slecht bedrijf

zaterdag 3 oktober werd onze kleine man 5 jaar en hij kreeg een fiets voor zijn verjaardag deze fiets gingen wij vrijdag in elkaar zetten en tot verbazing waren de stickers stuk die er op zaten de spaken zaten los in de wielen en de remmen werkte niet zoals ze hadden moeten doen. nu opgebeld en ik kan alleen de fiets terug sturen zonder dat er wat aan gedaan gaat worden. wij hadden zaterdag een jongetje die heel verdrietig was omdat hij zijn nieuwe fiets niet had gekregen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

In de ochtend gebeld en 's middags stond onze bestelling klaar

Er wordt snel gereageerd op vragen. Bij aankomst bij het magazijn stond onze bestelling klaar, maar we mochten toch nog even in de showroom kijken of onze online keuze, de juiste was en konden eventueel de bestelling ter plaatse nog aanpassen. Super geregeld en onze dochter blij met haar prachtige hangstoel!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Snelle bezorging.

Klantvriendelijk website. Heb een prullenbak met sensor besteld. Heb het de volgende dag ontvangen. Ben er erg blij mee, want het doet wat het doen. TOP product.

Snel

Heb en bestelling gedaan nog geen uur later stond me bestelling klaar om te verzenden volgende dag in huis en pracht product

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Top past precies in mijn stoel en zit heerlijk

Snelle levering en omschrijving klopte helemaal, heb er al enkele keren ingezeten maar helaas is het weer nu Karel utrecht Theodoor. Ook een hoes besteld maar die firma is gewoon een Chinees dus half oktober pas in huis dus kussen iedere keer naar binnen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goede ervaring, snelle levering en mooi product.

Snelle levering, goede service

Product als omschreven. Keurig verpakt. Geleverd op tijd, met Whatsapp van te voren. Topservice!

Uitstekend en snel geholpen

beste lezer, Ik had een product besteld, helaas is deze na 2 maanden kapot gegaan (elektronica). Maandag contact en woensdag is er een nieuwe geleverd. Wauw super service zeker een tevreden klant! 10 plus plus

Slecht product

Het geheel is zeer instabiel, zeer slappe slang. Maar met moeite op te draaien. 3 handen nodig met op draaien: draaien + slang geleiden+ met kracht het wagentje vasthouden. We hebben er zelf een stuk slang afgehaald om het iets te vereenvoudigen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Zwembad rand lek

Afgelopen woensdag een zwembad van Bestway via Season DM gekocht. Vrijdag ontvangen en meteen opgezet en met water gevuld. De andere dag was de rand leegelopen dus weer opgepompt maar helaas de rand is lek. Contact opgenomen met Season DM maar die verwijzen je metern door naar Bestway. Ook contact opgenomen maar die reageren niet. Wat een mis koop

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Geweldige en vriendelijke service!

Denken mee aan een oplossing, zijn klantgericht, nemen die extra stappen voor de klant! Ga zo door!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik heb met het warme weer stad en land afgezocht voor 2x een strandparasol. Ivm de vakantie hadden we ze met 2 dagen nodig. Op de site gevonden en ik had gebeld. Ze zijn gelijk opgestuurd en op tijd bezorgd. Heel erg bedankt.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service, snel en vriendelijk!

Ik heb een mooi zitei op mijn dakterras. Heel goed ingepakt geen beschadigingen en snel en goed geleverd.

Paste niet in buizen

Bij 2 buizen waar de zijplanken in moesten waren in de buis verhinderd door laspunten, doorgang onmogelijk moest helaas eerst passende vijl aanschaffen en weg vijlen. 1 zijplank is krom daardoor te groot waardoor eind plank niet sluit tot bodem binnenkant. Onstabiel, 1 wiel raakt niet de grond als de kar leeg is, heel jammer. Bezorgsnelheid prima.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Beautiful item, excellent service, sweet small additional present :)

Not much to add to the description - very happy with everything: communication on getting us our hanging chair, the wrapping and packaging of the chair - all very thorough to make sure it arrives unharmed. And a small wireless speaker as a ‘thank you’ gesture :)

Snelle service en vriendelijk

Volgende dag geleverd en goed op de hoogte van de bezorgtijd. Bestelling was iets later dan aangegeven tijd, maar vriendelijk persoon die meehielp het naar boven te tillen.

Perfect! Goede service

Heel goed verpakt aangekomen, goede kwaliteit en goede service! Aanrader!

Super snel

Super snel geleverd, luchtbedden redelijke prijs, niet te hoog , niet te laag.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Duidelijke site, snelle en goede levering!!

Duidelijke site, snelle en goede levering!!

Frame kwaliteit slecht

Afrader In maart twee hangstoelen gekocht. De manden elke avond naar binnen gehaald. De manden zien er als nieuw uit. Het frame is helaas gecoat. Die coating is helaas niet bestand tegen uv of regen schijnbaar. Na 4 maanden laat het los. Het scheurt en bladder af. Antwoord van de firma dat komt door het gebruik. Mijn inziens is de coating slecht. Echter kom ik niet verder met dit verhaal. Behalve dat ik het zelf mag oplossen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service, goede prijs en een geweldig product!

Als cadeau voor mijn vriendin (en een beetje voor mezelf) heb ik een hangstoel gekocht. Een XL variant (voor mensen langer dan 170cm). De stoel werd veel sneller geleverd dan verwacht (2 dagen ipv 6 weken). Ik wilde een kussen dat niet als optie bij deze stoel stond en dat was geen enkel probleem. Communicatie met Season DM verloopt vlekkenloos. Kortom: op de prijs, service (en communicatie) en producten zelf is er bij Season DM niks op aan te merken.

Verrassend

Twee dakkisten besteld vv metalen bovenkant, een in elkaar gezet en tot onze verassing zat er een cadeau bij in de vorm van een bluetooth speaker, altijd leuk zulke surprises. De dakkist zelf ziet er mooi uit en was eenvoudig te monteren. (ik ben alleen wel benieuwd of de latjes waarmee het metaal is vast geschroefd goed blijven, de naadjes zijn nl verder niet afgewerkt, hopelijk gaat dat niet na verloop van tijd loskomen door vocht, dat is dus even afwachten, misschien zet ik er uit voorzorg wel zelf even eea dicht met kit) Verder voldoet het aan de verwachting , een mooie afgewerkte kist.

En snel bezorgd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

super service, snelle levering !

Lay -z spa gekocht. Volgende dag gebeld voor afspraak levering. Dezelfde week nog gratis thuis bezorgd. Super, heel erg bedankt.

Zeer klantvriendelijk

Eerste ervaring was goed en de klantenservice was heel behulpzaam. Ook al was de website wat verwarrend qua voorraad door goede uitleg meteen een keus kunnen maken. Heel verrassend was dat zij eerder bezorgden dan gepland en leuk presentje omdat je meer dan 200 euro besteed had.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen