaardag en ze is er superblij mee. Degelijk en heel mooi zeker met de led-verlichting erbij. Gewoon een aanrader voor ze prijs.

Geen antwoord

Wij hebben ons pakket goed ontvangen en meteen in gebruik genomen. Het gaat om prullenbak die automatisch open gaat en terug sluit. Bij onze bestelling hebben wij 4 type D batterijen van Duracell aangekocht om in de prullenbak te stoppen om zo de klep te kunnen te bedienen. Al gauw merkten wij op dat er rood lamp frequent aan en uit ging. Op het instructieblad staat wanneer het lampje aan en uit gaat, dat dit betekent dat de batterijen low zijn en vervangen dienen te worden. Wij hebben dit gemeld aan Season DM, maar nog steeds geen reply ontvangen. Gaat het hier om lege batterijen of om een systeemfout van de prullenbak? We kunnen er maar naar gissen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Kussen voor hangstoel besteld. Snelle levering en precies zoals afgebeeld.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen