Correct en snel.

Deze twee woorden zijn afdoende..

Goede service en helpdesk

Snelle duidelijke behulpzame reactie op e-mail

Top, goede communicatie!

Goed produkt afgeleverd!

Goed overzicht

Port kosten worden aangerekend naar Belgie …! Word alles duurder niet op gerekend.. ik denk voor Nederland niet…

Super goed

Ik koop al een paar jaar verf hier en het is altijd goed. Netjes op tijd thuis en volledig. De verf zelf is ook super om mee te schilderen, ik gebruik amsterdam acryl verf.

Vriendelijk, kennis van zaken

Bestelling gedaan, opgehaald en direct meerdere artikelen meegenomen uit de grote overzichtelijke winkel. Daarnaast voldoende parkeergelegenheid. Top geholpen.

Goed en snel

Snelle levering. Goede communicatie

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Uitstekend webshop

Prima.

Super!!!!

Ik ben er erg blij mee met deze webshop. geweldige prijzen. groot assortiment, express verzending en vooral snelle, vriendelijke en persoonlijke klantenservice. Ik vond het geweldig. Ik zal vanaf nu zeker mijn kunstbenodigdheden hier bestellen

Keurig en optijd geleverd

Positief, zal zeker in de toekomst van hun service gebruik maken

Super en snel geleverd

De bestelling plaatste ik 'smiddags om 16.00 uur en de volgende dag was het al bezorgd. Netjes verzorgd, goed ingepakt. Mooie kwaliteit. Hartelijk dank, ik ben positief verrast!

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Verfze. Ik kon goed slagen en de levering verliep goed.

Altijd een goede, snelle levering

Fijne aanbieding , snelle levering goede service

Bij Verfze.nl zijn er regelmatig scherpe aanbiedingen waar ik echt naar zoek( bijvoorbeeld verf mediums) ze leveren snel en als dit niet direct uit voorraad lukt mailen zij netjes en brengen je op de hoogte. Vind ik een fijne omgangsvorm.

zeer goede communicatie, vlotte levering

zeer goede communicatie, vlotte levering

Scherpe offerte gekregen voor het behang en was super snel in huis!

snelle correcte levering

een goede website en snelle afhandeling

Goede keuze snelle verwerking snelle levering prima communicatie

Snelle verwerking order top

Goedkoper dan ergens anders

Mooie aanbiedingen, duidelijke website, snelle service

Producten goed, service kan beter

Bestelling gedaan op 6 juni, van de o.a. twee flessen vernis. Helaas was er slechts één op voorraad. Ik kon wachten to de vernis weer binnen was, ergens halverwege juli. Daar kon niet i.v.m. de aflevering van de schilderijen voor een expositie. Wat wel voorradig was kon opgestuurd worden en de rest kon nageleverd worden, tegen extra verzendkosten. Fraai! Wat ook kon was dat ze de twee kleinere flessen plus spuitbus mee konden sturen i.p.v. de tweede fles vernis. Wel moest ik dan bij betalen. Minder vernis voor meer geld, dus. Ik moest verder dus dat heb ik geaccepteerd. Achteraf bezien had ik niet moeten doen.

De ene dag besteld de volgende dag geleverd . Ze hebben heel veel keuze ik koop zeker en vast nog matrialen hier

super vlot binnen!

Ik heb al eerder wat besteld bij Verfze.nl. En ze doen waar ze voor staan! Vlot bezorgen, zodat ik meteen aan de slag kan met mijn inspiratie. Goede kwaliteit ook voor een nette prijs.

Geweldige betrouwbare snelle service

Zeer uitgebreide collectie olievervuiling van goede kwaliteit en veel betere prijzen dan in één reguliere winkel. Vooral de snelle en correcte levering maakt deze webwinkel tot een echte topper

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.