goede ervaring

goede levering kwaliteit van hangstoel is super en niet duur de levering prijs was wel 40 euro maar ik ben een tevreden klant

Top service!

Op tijd geleverd, producten waren keurig en gedegen ingepakt om beschadigingen te voorkomen. Zonder dat er overbodig inpakmateriaal is gebruikt.

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Goede service!

De hangstoel was helaas niet helemaal ons ding. Dat is altijd lastig te beoordelen van te voren. Gelukkig kon hij weer netjes (gratis) worden geretourneerd. Hij werd binnen twee dagen weer opgehaald. Top service!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Telefonisch contact gehad met het bedrijf en binnen een uur heel.positief antwoord . KEURIG!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Was goed en zeer snel fantastisch

Prima deal

Snelle verzending, goed verpakt.

Aangenaam

Product als omschreven, zeer schappelijke leveringstermijn.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Niks op aan te merken! Ze sturen een bericht voor je te bedanken voor de bestelling. Ik was niet thuis en ze hebben mij gebeld da ze het geleverd hadden en als het goed was waar ze het neer gezet hadden (de afgesproken plaats) Prima service zou zeggen doe zo door top!!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

De levering was snel en ze leverde ook tussen de tijdslot die ze zeiden. Produxt is compleet, stevig en helemaal in orde. Kan niks negatiefs opmerking want de ervaring was 100% positief. Zou zeker aanraden!

Bolderwagen

Eigenlijk 100% tevreden. Echter, gevraagde kleur was niet snel te leveren. Alternatieve kleur aangeboden en snel geleverd.

Prima service, goed product

Ik ben zeer tevreden, zou zeker in de toekomst weer hier bestellen.

Heel correct

Mijn bestelling werd correct en vlug afgeleverd. ik kreeg het product zoals omschreven op de website.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

snelle en zeer goede communicatie over de levering!

Springmat op site gevonden met juiste afmeting. Direct correcte en duidelijke info over de levering

Zeer vlugge service

Zou het zeker aanbevelen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Superslechte schandalige ervaring, fiets is behoorlijk beschaddigd!!

Na het uitpakken van de door ons bestelde kinderfiets "tf-boys-kinderfiets-16-inch-cool-tazmanian" blijkt deze vanuit de verpakking behoorlijk beschadigd. Helaas is de verjaardag van onze kleinzoon al over een paar dagen, en zal de teleurstelling erg groot zijn dat we geen cadeau hebben voor hem. Stuur en trapas lopen zeer zwaar, stickers zijn half verwijderd, lak is op veel plaatsen beschadigd en de verpakking leek al eerder te zijn geopend. Het lijkt erop dat we een zogenaamde "tweede kans" van deze fiets hebben ontvangen, zoals een goedkopere versie hiervan op de site wordt aangeboden, terwijl wij hiervoor de nieuwprijs hebben betaald. Inmiddels een boze mail gestuurd met het verzoek deze terug te nemen.

zeer tevreden klant

plaatsen van een bestelling ging vlot en een paar dagen later werd de bestelling door een vriendelijke medewerker geleverd, een vlotte afhandeling, zeer aanbevelings waardig

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle en efficiënte communicatie en levering.

Positieve ervaring. Mijn enige probleem is dat de stang en de voet van de stoel verschilden van kleur. Ik had ook de hoogte van de ei-stoel van tevoren moeten meten want, hoewel hij perfect is voor mij, is hij te klein voor mijn man. Ik weet niet of de maat erbij stond. heb het in ieder geval niet opgemerkt.

mooi product

webshop is zeer degelijk en secuur

Fijne webstore, uitstekende communicatie

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie. De verzendkosten voor de hangstoel standaard zijn correct, aangezien het zeer degelijk wordt verpakt. Kortom een adres om te onthouden. Zou hier zo weer wat bestellen.

fijne kar

ik heb er veel plezier van kan nu makkelijker de krantjes rond brengen. het enige minpuntje is dan ik de klem voor de trekstang niet kan vast schroeven ,krijg de schroeven er niet in gaan scheef en ze gaan er maar heel kort er in dus niet helemaal. maar voor de rest ben ik dik tevreden

Kussen verkeerde kleur

Vandaag nieuwe 2persoons hangstoel geleverd. Verkeerde kleur kussens geleverd. Deze wilden wij niet. Bleek dat de grijze niet op voorraad waren. Niet van te voren gemeld. 3 maanden levertijd. Zou betekenen dat we na de zomer pas de stoel kunnen gaan gebruiken. Op ons verzoek nu showmodel kussens te leen omdat we geen gebruik mogen maken van de fout geleverde kussens. Nu maar afwachten of het over 3 maanden goed komt. Jammer dat het niet in 1 keer goed kan.

Mooi spa honolulu

Na telefonisch contact besteld.binnen een week in huis

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik had een koffer besteld bij Season DM op zaterdag 1 mei. Volgens de website zou een besteld artikel de volgende werkdag geleverd worden. Ik rekende dus op maandag 3 mei, er zat per slot van rekening een niet-werkdag tussen. Het werd echter pas twee dagen later, woensdag 5 mei. Terwijl op 3 mei 's ochtends en 4 mei 's zondags mij bericht werd dat de bestelling dezelfde dag nog geleverd zou worden. Jullie moeten eerlijke informatie op jullie website plaatsen.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen