Een aanrader.

Bartafel voor op het balkon besteld. Keurig op tijd geleverd. Mooi product. Precies zoals afbeelding op internet. Goede service.

Prettig

Alles liep perfect.

Snel geleverd en zending gemakkelijk te volgen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en goede service!

De levering was ondanks het winterweer snel! Ook hadden wij nog wat vragen over de hangstoel. Via de Whatsapp werd daar onmiddellijk op gereageerd!! Prima service

Goede ervaring

Product was op voorraad, iets vertraagd geleverd door transport/ weersomstandigheden

Makkelijk en snel

Super makkelijk bestellen! En heel fijn dat je gebruik kunt maken van afterpay ( grote aankoop dus fijn dat dit kan) Ben goed op de hoogte gehouden met de levering. Dit ging even iets anders door de hevige sneeuw maar prima opgelost. Aanrader!

top bedrijf !

Prima service, netjes op tijd geleverd. top !

Snelle en goede service!

Snelle levering en goede klantenservice.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, uitstekende communicatie.

De levering ging snel, vanwege de sneeuw kwam de bestelling zelfs nog eerder. Dit werd prima gecommuniceerd. De hangstoelstandaard is precies zoals omschreven en was stevig ingepakt.

Snelle service!

Snel binnen, en de horloges werken prima. En prijs is prima!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

zo snel geleverd

zou zeker weer bestelen en raad het een ieder aan

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Mooi kussens voor in mijn hangei

Zomerse bloemen kussen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik vind de contact met medewerkers heel effectief. Ze zijn vriendelijk en klantgericht.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

De schommelstoel zit heerlijk.

Je kunt lekker dromen in de,e stoel.

Goed product. Snel geleverd

Mijn pakketje was snel geleverd. Vriendelijke bezorger. En pakket in nette staat ontvangen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

eerste bestelling keurig netjes en snel

zeer tevreden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik heb een mooie hangstoel gekocht bij seasons DM, ben erg tevreden over het product.

Er ging iets mis met de bevestingsmail, werd prima opgelost na een mailtje gestuurd te hebben, mijn vetrouwen in seasons DM is goed. Over de hangstoel ben ik erg tevreden en de man die hem kwam leveren was erg vriendelijk.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik vind dat Season hele mooie egg stoelen hebben.

Mijn ervaring met Season vond ik een beetje vervelend omdat ik in September een egg stoel wou kopen. Die was er niet toen werd mij verteld eind October/November en toen begins December en ik kreeg het pas 23 December. Dat vond ik best jammer.

Excellent service all round

Easy to place order. Product was delivered within the week according to planning. Very happy with quality of product, which I feel was fairly priced.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Leuk product en goede service

Ik had een hangstoel besteld. Werd netjes op tijd door het bedrijf zelf geleverd. Was helaas niet helemaal kloppend. De bezorger was heel vriendelijk en het werd meteen opgelost. Het verkeerde onderdeel kon meteen mee en twee dagen later had ik het goede onderdeel al weer binnen.

Alles prima verlopen.

Goede opvolging door DPD. Wel dure verzendkosten.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Leuk design maar zeer matige kwaliteit.

TF BOYS KINDERFIETS 16 INCH – CRAZY DUCK | BLAUW Betaling een levering ging probleemloos en binnen vermelde levertijd. Al reeds bij het uitpakken van de fiets was meteen al zichtbaar dat er vrijwel geen enkele sticker onbeschadigd is. Tijdens het monteren werd ook duidelijk dat de kwaliteit erg slecht is. - Handleiding is vrijwel waardeloos. Slechte omschrijvingen met spelfouten en matige onscherpe zwart-wit foto's. Hierdoor heb je echt wel technische kennis nodig om de fiets in elkaar te kunnen zetten, want met alleen de handleiding kom je er niet. - Enkele spaken zijn krom doordat de krenk door de spaken gestoken zit in de verpakking. - Vrijwel geen enkele schroef of bout zit vast, zelfs enkele spaken zitten los. - Bevat scherpe delen (slecht afgewerkte lassen). - Gat waar voorrem in gemonteerd zit was niet volledig doorgeboort. - Constructie van de voorrem is matig. Hierdoor sleept de rem altijd aan omdat hij naar één kant toe draait. De rem losser of strakker draaien zorgt ervoor dat hij niet meer remt, dus dat is ook geen optie. - Boutjes en moertjes zijn van erg slechte (Chinese) kwaliteit. Al bij een beetje kracht zetten draaien sommige boutjes en moertjes al dol, ook die van het remmechanisme. - Ketting spanmechanisme zit maar aan een kant, dus ketting spannen gaat zeer lastig. - achtervering is niet te borgen dus zal na verloop van tijd verdraaien. - Remvertraging van zowel de voor- als achterrem is matig. Zeker in combinatie met de matige constructie, slechte kwaliteit en het ontbreken van een terugtraprem kan dit tot onveilige situaties leiden. En dan heb ik het nog niet eens over dat bij nat weer de remvertraging nog slechter word, zeker met de slechte kwaliteit en keiharde remblokken. Heb spijt van de aankoop maar mijn zoon is morgen jarig en heeft het al dagen over de mooie fiets die hij voor zijn verjaardag had uitgezocht. Dus heb geen keus meer...

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Heel goed geholpen en hele mooie stoel.

Stoel is mooi en zit goed. Ik had een andere kleur kussens bij opmerkingen ingevuld maar vond de geleverde ook heel mooi. Niks over gezegd dus. Al met al heel tevreden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service, goed product.

De hangstoel is zoals beschreven. Goede communicatie, een persoonlijk bericht ivm de aflevering. Geleverd binnen de afgesproken termijn. Fijne service.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Fantastische service en mooie producten. Aanrader!

Het was fijn om via de telefoon snel antwoorden en oplossingen te mogen ontvangen voor mijn specifieke wensen. De producten die ik heb gekocht werden precies zoals afgesproken geleverd ondanks dat het druk was met bezorgen vanwege feestdagen en Corona. De hangstoel die ik o.a. heb gekocht was mooier dan verwacht. Zeker een aanrader om via Season DM mooi goederen aan te kopen. Dank jullie wel!

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen