Super snelle levering en mooi ding

Heel erg blij met mijn hangstoel. De levering duurde 4 dagen en ze waren goed te bereiken via whats app. Het ziet er mooi uit en ik zou dit product zeker aanraden!

zoals het hoort

snel en goed

Contact

Om contact te krijgen met Season DM lukt niet. Via Whatsapp bericht plaatsen, mail, telefonisch +31132070955 benaderen heb ik nog steeds niemand gesproken. Slechte zaak dus.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Ik vind het jammer dat er geen batterijen bij zitten, dat had ik fijn gevonden. Verder werkt ie prima

Vriendelijk aan deur

Gelijk uitleg voor onderdelen geen bezorgkosten. Vriendelijk

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Prima afgeleverd volgens afspraak.

Geweldige kwaliteit

De levering was binnen de gestelde de tijd het zit confort is uitstekend

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Netjes ingepakt en bezorgd.

Was iets niet op voorraad netjes gebeld en afspraak goed nagekomen. Snelle levering.

Mooie producten,goeie prijzen

Alleen communicatie over levering was minder...

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product, stevig verpakt.

Goed product. Stevig verpakt

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en goede producten!! Heel blij mee!

Snelle levering, overzichtelijke site met mooie producten.

Fantastische

Snel geleverd, duidelijke communicatie en wat ik kocht betaalbaar. Hopelijk snel meer

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

moest even wachten op een bevestiging, een stilte, maar zodra die er was prima.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooi product en goede service

Ik heb een schommelstoel besteld voor mijn dochter en ik had in de notities gevraagd of deze voor zaterdag bezorgd kon worden omdat ze zaterdag jarig was. Ik had een paar keer gebeld om te vragen of het ging lukken maar kreeg een bandje dat ze niet aanwezig waren. Toen werd ik gebeld door de bezorger op vrijdag ochtend dat hij mijn vraag had gelezen en dat hij de bezorging had omgegooid om toch op tijd te zijn. De stoel is vrijdag middag bezorgd. Op tijd voor de verjaardag dus. En de stoel zelf is heel mooi. Mijn dochter helemaal blij. Dus vooral 5 sterren voor de bezorger en kwaliteit van de stoel!!

Gewoon goede service

Top service, doen wat ze beloven! En top product (jacuzzi) geleverd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Snelle levering - goede communicatie

Mijn artikel werd reeds een dag na bestelling geleverd. Op voorhand kreeg ik een bericht met leverdatum en mogelijkheid te wijzigen. Ook met de koerier was er zen vriendelijk contact.

Snel en heel klantvriendelijk

Via WhatsApp een vraag gesteld en snel antwoord. Hielp zelfs bij aanpassen afleveradres. Super!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel en ook duidelijk in retouneren.

Helaas moest mijn bestelling terug, had me vergist in de maat. Vaak is zoiets moeilijk maar hier duidelijk

Goede kwaliteit

Nette service. Stoel was keurig verpakt. Eenvoudig in elkaar te zetten. Mooi stevige kwaliteit. Erg blij mee. Mis misschien wel de optie om hem aan de achterkant vast te zetten. Stoel kan nu alle kanten op. En er was veel uitverkocht op de website waardoor de keuze wat beperkter was.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prachtig uitklapbare tafel besteld , deze snel geleverd ,alles correct gegaan

Prachtige kwaliteit

De levering was later dan toegezegd, maar uiteindelijk maakte de kwaliteit als goed!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede website, makkelijk te bestellen.

Goede site, makkelijk doorheen te komen. Verwerking en levering ook prima!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Snel en correct!

Snelle bezorging en correcte omschrijving...!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Bestelling ging prima, maar daarna zelf contact opgenomen ivm status.

Bestelling gedaan bij een voor mij best onbekend bedrijf. Wel wat searching gedaan vooraf. Direct behoorlijk groot bedrag afgerekend op de site. Kreeg een automatische mail dat de bestelling in behandeling was. Vervolgens 4 dgn niks. Waarbij je gelijk het ergste gaat denken. Gelukkig na telefonisch contact met een aardige medewerker kreeg ik direct een appje dat de bestelling de volgende dag kwam. Eind goed al goed maar kan wel iets verbeterd worden in de communicatie naar klant ivm status bestelling.

47 Oranjestraat

Middelbeers 5091BK

+31(0)132070955

Über Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.

Kiyoh Bewertungen