Top service en goede kwaliteit

Top service en goede kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Snelle aflevering en goede kwaliteit. De double Eggy staat heel mooi in de tuin.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Excellant hangstoel...

We had ordered for a hangstoel from SeasonDM. It was beautiful and was delivered in a great package. The cushion that I ordered was not not in stock but they have promised to deliver it when available again. Quick and responsive too!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Duidelijk en snel geleverd ze houden je ook goed op de hoogte

Ik had een prullebak besteld helemaal blij mee gewoon duidelijk gecommuniceerd en snel

goede ervaring

Top. Goed afgeleverd product.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

De hangstoel is helemaal geweldig !!

Beste, Ik plaats mijn bestelling op jullie site, vervolgens krijg ik een bericht dat het in nalevering staat, hierover stuur ik een mail. Ik ontvang een bericht terug met de mededeling dat er een nalever button zou hebben gestaan. En er na 31 mei geleverd zou worden. Dit is absoluut niet het geval, maar het is wat mij betreft verder prima, ik heb geduld. Er zou ook vooraf a met mij afgestemd worden wanneer de levering zou plaatsvinden, super! Vervolgens sta ik afgelopen vrijdag op het punt mijn huis te verlaten en komt DHL eraan met de stoel!! Ik mijn afspraak afgezegd om de stoel uit te pakken en in huis te kunnen brengen. En ja, de stoel is prachtig, super blij mee, echt geweldig!! Maar het was ook fijn geweest wanneer ik het rechthoekige kussen had ontvangen en niet de 5-delige. Nu schijnt daar €10,- over terug gestort te worden? En kan ik na 1 juni weer een rechthoekig kussen bestellen??? Mijn advies richting jullie is dat het best handig is de onderlinge communicatie beter af te stemmen, dat kan ook in een 1,5 mtr samenleving! Qua product zou ik jullie aanbevelen qua service niet. Vriendelijke groetjes, Annelous Moen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product de egg stoel is perfect en de service is meer dan perfect! Bijgeleverd een gave B.T. speaker. Waarvoor veel Dank! Goed bereikbaar. Verzoeken worden zonder problemen ingewilligd. Ik ben buitengewoon tevreden! Via Whatsapp makkelijke directe communicatie. Alles was tip top geregeld. Product is met zorg ingepakt zodat het tijdens transport niet beschadigd. Overal is goed over nagedacht.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel, netjes en een aardigheidje er bij

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Alles zo als verwacht

Mooi product

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Heel blij met mijn handzeep sensor-dispensers. Blij dat jullie ze überhaupt nog op voorraad hadden én zo snel konden leveren. Top!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Vlot en accuraat en netjes

Makkelijk bestellen en snel en accuraat afgeleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zeer klantvriendelijke service en goed materiaal

Tafels waren zoals beschreven. Snelle levering. De promotie is nagekomen door het bedrijf.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Uitstekende service en prachtige spullen

Was reuze benieuwd hoe de stoel eruit zou zien was boven verwachting cijver 10 zeker waard

zeer tevreden

snel en correct geleverd zwembad: in één woord prima!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel geleverde mooie wicker cool tafel

Stuk goedkoper dan elders

Alles perfect !

Duidelijke site, vlotte afhandeling, vooraf mail mb levering, product helemaal zoals verwacht en goedkoper dan elders

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Uitstekend verzonden en mooi op tijd.

Voor herhaling vatbaar.

Levertijd te lang

Bestelling zondag doorgegeven, bevestiging dat aangeboden is bij Dhl en dan duurt het 3 dagen voor levering, terwijl jullie reclame maken bestelling voor 17.00 dan leveren volgende dag!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Goede product voor goede prijs

Fijne stevige bolderkar in vrolijke kleur, wel zonder stevige bodem maar daar kan je ook zelf iets inleggen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Snelle service, heel klantvriendelijk, goed bereikbaar en product precies zoals verwacht

Super mooi product en mooie kwaliteit. Erg fijne service en prettig dat avond ervoor afstemming is mbt levering. Top.

Prima service!

Snel geleverd, zelfs in corona-tijd.

mijn excusses,verkeerde levering!

op 4 april bestelde ik een slangenwagen 50 meter eagle garden incl. spuitkopstuk en connectors,helaas is een doos met 30 meter slang geleverd! op de site staat ook gratis verzending vanaf 25euro,helaas zijn 9euro verzendkosten aangerekend! eigenaardig krijg ik 5 april mail dat bestelling afgerond is,daarna mail met korting op deze slang met vermelding dat 50 meter uitverkocht is! nu wordt mij gevraagd foto's te versturen dit is een probleem,ik deed de bestelling voor mijn tante die niet vertrouwd is met social media! aangezien we niet bij elkaar wonen mag ik niet langs gaan met corona,we wonen op een uurtje rijden van elkaar,probleem dus!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goed gelopen komen beloftes na

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prijs id goed kwaliteit ook!

Alles was in orde

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service, verrassend en aandachtig

Verassende service! Om te onthouden!

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen