Snel, betrouwbaar, makkelijk

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed overzicht van alle artikelen bestel je iets wordt er gelijk werk van gemaakt en binnen 1 dag was het netjes in goede staat thuis bezorgd. Dus in vervolg kijk eerst bij jullie als ik iets nodig heb. Bedankt voor de goed service!

Snel geleverd, leuk assortiment

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Een onderdeel van de zending was defect, heb het gemeld en de andere dag had ik al reactie, dat het opgelost werd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Product naar wens

Zeer snelle levering en product precies als ik verwacht had.Super leuke boodschappen wagentje met producten voor het winkeltje van mijn kleinzoon.

Prima bedrijf

Alles verlopen zoals je maar wensen kan!!!!!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle en aardige bezorging!

Mijn product werd sneller bezorgd dan verwacht, was goed verpakt en werd gebracht door twee sympathieke Brabanders. Ik ben zeer tevreden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Duidelijke site en snelle levering

Waaibomenhout met slechte schroeven

Over de webwinkel zelf heb ik niets te zeggen. Maar ik heb een houten zandbak gekocht die wat duurder was en meer solide leek dan anderen. In de hoop iets beters te krijgen dan de meeste zandbakken. Schijn bedriegt, want het hout is zo ontzettend goedkoop en zacht dat schroeven per definitie niet pakken. Alsof je schroeft in pudding! Erg teleurstellend.. verder ziet de zandbak er prima uit. De delen zijn recht en eenvoudig in elkaar te zetten.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Perfecte en snelle service goed bereikbaar

Pakket was zoek bij aflevering, ėėn mailtje direct antwoord en hulp, fantastisch.

Goede en snelle verzending

Q

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Snelle levering en mooi product. Precies als omschrijving

Goede levering

Goede levering van prullenbak. Over de kwaliteit van de prullenbak kan ik nog niets zeggen omdat ik hem net in gebruik heb.

Alles goed verlopen

Heb vandaag onze hangstoel XL binnen gekregen Alles was goed verpakt en makkelijk te monteren De hangstoel is schitterend...

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

Zoals gezegd...snelle levering. Super blij met het product. Ik zou hier zeker nog een x bestellen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede kwaliteit bolderkar-wagen met luchtbanden,hier enkele verbeterpunten wat betreft montage:vervang de schroeven door slotbouten dit is beter,schroeven draai je gauw dol,Vervang bout van trekstang door asje met veiligheids borgpen,het zelfde geld voor de wielen,daardoor snellere de-montage.Kosten bij gamma totaal 8Euro

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goedkoop,Goede kwaliteit en snelle verzending.

Egg chair kussen is goed gevult Goede kwaliteit stof en leuk dat jullie veel kleuren opties hebben !! Het extraatje bij de bestelling is ook een leuke toevoeging !! (Hugo(de hond) is blij met zn ijsbeervriendje) Tevreden klant !!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Bolderkar met harde bodem en opberghoes (zwart)

Stevige kwaliteit wagen, makkelijk in elkaar (enkel de wielen er op bevestigen) en klaar voor gebruik. Ziet er mooi uit. Snel geleverd en hier dus een blije klant!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede artikelen en snelle levering

Goede levering. Mooie artikelen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Snelle en goede levering

Geheel te vreden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service Mijn kar had een kapotte klem bij aankomst Meteen werd er een nieuwe opgestuurd Zonder gezeur Top!

Vriendelijke en snelle service

Denken goed mee met de klant perfecte service

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Super service en snelle levering

Kon makkelijk telefonisch regelen dat ik een artikel kon omruilen en ze belde netjes om de leveringstijd door te geven.

Reageren snel op de mail als je vragen hebt. Snelle levering.

Top.

47 Oranjestraat