Snelle service, zwembad door hun zelf bezorgd

Prima service !

Mijn stoel werd netjes op de door mij gekozen dag geleverd. Prima communicatie en service!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede informatie en snelle levering.

Niks op aan te merken.

Super goed

Duidelijke website, goede prijzen en sneller geleverd dan verwacht. Keurig vooraf sms ontvangen wanneer geleverd wordt.

Onvolledige bestelling

Ik heb een zandbak besteld, dat inclusief zeil zou zijn. Deze zeil is niet meegeleverd, daarnaast misten er 4 schroeven. Verder was de zandbak totaal een andere kleur dan op de foto. Het zou natuurlijk hout zijn, maar was in werkelijkheid met een soort oranje laag bewerkt.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Een mooie hangstoel die netjes en goed stevig is verpakt. Naast de schriftelijke uitleg werd ook mondeling nog het een en ander toegelicht. Ik ben reuze tevreden met mijn aankoop.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service qua kwaliteit van levering en snelheid van levering. Tegenvaller is de 40€ verzendingskosten , zelfs voor een een aankoopbedrag van 229€

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel na bestelling geleverd gekregen.

Nog niet uitgeprobeerd en uitgepakt,maar zodra het warmer wordt ga ik het gebruiken

Zeer betrouwbaar

De jacuzzi die wij aankochten werd op afgesproken datum en uur na overleg geleverd en wanneer bleek dat wij deze moesten terug sturen omdat onze electriciteitsnetwerken niet compatibel zijn werd hier met begrip op gereageerd en op afgesproken datum werd deze opgehaald waarna bevestigd werd ons bedrag terug te storten binnen 3 werkdagen en de dag nadien hadden wij het bedrag op de rekening waarvoor dank Staan je vriendelijk te woord en service na verkoop wordt correct opgevolgd

Nette service

Levering duurde ongeveer een week, maar werd door hunzelf gedaan. Ze plannen at en toe rondjes naar een regio om bezorgingen daar te doen van grotere items. Waren de dag zelf netjes op tijd en product werd in goede staat geleverd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Bestelde artikel uitverkocht....waarna we snel bericht kregen voor een groter maat artikel te bestellen ...bijbetaald direct volgende dag in huis

mooi product; perfecte levering

ok

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service snel geleverd.

Goede service snel geleverd. Keurig aan huis.

Snelle goede levering

Handig via de site besteld

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Groot assortiment en snelle verzending

Wij hebben een kussen voor onze hangstoel besteld. Vooraf had ik enkele vragen en die werden snel en duidelijk beantwoord. Na bestelling bleek het hoofdkussen niet mee geleverd en ook dit werd snel en goed opgelost. Het kussen is helemaal naar verwachting, wij zijn tevreden klanten.

Goede kwaliteit en snel!

Mooi materiaal, hout ruikt lekker. Alles netjes verpakt en snel geleverd! Prijs kwaliteit is goed.

Snel en netjes

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik stuurde een mail en binnen 5 minuten had ik antwoord. Afspraak nagekomen en product die ik heb ontvangen zeer tevreden mee. Kortom fantastische Service

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Kei goede service en bezorging!

Binnen 4 dagen werd het frame voor de hangstoel zoals beloofd bezorgd. Vooraf werd nog een vriendelijk whatsapp bericht gestuurd waarin de bezorgtijd stond. Ook de bezorger was zeer vriendelijk en gaf goede tips. Het mooie bronskleurige frame zat erg goed beschermd ingepakt en was eenvoudig te monteren. Kortom; ik ben er blij mee.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Moderne spullen, snelle levering en mijn schommel ligstoel was zo in elkaar gezet!

Snelle en vlotte levering

Na bestelling regelmatig met mail op de hoogte gehouden van de levering. Levering vond plaats op de volgende werkdag.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Ik vind het een oke bedrijf, alleen heeft mijn pakket er wat langer over gedaan...

Ik heb voornamelijk gekozen voor dit bedrijf omdat het product, in dit geval een rand om de trampoline vervangen moest worden en omdat er geschreven werd volgende werkdag in huis, werd ik heel blij. Want onze rand was opgegeten door de grasmaaier. Omdat het op vooraad was, werd ik nog blijer. Maar ik heb hem op vrijdag besteld en hij werd helaas woensdags bezorgd. Voor ons was dat te laat ivm een feestje. Maar goed hij is gekomen. Zo kun je het ook bekijken.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Correct,vlot en professioneel behandeld.

Heel tevreden van het product.

Snelle correcte levering

Sneller dan verwacht! Mooi ingepakt eenvoudig te monteren

Prima service, snelle levering

De hangstoel was niet precies zoals ik mocht verwachten, maar de klantenservice heeft dat naar tevredenheid opgelost.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen