Prettige website en snelle levering

Hirkprofielen voor behang besteld. Goede informatie op website en snelle levering.

prachtig

Op tijd bezorgd en mooie kleuren.

Supersnel

Besteld om 13.30 en een uur later verstuurd. Volgende dag ontvangen.

Prima product en service

Alles in orde

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Al meerdere malen besteld bij Verfze en elke keer snelle levering, goed verpakt. Top kwaiteit, ik kom zeker terug!

Goed bedrijf

Schilderij vernis gekocht,goede kwaliteit,levering zoals beloofd goed

Prima winkel

Fijne winkel.Veel keus aan Amsterdam verf .Blijf het vreemd vinden dat je goedkoper uit bent als je de verf via internet besteld dan in de winkel .

Goede en snelle service!

Prima. Alles zoals het moet zijn.

Snelle levering, goede producten

Snelle levering. Goede kwaliteit van producten. Verbeterpunten: soms wordt er gesproken van halve napjes en soms van napjes, dit is hetzelfde en dus verwarrend.

correct

goed verpakt correct

geweldig

Snelle service & goed advies!

Goed aanbod, overzichtelijke Website, snelle levering

Fijne ervaring. Iets kon helaas nog niet geleverd worden, er werd netjes gebeld, verschillende opties werden aangeboden en samen zijn we tot een passende oplossing gekomen. Hartstikke fijn.

Awesome

Made an order on Sunday, got it on Tuesday morning at home. Package is big and well protected. Happy about low prices and quality.

Uitstekend!

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en met een prima uitleg goed geholpen. Wel heb ik vandaag gebeld ivm erg veel olie vervlies bij eerste keer gebruik van tube olieverf Cobra Artst. Dit was niet normaal veel. Ook hierbij ben ik goed geholpen. Afspraak is, mocht de verf snel uitdrogen ik weer contact op kan nemen.

Prima geregeld

Goede verf, top

een vlotte en correcte levering

het gevraagde product is correct en snel geleverd.

Groot assortiment en snelle levering

Bestelling wordt goed verpakt.. wat wel handig is met verf.

Alles is perfect in orde

Zeer goede prijs/kwaliteit. Snelle levering. Goede klantenservice

Online besteld en in de winkel opgehaald. Dat ging razendsnel en super goed geholpen. Absoluut de moeite...

Fast and efficient

Purchased some great pencils from here. Great product, easy to buy and quick local postage in Netherlands. Packed professionally and everything arrived perfectly. Top!

Heel tevreden

Goede website, overzichtelijk, je hebt daardoor snel je bestelling bij elkaar, en in je mandje. Verder vindt ik de leveringstijd uitermate snel, vandaag besteld de andere dag in huis. Houden zo!

Snelle en nette levering! Via de mail reageren ze mooi snel!

UItgebreid assortiment en heel toegankelijk en gemakkelijk te bereiken als webshop

Een verrassing! Prima service, uitstekend bedrijf!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.