Wauw

Top service! Ik had de hangstoel zondagavond pas rond 23u besteld en ik kreeg dinsdag al een berichtje via whatsapp dat ze het woensdag gingen leveren en de uren er ook nog eens bij! Ze waren er ook binnen deze uren. Het materiaal was heel goed ingepakt en heel verzorgd. Ik ben super blij met de service want hij heeft het ook zeer vriendelijk naar binnen gedragen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

goede kwaliteit produkt, prima service !

Trampoline gekocht bij Season, goede kwaliteit, zeer snel geleverd, service is top, aardig. zeer tevreden, zeker voor herhaling vatbaar bij volgende aankoop!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

topklasse !

De levering, de kwaliteit, de vriendelijkheid van de chauffeur gewoon topklasse

Goed geregeld

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Bij vragen over de levertijd netjes en vriendelijk te woord gestaan

Mooi hanglig stoel gekocht bij een betrouwbaar bedrijf .zijn niet de goedkoopste maar bij dit bedrijf heb je zekerheid dat je het bestelde product ook krijg .na 2 keer bij andere bedrijven te zijn opgelicht kies ik voor zekerheid .kreeg netje een berichtje wanneer de stoel geleverd werd .dat gebeurde netjes door een vriendelijke bezorg service.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Makkelijke webshop, snelle levering en precies wat ik wilde hebben, top!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prachtige aparte hangstoel . Is keurig en snel afgeleverd . Goed verpakt . Ben er super blij mee . Krijg leuke reaktie's en vragen waar ik deze stoel vandaan heb .

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Hoge kwaliteit en vriendelijke service

Ik heb 2 extra large egg schommelstoelen voor de tuin besteld. Echt waar voor mijn geld.

Verkeerde kleur gekregen

Ecru besteld

Alles correct verlopen, Goede levering

Snelle service, heel vriendelijke chauffeur. Goed verpakt. Heel stevig materiaal.

Snelle en vlotte levering

Vriendelijk

ruim voldoende

Ik heb geen mail gehad waarin werd doorgegeven dat het product opgehaald was door post nl uit het magazijn , en wist zo doende niet wanneer ik het kon verwachten.. Verder netjes afgeleverd. met vriendelijk groet Sonja noya

Netjes ,goed verpakt afgeleverd

Keurige melding per app vh pakket. Helaas klopte de tijd niet en kwam het pakket 3 uur later. Ik stond op het punt naar mijn afspraak te gaan. De bezorger was erg vriendelijk en verontschuldigde zich.

snel in huis

snel in huis

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Top geregeld en goede service!

De hangstoel op zondag besteld voor de verjaardag van mijn kleindochter. Per app werd aangegeven wanneer een en ander werd afgeleverd. Zoals beloofd op dinsdag afgeleverd en op tijd voor de verjaardag van mijn kleindochter. Mooie stoel! Ze is er heel blij mee!!

Goed en snelle service

Boven verwachting!

Wij hebben de 5-Delig Kussen | Crème | Rijoka besteld en dit is een onwijs mooi dik en comfortabel kussen voor de hangei/stoel van onze dochter. Echt zeer tevreden met dit product, bedankt Season DM. Als ik dan toch iets mag zeuren, levering via DPD is niet te volgen. Opeens staan ze voor je deur en dan moet je maar geluk hebben dat je thuis bent. Wij zijn in het algemeen geen fan van DPD leveringen. Dit heeft geen betrekking op Season DM.

Fijne service

Fijne service. Persoonlijk app bericht voor de bezorgafspraak. Netjes bezorgd. Erg tevreden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en goede service!

Zeer goede ervaring! Levering was snel en contact over de levering via een app aangekondigd. Een ontbrekend deel werd heel snel nagezonden. Indien nodig, zal ik hier zeker weer bestellen!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Keurig op tijd ontvangen. Netjes verpakt.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle service en goede kwaliteit

Het artikel was er binnen 2 dagen. Zeer snel. Het product is van goede kwaliteit. Ben er zeer tevreden mee.

SUPER!

Snelle levering, snelle service. Koop komt overeen met hetgeen wat op de website vermeld staat.

slecht

Beschrijving van de trampoline voor montage is bijna onbegrijpelijk. De bijgeleverde schroeven passen niet, gaten moesten bij geboord worden. er staan op de beschrijving verschillende schroen zijn echter allemaal hetzelfde.

Erg goed

Goede leverancier

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen