Top !!!!!

Levering was zeer goed door DPD . Product is zoals op afbeelding . Topkwaliteit .

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Laagste prijs en als eerste uitgeleverd

Bij het zoeken naar de laagste prijs van een mooie zandbak voor mijn kleinkinderen, kwam ik uit bij Season DM. Ik kende dit bedrijf niet, maar ze konden de zandbak de volgende dag al gratis leveren. De informatie over de status van de levering was optimaal en alles verliep perfect, zoals beloofd op de website. Chapeaux!

Super mooie zandbak!

Snel geleverd. binnen 48 uur. Een blij kind hier

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

Product volledig top volgens omschrijving

TOP Product zoals omschreven En snelle levering Prijs kwaliteit

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goed geregeld

In deze tijden, waarin alles net anders is dan we willen, mag ik bij dit bedrijf aangeven dat er heel fijn en duidelijk word gecommuniceerd. Bedankt.

Snelle levering & goede kwaliteit

Goede site, snelle levering, goede kwaliteit

Volgens afspraak

Duidelijke communicatie over de bestelling en snel en netjes geleverd.

Matige kwaliteit

Ik miste 1 klein schroefje en had 1 grote schroef teveel. Sommige planken zijn krom, waardoor t zand opzij er uit komt. Bij een aantal plaatsen splijt 't hout bij vast schroeven. Als de klep dicht is zit er een spleet van ongeveer 2 cm. Dus het kan behoorlijk nat worden. Het hout is behandeld maar er zijn ook kale plekken. Handleiding duidelijk.

Snel en prettig

De bestelde kruiwagen kon ik nog diezelfde ochtend ophalen in Middelbeers. Dus een nieuwe kruiwagen voor een prikkie en ook nog genoten van een leuk uitje naar Brabant!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Prima ervaring

Na bestellen binnen 2 dagen geleverd prima

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service en snelle levering

Snelle levering, slap doek

Trampoline doek was snel geleverd, echter hangt het doek slap in het frame. Er blijft water in staan na regenbui.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel en kwaliteit als omschreven

Snelle levering kwaliteit is goed zoals omschreven

snelle levering, fijn product

We hebben een egg hangstoel gekocht. Hij is superleuk en hangt lekker. Als het straks mooi is gaat ie naar buiten. Makkelijk in elkaar te zetten. Op de 1e! werkdag al bezorgd.

Fijne site

snel en vriendelijk

snel en vriendelijk

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Snelle afhandeling

Zal er zeker nog winkelen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prima geregeld, en voor een scherpe prijs

Een kruiwagen voor een zeer aantrekkelijke prijs aangekocht, en keurig op tijd afgeleverd zoals afgesproken.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prima service! Prima website! Prima en snelle levering, makkelijk contact maken bij vragen!

kruiwagen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mijn eerste bestelling bij season dm, bestellen ging super makkelijk, de volgende dag netjes geleverd. Product was precies wat ik ervan verwachtte. En de prijs was top!

Uistekende service

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

App contact mogelijk over vragen over een product. Top bezorging ook al woon je in een auto vrije straat! Echt mensen werk die ook gemakkelijk te bereiken zijn. Top

Snel en netjes

Goede en snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering zoals bij het product vermeld.

Season DM was de enige die mijn product kon leveren. De gezochte Bestway Lay-Z spa was net als voorgaande jaren nergens met een duidelijke levertijd te leveren. Bij Season DM waar ik nog nooit van gehoord had was hij voorradig. Ik heb eerst even hier en daar gechecked of de site wel te vertrouwen was mede omdat er diverse typefouten en vreemde zinnen op de site stonden. Het blijkt toch een goed bedrijf te zijn dat nog niet zo lang bestaat. De mailopvolging was duidelijk en ik werd dmv een Whatsapp bericht op de hoogte gebracht wanneer mijn product geleverd werd. Levering door eigen koerier en op tijd. Het is jammer dat er nog 35 Euro leveringskosten bij kwam maar dat kan ook niet anders omdat PostNL zware producten niet kan bezorgen.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen