snel en probleemloos geleverd

snel en probleemloos geleverd

Super goeie service

De klandizie is zeer goed. Je vraag word gelijk behandeld en beantwoord. Kortom een goed bedrijf.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Luxury trampoline 305 besteld. De afdekdoppen klikten niet goed en t touw wat geregen moet worden door het net was te kort. Ook waren de meeste schroeven lam. Gelukkig hebben we dit allemaal zelf op kunnen lossen. Maat voor die prijs verwacht je wel een volwaardig product. Ook de handleiding was best onduidelijk.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel geleverd en zelfde als op de foto

Snelle levering!

Super snel geleverd! Ondanks de gebeurtenis in de wereld die je thuis houd is dit de beste oplossing om je kinderen lekker hun energie kwijt kunnen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product boven verwachting snelle levering! Blij mee..!!

Betrouwbaar en razendsnel

Trampoline tegen fijne prijs besteld. Degelijk product en razendsnel geleverd. Wat gaan we hier plezier van hebben; zoonlief kan zich nu vermaken in eigen tuin. Verzendinfo etc. snel ontvangen. Zelf geleverd in het aangegeven tijdvak, helemaal top!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

what you see is what you get

ook de informatie rondom verzending was meer dan ok.

Echt top .

Kan niet anders zeggen dat alles top is gegaan . Je krijgt wat je ziet en leveren super snel. Top bedrijf .

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Goede service, goed product!

Goede communicatie over de levering.

Goed product

vlotte service, levering dag erna zoals vermeld

vlotte service, levering dag erna zoals vermeld

Wat een verademing!

Geen moment spijt van onze bestelling. Wij hebben twee heerlijke hangstoelen besteld. Zien er exact hetzelfde uit als op de foto en zijn prachtig en zitten heerlijk. Na besteld te hebben keurig een appje dat de bestelling klaarstond en reageerden direct op ons voorstel om ze dezelfde middag te komen halen. Een alleraardigste medewerker stond ons keurig te woord en schroomde niet te helpen de stoelen in de auto te laden. Helaas bleek een van de kussens niet helemaal in orde. Hierop een app gestuurd met de vraag of ik deze zou mogen ruilen. Direct een vriendelijke app terug dat ik dezelde week een nieuw exemplaar zou ontvangen, zonder vragen of moeilijk te doen. Wat een ontzettend fijne en warme ervaring om hier zaken mee te doen. Je hoeft niet te twijfelen om hier een bestelling te plaatsen, gewoon doen. Wat een fijne club mensen! Bedankt voor de service ;-)

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Was exact zoals beschreven.

super snelle levering

Heb geleverd gekregen wat ik heb besteld met een juiste communicatie

Goed heel goed

Alles op tijd in huis. Goede service. Nette bediening

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Super goed

Mooie kwaliteit en niet duur ,snelle levering geweldig

Hartstikke goed!

Super fijne tuinstoel! En ik waardeerde zeer hoe Season DM met me afstemde op welk moment de stoel geleverd kon worden, uitstekend.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel, duidelijk en product naar wens

Zeer snelle levering!

Mooie producten Goede prijs/kwaliteit

Mooie zeepdispenser ontvangen Snelle verzending

Goed product

Snel geleverd en een mooi en goed product.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Zeer snele levering en een goede verhouding projs kwaliteit gr.Jean

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goede service snelle levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Product geleverd maar niet in orde

Ik heb een hangstoel uitgezocht en besteld. Wat opvalt is de vaste transportkosten van 35 euro en wat best veel is ten opzichte van de meesten die gratis leveren. Product werd binnen de afgesproken tijd geleverd. Toen ik het eenmaal uitpakte zag ik dat de ketting waaraan de hangstoel opgehangen moet worden en de ring van de hangstoel roestig zijn en waarschijnlijk al gebruikt. Verder was de bovenkant van de buis waar de stoel aan hangt beschadigd. Al met al een wat mindere ervaring waardoor ik nu geen herhaalaankoop overweeg bij deze winkel.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Helemaal super! Super snel een defect opgelost

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen