Goed service en snel aflevering.

Goed service en snel aflevering.

Slecht product

Na aankoop, en minder dan een maand is het al stuk

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Bestelling op dinsdag geplaatst en de hangstoel werd donderdag geleverd.Geen door to door levering maar levering op de plaats in de tuin waar wij de stoel wilden hebben door een uiterst vriendelijke medewerker van Season DM.Stoel werd van de verpakking ontdaan en alle verpakking werd retour genomen.Een abusievelijk bestelde extra ketting werd ook retour genomen en het betaalde bedrag stond de dag erna weer op mijn rekening. Kortom 100% tevreden

Blij met de hangstoel

Wij hebben een hangstoel besteld. Deze werd keurig bezorgd, Vantevoren was er contact over de levering.. De stoel ziet eruit zoals op internet. We zijn er blij mee.

Echt top service

Ze zijn bereikbaar, vriendelijk behulpzaam en ook snelle service. Echt geweldige ervaring

snel en goed

Mooie aanbieding in tuin-klap-tafels. Ooit had ik (lelijke) witte gekocht, Season DM heeft ze in 'wicker uitvoering', waardoor een tafelkleed niet per se noodzakelijk is. Betaalbaar en snel geleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Helaas had ik van 1 onderdeel de verkeerde kleur geleverd gekregen, maar na een keurige mailwisseling kreeg ik het juiste onderdeel snel nageleverd.

Goede ervaring

Mijn bestelling was snel binnen. In mijn bestelling miste een onderdeel. Na een mailtje hierover aan de klantenservice werd dit meteen in orde gemaakt en nagezonden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Secure levering en duidelijke communicatie gedurende het hele proces

Wat mij betreft kunnen andere bedrijven een voorbeeld nemen aan Season DM. Het hele proces van uitzoeken product, bestellen, betalen, levering en zelfs nazorg was goed, makkelijk en correct. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, of dat ze hiervoor goede software en systemen hebben maar het is opvallend goed, zeker tov andere bedrijven. Ik zou hier zeker weer bestellen. Het product zelf is ook goed, en kwalitatief. Er zaten een paar ijzerslijp resten bij het product, die erg scherp kunnen zijn, maar dat kan gebeuren.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Initieel foutje direct aangepast.

Netjes afgeleverd

Top product, snel geleverd, goede prijs

Top product, snel geleverd, goede prijs

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooi assortiment en snel geregeld

Superfijne klantenservice!

Snel antwoord en goed advies.

Blij met mijn aankoop.

Stevig materiaal en snel geleverd door een supervriendelijke bezorger!

Stipte levering

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik had foutje gemaakt in bestelproces, werd daar netjes over gebeld. Tweede kans trapje gekozen, konden klein krasje vinden. Mooie korting! Heel snel n huis. Zeer netjes bedrijf

Jammer

Heb twee zweefstoelen besteld. Helemaal happy. Tot we ze in elkaar gingen zetten. De eerste doos zaten kromme buizen in. En tweede doos zaten de schroef gaten verkeerd. We hebben van twee stoelen een stoel gemaakt. Heb al contact gehad. Zou bericht krijgen hoe en wanneer er een nieuwe zou komen. Tot op heden niks meer gehoord.

Top. Geen opmerkingen

Alles naar wens

Alles naar wens

Alles OK.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik kon de bestelling dezelfde dag nog ophalen in het magazijn, heel fijn!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

De bestelling is geleverd volgens afspraak. Top

Snelle en goede levering

Paal voor hangstoel besteld was snel binnen geleverd door super vriendelijke chauffeur

Mooie overzichtelijke site

De site is overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen